בתהליך..המתן בבקשה.

שמואל לוסטמן להיות מותג

מילות מפתח: שיווק דיגיטלי , הדרכת מכירות , איקומרס , מכירות , בניית אתרים , טלמרקטינג וטלמיטינג , תסריטי שיחה , שיווק , מיתוג , אימון עסקי

אודות העסק

שמואל לוסטמן להיות מותג.

נעים להכיר!
אני עוזר לאנשים לשווק את עצמם בצורה יותר מדויקת כדי שיוכלו לייצר זרימה של לקוחות איכותיים.

זה הרבה יותר מורכב מזה אני יודע..

מכירים את זה שאתם רוצים לעשות שיווק, ראיתם מאה סרטונים ושלוש מאות הרצאות אבל משהו עדין לא עובד?

זה הכול הבנה איך לבנות את העסק שלך כמותג, איך לספר סיפור אמיתי שעושה דברים לטובים יותר, איך לייצר את אותו רגש קסום שמניע אנשים לקנות.. בד...

קרא עוד...

שירותים

אסטרטגיה שיווקית
בואו נבין מי אתם, מה הזהות שלכםן? מה אתם צועקים לעולם? למי אתם צועקים את זה ובאיזה אופן.
נחדד את המסרים, נתאים את המסרים לנכסים שלכםן ונייצר קו אחיד, אותנטי ושיווקי.
ניקח את התובנות ונגבש ביחד אסטרטגיה שתייצר לכם לקוחות איכותיים ורלוונטיים לכםן.
סקירת תעודת זהות דיגיטלית
אפיון קהלי יעד
זיקוק מסרים
בחירת מוצרים ויצירת מוצרים חדשים
בחירת פלטפורמות שיווקיות
דרך פעולה לייצור לקוחות מתעניינים
שיתופי פעולה אסטרטגיים
קבלת פרטים
שיווק דיגיטלי
לאחר שפיצחנו את קהל היעד שלכם, בנינו ומיקדנו מסרים, הכנו את הנכסים הדיגיטליים שלכם שיעמדו דום, הגיע השלב לשווק את העסק שלכם ברחבי הרשתות החברתיות.
אנחנו בוחרים את הרשת המתאימה לעסק שלכם, משלבים תקציבים כך שמינימום תקציב יפיק מקסימום תוצאה.
יש לנו תוצאות מוכחות לייצור זרם בלתי פוסק של לקוחות מתעניינים שרלוונטיים לכםן.

א. מערכות תומכות לשיווק העסק
ב. מחקר מונחים ומתחרים
ג. ניהול גוגל אורגני- מאמרים
ד. ניהול גוגל ממומן- Google Ads
ה. ניהול פייסבוק אורגני
ו. ניהול פייסבוק ממומן
ז. ניהול יוטיוב
ח. ניהול אינסטגרם
קבלת פרטים
אקדמיה למכירות
קיבלתם לקוחות מתעניינים אבל לא הצלחתם להמיר אותם כמו שרציתם?
חסרה לכם טכנולוגיה ומעקב אחר לקוחות?
אם זה מדבר אליכם סימן שהיקום זימן לכם את VENDO.
בעולם החדש של השיווק הדיגיטלי לקוחות נקראים לידים והם מגיעים באמצעות משפכים שיווקיים הזורמים ממספר פלטפורמות מדיה שונות.
התחרות עצומה, עלויות הקמפיינים הולכות ועולות ואת המחיר משלמים בעלי העסקים העצמאיים.
הדאטה המתקבלת מכל קמפיין הופכת להיות שוות ערך לזהב טהור.
כידוע לכם, לא כולנו נולדנו צורפים...
מי מכם עצמאיים ובעלי עסקים המטפלים בלידים למחייתם,
פונים ללקוח בהצעה שיווקית ומגלים קושי בביצוע הפעולה?
אתם מרגישים שאפשר לעשות דברים אחרת?
כולם עושים קמפיינים ומשקיעים הרבה מאוד כסף כדי להביא לידים (לקוחות מתעניינים),
איך אתם יודעים שמיציתם את מלוא הפוטנציאל של הלידים שהתקבלו?
האם אתם משקיעים בשיפור יחסי ההמרה שלכם?
ואם כן ,מה בדיוק אתם עושים?
לתשובות ופתרונות אנחנו כאן ,אתכם צעד אחר צעד.
צרו עמנו קשר ונראה לכם איך משפרים את יחסי ההמרה שלכם...
תרשמו, זאת התחייבות.

