בתהליך..המתן בבקשה.

curly black סטודיו למיתוג ולעיצוב אריזות

שירותים

עיצוב לוגו בלבד

עיצוב תפקידו לעורר סקרנות (קצה חוט), למשוך תשומת לב, לרגש לסקרן ולהעניק חוויה.
ליצור קשר עם קהל היעד שלך, להזכיר ולהניע לפעולה.

איך אתה נראה? מה יש לך להגיד? מי הוא העסק הזה? המותג הזה? מה אתה אוהב? מה אוהבים בך?

כדי לעצב את הלוגו המתומצת, המושלם והקולע, העבודה מתבצעת בשני שלבים-

שלב א - אפיון, חידוד וגיבוש תשתית מותגית ויזואלית אחידה.
בחינת רקע, מתחרים, בידול, קהלי יעד, תדמית רצויה, מרכיבי זהות ואישיות העסק/החברה/המותג.
עקרונות המותג, נשמת העסק, חזון, שליחות, ערכים, הבטחת המותג.

שלב ב - עיצוב לוגו עסק/חברה/מותג קולע ומרגש :)

חב' מיתוג בסיסי

מיתוג הוא לא לוגו בלבד, מיתוג הוא מציאת שפה שלמה, אותה מדבר העסק/החברה/המותג מיום היוולדו. זו שפה המחברת בין התוכן ובין העולם הויזואלי. בין האסטרטגיה של יסודות העסק ובין האסטרטגיה השיווקית.

פיצוח קונספט מנצח זו אחת מהאהבות הכי גדולות שלי ושל הצוות. אנחנו יושבים ותופרים את כל החוטים לכדי אריזה מושלמת במידה המדוייקת לכל עסק ועסק. אנחנו יודעים איך ליצור קשר דרך הויזואליה עם קהל היעד שלך, להזכיר לו שאתה קיים, חי, בועט ונושם.

מי אתה? איך אתה נראה? מה יש לך להגיד?מה הוא העסק/מותג הזה? מה אתה אוהב? מה אוהבים בך?

המיתוג יכול להיות בסיסי או רחב, אך תמיד יהיה מושתת על אבני היסוד של אפיון העסק -

שלב א - אפיון, חידוד וגיבוש תשתית מותגית ויזואלית אחידה.
בחינת רקע, מתחרים, בידול, קהלי יעד, תדמית רצויה, מרכיבי זהות ואישיות העסק/החברה/המותג.
עקרונות המותג, נשמת העסק, חזון, שליחות, ערכים, הבטחת המותג.

שלב ב - עיצוב פרטי התדמית הנדרשים לפי צרכי העסק הספציפי.

חב' מיתוג רחבה

מיתוג הוא לא לוגו בלבד, מיתוג הוא מציאת שפה שלמה, אותה מדבר העסק/החברה/המותג מיום היוולדו. זו שפה המחברת בין התוכן ובין העולם הויזואלי. בין האסטרטגיה של יסודות העסק ובין האסטרטגיה השיווקית.

פיצוח קונספט מנצח זו אחת מהאהבות הכי גדולות שלי ושל הצוות. אנחנו יושבים ותופרים את כל החוטים לכדי אריזה מושלמת במידה המדוייקת לכל עסק ועסק. אנחנו יודעים איך ליצור קשר דרך הויזואליה עם קהל היעד שלך, להזכיר לו שאתה קיים, חי, בועט ונושם.

מי אתה? איך אתה נראה? מה יש לך להגיד?מה הוא העסק/מותג הזה? מה אתה אוהב? מה אוהבים בך?

המיתוג יכול להיות בסיסי או רחב, אך תמיד יהיה מושתת על אבני היסוד של אפיון העסק -

שלב א - אפיון, חידוד וגיבוש תשתית מותגית ויזואלית אחידה.
בחינת רקע, מתחרים, בידול, קהלי יעד, תדמית רצויה, מרכיבי זהות ואישיות העסק/החברה/המותג.
עקרונות המותג, נשמת העסק, חזון, שליחות, ערכים, הבטחת המותג.

שלב ב - עיצוב פרטי התדמית הנדרשים לפי צרכי העסק הספציפי.

