בתהליך..המתן בבקשה.

מילה לי / בלוג

החטא 😈 ועונשו 😱

15/01/2020 08:34

  • את חטא ההיבריס, אתם מכירים? חטא הגאווה.
    והאמת?... גם אני חוטאת בו לפעמים, אבל דווקא לא בעסקים.
    לפעמים אני נהיית קצת מתוסכלת מזה שאנשים מגיבים על פוסטים בפרופיל הפרטי שלי, כאילו הם לא מכירים כבר את הסגנון שלי מפוסטים אחרים. מה, הם לא קלטו שזה סרקזם? מה, הם לא יודעים שאני אוהבת לשחוט פרות קדושות? מה, הם לא קוראים אותי כל הזמן?
    ואז אני קולטת - שלא.
    הם באמת לא מכירים את הסגנון שלי מפוסטים אחרים. הם לא קוראים אותי כל הזמן, הם מפספסים את הסרקזם ולפעמים אפילו מתעצבנים ששחטו להם פרה.
    אני לא בת אצולה שכל העיניים עליה, לא מרכז העולם ואני לא מרכז הפיד שלהם. לחשוב שכווווולם קוראים אותי כללללל הזמן, זה פשוט יומרני. ואני משתדלת לזכור את זה.

    אוקיי עד כאן הוידוי המרגש 😳 ועכשיו תכלס - איך זה קשור לעמוד העסקי שלך? 🧐

    אז זהו, שאנחנו רגילים לחשוב על העמוד העסקי כעל סוג של קיר שיש בו רצף. אנחנו מדמיינים שהקוראים רואים את הפוסטים בסדר הכרונולוגי שלהם, אבל למעשה, הם כמעט לא מבקרים בעמוד - הם רואים את הפוסטים על הפיד, בבליל התוכן האדיר שהם נחשפים אליו מדי יום. אמרתי מדי יום? התכוונתי מדי דקה. וגם אם הם מבקרים בעמוד, סביר להניח שהם לא גוללים המון אחורה. אז אם אתם מפרסמים פוסט שקשור לנושא קודם שכתבתם עליו, אין להם דרך לדעת על מה אתם מדברים. ומה אם רק היום הם התחילו לעקוב אחרי העמוד העסקי שלכם? מבחינתם מה שהם רואים זה הפוסט הראשון.

    לכן, כל פוסט צריך להיות כתוב בצורה שגם מדברת לקהל הקיים וגם מדברת אל הקהל החדש. תזכרו את זה כשאתם בונים את הפוסט. אם צריך, שימו בגוף הפוסט החדש לינק לפוסט קודם רלוונטי. או תנו את תקציר הפרקים הקודמים. אבל בשום אופן אל תחטאו לחשוב שכווווולם קוראים אתכם כללללל הזמן. כי העונש יגיע 👀 מי שלא מנהל את העמוד שלו היטב, מבזבז זמן ולפעמים גם כסף, על כלי פרסום שיכול לעבוד ממש טוב. חבל :/

תגובות

מיה אגסי שיווק אסטרטגי מבוסס תוכן

תכנים שיווקיים וקידומיים לא...