שירותי האקדמיה לסגירת עסקאות:

נדריך ונלווה את אנשי המכירות/שירות שלכם- נשב איתם אחד על אחד או בקבוצה,
נכתוב ונשפר תסריטי שיחה שינצחו כל התנגדות, נדריך אותם את תורת אומנות הטיפול בלקוח מתעניין ,
נלמד איך מבצעים UPSALE (שדרוג מכירה) בצורה נכונה ואיך מוכרים מוצרים נלווים בלי חשש, עם חיוך ומוטיבציה.
נמדוד את הארגון מבחינת הביצועים- כמות לידים שהתקבלו, כמות השיחות שהוציאו, כמות ההצלחות , נגדיר ביחד את ה- KPI שלנו בפרויקט- מדדי המפתח בעסק שלכם.
נטמיע טכנולוגיות ייחודיות המשרתות את העסק למיצוי מקסימלי ושיווק אוטומטי.
התוצאה: סוגרים יותר עסקאות, מגדילים את כמות העסקאות הקיימות ובדגש על עסקאות לטווח הארוך.
הדאטה שלכם היא מקור הכוח של הארגון – נלמד ונרענן את ה- FLOW התקין של ליד/לקוח מתעניין מרגע השארת הפרטים ועד ההמרה המיוחלת, פנייה חוזרת והפעלת אמצעים למיצוי מקסימלי של כל לקוח מתעניין.
נבנה מועדון לקוחות נאמן באמצעות טכנולוגיה חדשנית ונשיג לקוחות מתעניינים מאפיקים חדשים הרבה יותר אטרקטיביים ונכונים לכם.
רוצים לדעת עוד? לחצן לשירות אימון אישי למכירות
צרו עמנו קשר ונראה לכם איך משפרים את יחסי ההמרה שלכם,
תרשמו, זאת התחייבות.
קבלת פרטים

כל השירותים (7)

חוות דעת

נוגה ואריאל  טמיר נוגה ואריאל טמיר

איזה כיף התחיל לנו להקשיב להתייעץ לשקול לעוף לנחות להמריא עד מעבר איתך עם החיוך התובנה והחברות.
קרא עוד...

אסתי גרוסמן  עמידה מול קהל אסתי גרוסמן עמידה מול קהל

היה שילוב מעניין בינכם. רואים את התשוקה שלך למה שאתה עושה.
קרא עוד...

סרטונים


שלום לכולם, אני שמוליק לוסטמן,
אני מתמחה בשיווק ושיפור יחסי המרה, מאמן, מגשר ומנחה קבוצות.
ההדרכה שלי גורמת לעסקים לייצר יותר כסף, משפרת להם את התהליכים בעסק ומפנה זמן למשימות חשובות נוספות.
בהדרכה שלי אני מדבר על שיפור, מקסום ודיוק היכולות שלכם לטפל בלקוחות המתעניינים כך שכל פעולה או סכום כסף שאתם משקיעים בפרסום יניב לכם מקסימום הכנסה טובה ויציבה לאורך זמן.

בלוג

בעסקים משחקים כדורסל בעסקים משחקים כדורסל

למה לא כדורגל?(בנות יקרות הפוסט גם בשבילכן לא אחפור על נבדל וכאלה.. מבטיח),הכדורגל לעתים יכול להיות מרגש ומסעיר אבל לעסקים הוא פשוט פחות טוב.בקבוצת כד...
קרא עוד...

מנצחים לוקחים סיכונים מנצחים לוקחים סיכונים

כמו כל אחד אחר, הם פוחדים להיכשל,אבל הם מסרבים להניח לפחד לשלוט בהם,מנצחים אינם נכנעים.כאשר החיים נעשים קשים, הם מחזיקים מעמד,עד אשר המצב משתפר.מנצחים...
קרא עוד...

על חשיבות משפט הפתיחה והשפעת הרושם ראשוני על חשיבות משפט הפתיחה והשפעת הרושם ראשוני

קבעתם לבליינד דייט.מביך לחלוטין אבל קורה לפעמים. .החלטתם להיפגש במסעדה על חוף הים,אתה מחכה לה, היא מחכה לך, זה לא משנה.ברגע שהעיניים שלכם נפגשות ,תוך ...
קרא עוד...

מה הלקוח חושב עלי? מה הלקוח חושב עלי?

הגיע הרגע המיוחל וקיבלתם פרטי לקוח המעוניין שיחזרו אליו- כיף גדול!אנחנו יוצרים קשר ומגלים לקוח חשדן, לא מאמין, מטיל ספקות ובעיקר נותן לנו הרגשה לא נעי...
קרא עוד...

הצגת המוצר- תועלת או תכונה? הצגת המוצר- תועלת או תכונה?

אופן הצגת המוצר בפני הלקוח שלכם הוא אחד הגורמים המרכזיים להצלחה .בואו ונלמד איך מגישים ללקוח את הפתרון שלכם.יודעים מהי תכונה ומהי תועלת?תכונה היא כל מ...
קרא עוד...

בירור צרכים - עושים את זה נכון בירור צרכים - עושים את זה נכון

נמאס לי כשמציעים לי חליפת תינוקות וורודה בכל מקום רק כי זה במבצע היום...תארו לכם שאתם רוצים לקנות חליפה או שמלה לחתונה של החבר הכי טוב שלכם.נכנסתם לחנ...
קרא עוד...

לכל העדכונים

שמואל לוסטמן להיות מותג

שיווק, מכירות ומיתוג עסקים....

עסקים מומלצים בתחום

יערה רוזי-צינמון  עיצוב גרפי יערה רוזי-צינמון עיצוב גרפי
דבש וצינמון - עיצוב גרפי
חן קאופמן  שיווק דיגיטלי חן קאופמן שיווק דיגיטלי
חן קאופמן - שיווק דיגיטלי