שלב ג - פיתוח שפת מותג רחבה (אריזות/אתר אינטרנט וכדומה)

עיצוב גרפי לאריזה בודדת

עיצוב אריזות זוהי תורה קסומה ומרגשת. דמיינו את עצמכם הולכים באחת החנויות שאתם הכי אוהבים, בין המדפים, בין הצבעים, בין השלל והשפע הבלתי נגמר. אז איך? איך לבחור?
או, שאלה מצויינת, עיצוב אריזות (ומיתוג בכלל) זו דרך למצוא שפה המקשרת בין המוצרים/שירותים שלכם לבין הקהל.

המטרה שלנו היא לייצר רגש. לייצר קשר אמיתי וקרוב. קהל שירצה אותנו בכל מחיר. קהל שיאהב, שיספר עלינו לחברה. שימשיך לקנות אותנו. שיתרגש כל פעם מחדש.

אריזה מטרתה לארוז מוצר. הדבר הראשון אותו ירא הקונה, היא האריזה ולכן יש לה תפקיד חשוב מאין כמוהו.
בזמן קצר היא צריכה לספר את הסיפור. לרגש. לסקרן וליצור קשר עם קהל היעד.
וגם, לבדל את עצמינו על המדף ולגרום לקהל להסתכל על הקנקן ולרצות את מה שיש בתוכו :)

פיצוח קונספט מנצח זו אחת מהאהבות הכי גדולות שלי ושל הצוות. אנחנו יושבים ותופרים את כל החוטים לכדי אריזה מושלמת ומותאמת למותג ולמוצרים. אנחנו יודעים איך ליצור קשר דרך הויזואליה עם קהל היעד שלך, להזכיר לו שאתה קיים, חי, בועט ונושם. אנחנו יודעים לגרום לאריזה ללשבת על המדף ולהגיד "קחו אותי" :)

מי אתה? איך אתה נראה? מה יש לך להגיד? מה הוא העסק/מותג הזה? מה אתה אוהב? מה אוהבים בך?

קונספט מנצח תמיד יהיה מושתת על אבני היסוד של אפיון העסק והמוצר הספציפי הנארז -

שלב א - אפיון, חידוד וגיבוש תשתית מותגית ויזואלית אחידה.
בחינת רקע, מתחרים, בידול, קהלי יעד, תדמית רצויה, מרכיבי זהות ואישיות העסק/החברה/המותג.
עקרונות המותג, נשמת העסק, חזון, שליחות, ערכים, הבטחת המותג.

שלב ב - עיצוב אריזה מאלפת.

עיצוב גרפי לסדרת אריזות (מעל 3 אריזות)

עיצוב אריזות זוהי תורה קסומה ומרגשת. דמיינו את עצמכם הולכים באחת החנויות שאתם הכי אוהבים, בין המדפים, בין הצבעים, בין השלל והשפע הבלתי נגמר. אז איך? איך לבחור?
או, שאלה מצויינת, עיצוב אריזות (ומיתוג בכלל) זו דרך למצוא שפה המקשרת בין המוצרים/שירותים שלכם לבין הקהל.

המטרה שלנו היא לייצר רגש. לייצר קשר אמיתי וקרוב. קהל שירצה אותנו בכל מחיר. קהל שיאהב, שיספר עלינו לחברה. שימשיך לקנות אותנו. שיתרגש כל פעם מחדש.

סדרת אריזות היא דרך נפלאה להרחיב מותג, לתת ללקוח מספר מוצרים עם דגשים שונים ובידול בין מוצר למוצר.
תפקיד האריזה לספר את הסיפור. לרגש. לסקרן וליצור קשר עם קהל היעד.
תפקיד סדרת האריזות הוא לספר את הסיפור בלי לשעמם. לתת ערך מוסף. לבדל את עצמינו על המדף ולגרום לקהל להסתכל על הקנקן ולרצות את מה שיש בתוכו :)

פיצוח קונספט מנצח זו אחת מהאהבות הכי גדולות שלי ושל הצוות. אנחנו יושבים ותופרים את כל החוטים לכדי אריזה מושלמת ומותאמת למותג ולמוצרים. אנחנו יודעים איך ליצור קשר דרך הויזואליה עם קהל היעד שלך, להזכיר לו שאתה קיים, חי, בועט ונושם. אנחנו יודעים לגרום לאריזה ללשבת על המדף ולהגיד "קחו אותי" :)

מי אתה? איך אתה נראה? מה יש לך להגיד? מה הוא העסק/מותג הזה? מה אתה אוהב? מה אוהבים בך?

