בתהליך..המתן בבקשה.

גל זילברמן ניסים - יח"צ ודיגיטל / בלוג

טיקטוק - כל מה שלא ידעתם על האפלקציה עליהם מדברים כולם..

05/01/2020 18:23


  • חשוב לכם לייצר נוכחות בטיקטוק ?
    להבין מה ההתלהבות של כולם מהאפליקציה ?
    #אפליקציית_הטיקטוק_פרצה_ב2019 וצמחה באופן מטאורי.
    ✍️כמחצית ממשתמשי טיקטוק הם צעירים בגילאי 16 ו-24 שמשתמשים באפליקציה מדי יום, מועלים בה סרטונים ע"י המשתמשים.
    ✍️ כל אחד שמוריד את האפליקציה יכול להשתמש בה כדי להקליט, לערוך ולשתף סרטונים קצרים בני 15 או 60 שניות עם רקע מוזיקלי ואפקטים.
    הרבה מהסרטונים שזוכים לפופולריות עוסקים במוזיקה ושירה בסגנון קריוקי. (גרסא מוקדמת של מוזיקלי )
    ✍️טרנדים מרכזיים בה הם הומור משונה, בדיחות פיזיות ואתגרים, ן בדיחות קצרצרות ופוסטים מתוכננים וערוכים המעבירים סיפור.
    ✍️אם אתם רוצים להשאר עדכניים ולפנות לקהל היעד של טיק טוק המורכב מבני עשרה וצעירים, בהחלט כדאי לכם לשקול ליצור פרופיל טיקטוק לעסק שלכם.
    ✍️. האפליקציה לא מאפשרת שיתוף לינקים, כך שלא תוכלו לבנות עליה כדי לקבל עוד תנועה לאתר שלכם או לצבור לידים לעסק. מותגים שרוצים להכנס לזירה הזאת צריכים להיות יצירתיים וליצור תוכן מקורי שמתאים לאווירת הטיקטוק הייחודית.
    ✍️ יש פרסום ממומן בטיקטוק - בנוסף ליצירת ערוץ עבור העסק שלכם וצבירת חשיפה אורגנית, ישנן אפשרויות לרכוש מודעות בתוך טיקטוק. מערכת הפרסום הממומן עדיין לא זמינה מישראל, האפשרויות הפתוחות למפרסמים כרגע הן מודעות המופיעות לפני סרטונים, מודעות באמצע הפיד, קידום ממומן של האשטגים ואפקטים חזותיים ממותגים. אפשרויות הפרסום יקרות למדי בשלב זה ונגישות שבעיקר למותגים גדולים.  עבור עסקים קטנים יותר, הדרך הטבעית ביותר לפרסם בטיקטוק היא באמצעות שיתוף פעולה עם משפיענים אשר ייצרו עבורם סרטונים המדברים את שפת האפליקציה.
    ✍️אפילו אם שילוב טיקטוק באסטרטגית התוכן הנוכחית שלכם לא עומד על הפרק, כדאי לכם לשים עין על האפליקציה ועל הטרנדים שהיא מולידה ללא הפסק.
    יש לכם שאלות, כתבו לי בתגובה ואענה בשמחה. רשבוע נפלא :)
תגובות

גל זילברמן ניסים יח"צ ודיגיטל

קידום עסקים במדיה הדיגיטלי...