בתהליך..המתן בבקשה.
מילות מפתח: מרצה , הדרכה , סדנאות , מרצים , מכירות , יעוץ עסקי , הרצאה , יעוץ שיווקי , ארגונים , פרזנטציה אפקטיבית
אודות העסקטלי פיירשטיין, מומחית לפיתוח תוכן ורעיונות להרצאות ומאמנת לשיפור מיומנויות פרזנטציה.
עוסקת בתחום למעלה מ 15 שנה ומסייעת למומחים, בעלי עסקים ובכירים בארגונים - להופיע הופעה בלתי נשכחת עם תוכן רלוונטי והצעה מצוינת מול קהל.
העסק מטפל ב שלושה קהלים עיקרים:
*לבעלי עסקים שמעבירים הרצאות כחלק מהשיווק שלהם - ורוצים להפוך את ההרצאה למעמד מכירה
*מנהלים ובכירים בארגונים- הנותנים חסות בכנסים ואירועים עסקי...
היתה הרצאה מצויינת!
לקחתי מההרצאה את העובדה שעלי לעבור על השיווק שלי להרצאה ולהתאים אותו למהלך שיווקי נכון יותר.
תודה!
הילה לוי<br /><br />תודה טלי,
ה...
קרא עוד...
מנכ"ל חברת פירות האונה, ד"ר עופר מלמד, אשר נותן הרצאות מרתקות על הקשר בין המוח והארגון,
מפרגן לטלי פיירשטיין - מיקוד שיווקי למרצים, על עבודת הכנה לקראת הרצאה שנעשה עימו.
טלי פיירשטיין, talyfire.co.il , ממקדת מסרים ובונה הרצאות. למרצים אקדמיים, מרצים מול ארגונים ובעלי עסקים המעוניינים למכור שירות או מוצר בהרצאת מבוא.
חשבתם פעם לנקות את ההרצאה שלכם מתוכן מיותר, מבולבל ועמוס?חשבתם פעם לנפות את התוכן , לארגן מחדש את ההרצאה, ולעדכן את הדוגמאות? גם הרצאות אפשר לנקות >>>...
קרא עוד...
מעבירים הרצאות או מדברים לקהלים שלכם. לפעמים זה בא עם הרבה חששות ופרדיגמות. כמה מיתוך העצמי להראות על הבמה. האם לבוא עם מסכות או להיות הכי חשוף שאפשר....
קרא עוד...
מכירים את זה שאתם משקיעים המון במצגת פאוורפוינט מושקעת אבל מגלים בסוף שהיא לא עובדת לכם כל כך טוב ביחד ... איתכם? כתבתי כמה כללים שכדאי לזכור כאשר נות...
קרא עוד...
חמישה עקרונות בסיסיים לארגון תוכן והפיכתו לרלוונטי יותר עבור הקהל שלכםמטרה, מה יעניין את הקהל שלך, זמן, קשב והתייחסות לסוגי קהל. על כל נקודה יש הרחבה,...
קרא עוד...
כל העסקים, קטנים וגדולים כאחד, זקוקים לפלטפורמות (מקומות מפגש) שבהם הם יוכלו לפגוש את הלקוחות ולהציע להם את הפתרון שלהם.המאמר הזה עוסק בקידום העסק באמ...
קרא עוד...
הבמה הניתנת לעסקים כאשר הם "חבר מרכזי" מאפשרת לעסקים להיות במרכז למספר דקות ולקבל חשיפה שלא מקבלים אותה ביומיום.הכנתי בשבילך את המתכון הסודי שהופך את ...
קרא עוד...
לא בדיוק. זהו מיקוד עסקי. אנחנו נפרק ביחד את המטרות של העסק, את המוצר והתועלת שלו ללקוחות
את קהל המטרה והדרך הטובה יותר לגשת לאליו , איפה למצוא אותו...
קרא עוד...
כן, בין היתר. פרזנטציה מתרחשת בכל פעם שאת/ה מספר/ת על העסק או המוצר שלך.
היא יכולה להיות ב 60 שניות כפי שמקובל בביז, והיא יכולה להיות בפגישה של חצי ש...
קרא עוד...