קונספט מנצח תמיד יהיה מושתת על אבני היסוד של אפיון העסק והמוצר הספציפי הנארז -

שלב א - אפיון, חידוד וגיבוש תשתית מותגית ויזואלית אחידה.
בחינת רקע, מתחרים, בידול, קהלי יעד, תדמית רצויה, מרכיבי זהות ואישיות העסק/החברה/המותג.
עקרונות המותג, נשמת העסק, חזון, שליחות, ערכים, הבטחת המותג.

שלב ב - עיצוב אריזה מאלפת. מאסטר

שלב ג - עיצוב והתאמה עבור אריזות נוספות בסדרה, תוך שמירה על עיקרון הסדרתיות והבידול.

עיצוב גרפי לתוית אחת לאריזה

עיצוב אריזות, כמו גם תויות, זוהי תורה קסומה ומרגשת. דמיינו את עצמכם הולכים באחת החנויות שאתם הכי אוהבים, בין המדפים, בין הצבעים, בין השלל והשפע הבלתי נגמר. אז איך? איך לבחור?
או, שאלה מצויינת, עיצוב תויות לאריזה, אריזות (ומיתוג בכלל) זו דרך למצוא שפה המקשרת בין המוצרים/שירותים שלכם לבין הקהל.

המטרה שלנו היא לייצר רגש. לייצר קשר אמיתי וקרוב. קהל שירצה אותנו בכל מחיר. קהל שיאהב, שיספר עלינו לחברה. שימשיך לקנות אותנו. שיתרגש כל פעם מחדש.

התוית מטרתה להתאים לאריזה עליה היא נמצאת. הדבר הראשון אותו יראה הקונה, היא האריזה ובמקרה של תוית (יין, בקבוקים וכדומה) ולכן יש לה תפקיד חשוב מאין כמוהו.
בזמן קצר היא צריכה לספר את הסיפור. לרגש. לסקרן וליצור קשר עם קהל היעד.
וגם, לבדל את עצמינו על המדף ולגרום לקהל להסתכל על הקנקן ולרצות את מה שיש בתוכו :)

פיצוח קונספט מנצח זו אחת מהאהבות הכי גדולות שלי ושל הצוות. אנחנו יושבים ותופרים את כל החוטים לכדי אריזה מושלמת ומותאמת למותג ולמוצרים. אנחנו יודעים איך ליצור קשר דרך הויזואליה עם קהל היעד שלך, להזכיר לו שאתה קיים, חי, בועט ונושם. אנחנו יודעים לגרום לאריזה ללשבת על המדף ולהגיד "קחו אותי" :)

מי אתה? איך אתה נראה? מה יש לך להגיד? מה הוא העסק/מותג הזה? מה אתה אוהב? מה אוהבים בך?

קונספט מנצח תמיד יהיה מושתת על אבני היסוד של אפיון העסק והמוצר הספציפי הנארז -

שלב א - אפיון, חידוד וגיבוש תשתית מותגית ויזואלית אחידה.
בחינת רקע, מתחרים, בידול, קהלי יעד, תדמית רצויה, מרכיבי זהות ואישיות העסק/החברה/המותג.
עקרונות המותג, נשמת העסק, חזון, שליחות, ערכים, הבטחת המותג.

שלב ב - עיצוב תוית מאלפת לאריזה מאלפת.

עיצוב גרפי לסדרת תויות לאריזות (מעל 3 תויות)

עיצוב אריזות, כמו גם תויות, זוהי תורה קסומה ומרגשת. דמיינו את עצמכם הולכים באחת החנויות שאתם הכי אוהבים, בין המדפים, בין הצבעים, בין השלל והשפע הבלתי נגמר. אז איך? איך לבחור?
או, שאלה מצויינת, עיצוב תויות לאריזה, אריזות (ומיתוג בכלל) זו דרך למצוא שפה המקשרת בין המוצרים/שירותים שלכם לבין הקהל.

המטרה שלנו היא לייצר רגש. לייצר קשר אמיתי וקרוב. קהל שירצה אותנו בכל מחיר. קהל שיאהב, שיספר עלינו לחברה. שימשיך לקנות אותנו. שיתרגש כל פעם מחדש.

התוית מטרתה להתאים לאריזה עליה היא נמצאת. הדבר הראשון אותו יראה הקונה, היא האריזה ובמקרה של תוית (יין, בקבוקים וכדומה) ולכן יש לה תפקיד חשוב מאין כמוהו.
בזמן קצר היא צריכה לספר את הסיפור. לרגש. לסקרן וליצור קשר עם קהל היעד.
וגם, לבדל את עצמינו על המדף ולגרום לקהל להסתכל על הקנקן ולרצות את מה שיש בתוכו :)
תפקידן של סדרת תויות הוא להיות קבוצה מנצחת ומבודלת על המדף, לגרום לקהל לעצור, לחשוב וגם לקחת. זאת תוך ניתינת ערך מוסף ושימירה על עיקרון הסדרתיות.

פיצוח קונספט מנצח זו אחת מהאהבות הכי גדולות שלי ושל הצוות. אנחנו יושבים ותופרים את כל החוטים לכדי אריזה מושלמת ומותאמת למותג ולמוצרים. אנחנו יודעים איך ליצור קשר דרך הויזואליה עם קהל היעד שלך, להזכיר לו שאתה קיים, חי, בועט ונושם. אנחנו יודעים לגרום לאריזה ללשבת על המדף ולהגיד "קחו אותי" :)

מי אתה? איך אתה נראה? מה יש לך להגיד? מה הוא העסק/מותג הזה? מה אתה אוהב? מה אוהבים בך?

קונספט מנצח תמיד יהיה מושתת על אבני היסוד של אפיון העסק והמוצר הספציפי הנארז -

שלב א - אפיון, חידוד וגיבוש תשתית מותגית ויזואלית אחידה.
בחינת רקע, מתחרים, בידול, קהלי יעד, תדמית רצויה, מרכיבי זהות ואישיות העסק/החברה/המותג.
עקרונות המותג, נשמת העסק, חזון, שליחות, ערכים, הבטחת המותג.

שלב ב - עיצוב תוית מאלפת מאסטר לאריזה מאלפת.

שלב ג - עיצוב והתאמת תויות נוספות בסדרה, תוך פיתוח שפת המותג ושמירה על עיקרון הסדרתיות.

אפיון אתר אינטרנט

חוויית משתמש (UX) עוסקת בשאלה כיצד מרגיש אדם כאשר הוא נמצא באינטראקציה עם אמצעי מחשב כגון - מחשב אישי, סמארטפון, טאבלט, כספומט, מסך במכונית וכדומה.
ע"י אפיון ממשק מפורט ומדוייק וארכיטקטורת מידע מפורטת ומסועפת - ניתן להבין מה יהיה באתר/ממשק, אילו מטרות הוא משרת וכן, עוזר למקד את היעדים.

ככל שהאפיון מדוייק, מפורט ויורד לרזולוציות קטנות - כך עבודת העיצוב והתכנות תהיה קצרה, ממוקדת ומדוייקת יותר.

חוויית משתמש טובה שווה הכנסות גדולות יותר לבית העסק!

אתר האינטרנט או הממשק המבוקש יעוצב רק לאחר אפיון מסודר ואישור.

עיצוב אתר אינטרנט

עיצוב אתר אינטרנט הוא חוויה שלמה של טעמים ומסכם בדרך כלל שפה עיצובית עשירה ומפותחת למותג, לעסק ולחברה.

אתר האינטרנט היום הוא כלי דרכו אנחנו יכולים לתקשר באופן סמוי וגלוי עם קהל הלקוחות שלנו והמטרה שלנו לייצר עבורם את הפלטפורמה הנכונה ביותר, הנוחה ביותר, שתתן להם למצוא את מבוקשם ביעילות ובמהירות וכן, שישארו עם רושם מהחוויה שלהם בשיטוט, בין אם בגלל חוויית המשתמש (אפיון מצויין) ובין אם בגלל העיצוב.

אתר אינטרנט הוא ריקוד של תוכן ונראות ויזואלית. של סקרנות וגילוי. של מידע ועניין.
אנחנו יודעים לחבר את כל אלה כאן :)

בניית אתר אינטרנט במערכת WIX

יש אפיון. יש עיצוב. יש טקסטים ותכנים. כל שנשאר הוא לבנות את האתר במערכת ניהול תוכן וללחוץ על הכפתור שיעלה אותו לאינטרנט. נכון זה מה שאתם רוצים? :)

גם אני!

אנחנו בונים את האתרים שלנו במערכת WIX הנפלאה. מערכת ידידותית עם כלים פשוטים למשתמש הסופי. אנחנו יוצקים את העיצוב והתכנים. וגם נותנים הדרכה בת 3 שעות על המערכת, תפעולה ומתאימים את הצרכים של כל לקוח ולקוח.

אתר אינטרנט (על אפיונו, עיצובו ובנייתו) הוא ריקוד של תוכן ונראות ויזואלית. של סקרנות וגילוי. של מידע ועניין.
אנחנו יודעים לחבר את כל אלה כאן :)

אפיון עיצוב עמוד אינטרנט בודד מורכב

חוויית משתמש (UX) עוסקת בשאלה כיצד מרגיש אדם כאשר הוא נמצא באינטראקציה עם אמצעי מחשב כגון - מחשב אישי, סמארטפון, טאבלט, כספומט, מסך במכונית וכדומה.
ע"י אפיון ממשק מפורט ומדוייק וארכיטקטורת מידע מפורטת ומסועפת - ניתן להבין מה יהיה באתר/ממשק, אילו מטרות הוא משרת וכן, עוזר למקד את היעדים.

ככל שהאפיון מדוייק, מפורט ויורד לרזולוציות קטנות - כך עבודת העיצוב והתכנות תהיה קצרה, ממוקדת ומדוייקת יותר.
………………………………………………………………………………………………………………………

עיצוב אתר אינטרנט הוא חוויה של טעמים ומסכם בדרך כלל שפה עיצובית עשירה ומפותחת למותג, לעסק ולחברה.

אתר האינטרנט הוא כלי דרכו אנחנו יכולים לתקשר באופן סמוי וגלוי עם קהל הלקוחות שלנו והמטרה שלנו לייצר עבורם את הפלטפורמה הנכונה ביותר, הנוחה ביותר, שתתן להם למצוא את מבוקשם ביעילות ובמהירות שתשאיר טעם של עוד עיצוב נכון יוצר חוויית משתמש חיובית שמייצרת כניסות, זמן שהייה ארוך יותר והכנסות לעסק.
………………………………………………………………………………………………………………………

עסקה זו מיועדת למי שמעוניין לאפיין עמוד מורכב בעל היררכיה וארכיטקטורה מסועפת, לחדד ולדייק מסרים וכן לעצב את העמוד בצורה שתהווה עבור המשתמש חוויה ורצון להמשיך ולתור בתוכן האתר.

Tiny Scribbles מוצרי נייר בעיקר

רכישה ממוצרי החנות בסכום של 50 שקלים ומעלה

זאת הדרך (אחת מהן) שלי להגיד תודה על האמון

המאמץ שלך והאמון של בי ובסטודיו לא מובנים מאליהם.
הפנית אלי לקוח פוטנציאלי. אני מעריכה זאת מאוד ומעוניינת להודות לך על כך.
תודה רבה ואעדכן על התפתחות ההפניה. :)

פגישת ייעוץ

מומחיותי היא בכל הקשור לבניית מותג ויזואלי נכון וחזק שיעמיק ויעשיר את מערכת היחסים עם קהל היעד שלו. מערכת יחסים חזקה ויציבה עם קהל יעד, משמעותה נאמנות לקוח והכנסות גדולות יותר לעסק. בשביל זה אני כאן וזאת מהותי.

מציעה מספר פגישות ייעוץ:

1- פגישת ייעוץ לפני מיתוג -
מטרת הפגישה לקדם את העסק עוד בשלב המחקר, הבדיקה, לאן פני העסק או המותג, מה הם המוצרים הויזואלים שיכולים לקדם אותי, איך לבנות תהליך מיתוג נכון, מה אני צריך לדעת לפני שאני נכנס לתהליך כזה, כלים להבנת מאחורי הקלעים של בניית המותג, השלבים הספציפיים שנכונים לי. פריסת האפשרויות העומדות בפני העסק או המותג והכוונה מקצועית בכל מה שקשור לאסטרטגיית מותג ויזואלית ובנייתה בעתידית.

2- פגישת ייעוץ עבור בעל עסק עם מותג קיים -
כבר יש לי עסק, כבר עברתי תהליך מיתוג כזה או אחר, יש לי מספר חומרים גרפים. אני זקוק לחידוד מסרים, אני משנה מעט את זוית הראיה של העסק, נוסף לי קהל יעד שלא היה שם קודם, אני לא סגור על זה שהמיתוג הקיים שלי אכן מייצג אותי, יש לי אתר אינטרנט אבל משום מה הוא לא מייצר עבורי הכנסה או כניסות, אני מרגיש שאין אחידות בין כלל החומרים הגרפיים שלי.
כל אלה סיבות מצויינות לקבוע איתי פגישת ייעוץ שתשפוך אור ותבחן את מהות החומרים הקיימים, אני אתן טיפים איך ניתן (ואם צריך) לשפר את החומרים הקיימים. טיפים לסידור נכון של ממשק ונראות אתר האינטרנט, טיפים לגבי חוויית המשתמש של הלקוח, בין אם במוצר פיזי ובין אם באתר האינטרנט ואיך לשפר אותה ואתן כלים בהתאם לצורך לחיזוק, תחזוק ושיפור המיתוג.

3- פגישת ייעוץ בנושא עיצוב אריזות - יש לי עסק עם מוצרים שאני מוכר בחנויות (זקוק אריזת מדף), באינטרנט (זקוק לאריזת משלוח), מזון או קייטרינג (זקוק לאריזה המכילה מנות מזון), יש לי מוצרים שזקוקים לאריזה ואין לי מושג מאיפה להתחיל.
פגישה המיועדת לעשות סדר במוצרים הקיימים, בצרכי האריזה והחומרי האריזה, קישורים והמלצות לספקים הנכונים, קישורים והמלצות לטכנולוגיות דפוס נכונות (במידת הצורך), טיפים והמלצות לטיפול ויזואלי נכון באריזות ומוצרי מדף, פיזיים ואינטרנטיים.

4- פגישת ייעוץ בנושא יצירתיות מיתוגית בעסק שלי -
שעתיים שמוקדשות לבריינסטורמינג לטובת דרכי שיווק יצירתיות ויחודיות לעסק שלי.
איך אני יכול להיות מפתיע, חדשני, שונה, ייחודי, כל פעם מחדש בעסק שלי.
אמנם זו רק פגישה, אבל גם בפגישה אחת אפשר לבחון מספר כלים ודרכי חשיבה ליצירת חוויה בעסק, עבור הלקוח שלי,
החווייה היא זו שתשאר עימו ותעזור לו לפתח מערכת יחסים איתי ועם העסק שלי.
מערכת יחסים עמוקה ויציבה תשאיר אותו איתי לאורך זמן.

4- פגישת ייעוץ בנושא אתר אינטרנט -
אני רוצה להקים אתר אינטרנט ולא יודע מה אני צריך, יש לי אתר אינטרנט אבל הוא ישן ולא נראה טוב ואני רוצה לחדש אותו, יש לי אתר אינטרנט, אבל הוא לא ממש משרת את המטרות שלי ואני רוצה לבחון מה כדאי לי לשנות בו או מה לעשות כדי להגיע למטרות אלה.
מנהלת הפרוייקטים שלי בסטודיו היא מומחית ממשק משתמש וחוויית משתמש ואמונה אצלנו על כל נושא האינטרנט אצלנו. פגישה אחת מסודרת איתה תתן כלים להבנת מאחורי הקלעים של אפיון וחשיבה נכונה לעיצוב ובניית אתר אינטרנט מזמין, מסקרן ומניע לפעולה. פגישה שמשנה סדרי עולם בחשיבה על אתרי אינטרנט ותפקידם בעולם. התקשורת ברשת היום בנוייה על חוויית משתמש וכדאי להבין ולדעת מה לעשות ואיך לעשות את זה נכון.

אורך כל פגישה - שעתיים

עלות הפגישה 600 ש"ח מע"מ.

הגר אשחר ניר CURLY BLACK

עיצוב גרפי - התמחות במיתוג ...