בתהליך..המתן בבקשה.

curly black סטודיו למיתוג ולעיצוב אריזות / שירותים

עיצוב גרפי לסדרת אריזות (מעל 3 אריזות)

עיצוב אריזות זוהי תורה קסומה ומרגשת. דמיינו את עצמכם הולכים באחת החנויות שאתם הכי אוהבים, בין המדפים, בין הצבעים, בין השלל והשפע הבלתי נגמר. אז איך? איך לבחור?
או, שאלה מצויינת, עיצוב אריזות (ומיתוג בכלל) זו דרך למצוא שפה המקשרת בין המוצרים/שירותים שלכם לבין הקהל.

המטרה שלנו היא לייצר רגש. לייצר קשר אמיתי וקרוב. קהל שירצה אותנו בכל מחיר. קהל שיאהב, שיספר עלינו לחברה. שימשיך לקנות אותנו. שיתרגש כל פעם מחדש.

סדרת אריזות היא דרך נפלאה להרחיב מותג, לתת ללקוח מספר מוצרים עם דגשים שונים ובידול בין מוצר למוצר.
תפקיד האריזה לספר את הסיפור. לרגש. לסקרן וליצור קשר עם קהל היעד.
תפקיד סדרת האריזות הוא לספר את הסיפור בלי לשעמם. לתת ערך מוסף. לבדל את עצמינו על המדף ולגרום לקהל להסתכל על הקנקן ולרצות את מה שיש בתוכו :)

פיצוח קונספט מנצח זו אחת מהאהבות הכי גדולות שלי ושל הצוות. אנחנו יושבים ותופרים את כל החוטים לכדי אריזה מושלמת ומותאמת למותג ולמוצרים. אנחנו יודעים איך ליצור קשר דרך הויזואליה עם קהל היעד שלך, להזכיר לו שאתה קיים, חי, בועט ונושם. אנחנו יודעים לגרום לאריזה ללשבת על המדף ולהגיד "קחו אותי" :)

מי אתה? איך אתה נראה? מה יש לך להגיד? מה הוא העסק/מותג הזה? מה אתה אוהב? מה אוהבים בך?

קונספט מנצח תמיד יהיה מושתת על אבני היסוד של אפיון העסק והמוצר הספציפי הנארז -

שלב א - אפיון, חידוד וגיבוש תשתית מותגית ויזואלית אחידה.
בחינת רקע, מתחרים, בידול, קהלי יעד, תדמית רצויה, מרכיבי זהות ואישיות העסק/החברה/המותג.
עקרונות המותג, נשמת העסק, חזון, שליחות, ערכים, הבטחת המותג.

שלב ב - עיצוב אריזה מאלפת. מאסטר

שלב ג - עיצוב והתאמה עבור אריזות נוספות בסדרה, תוך שמירה על עיקרון הסדרתיות והבידול.

תגובות

הגר אשחר ניר CURLY BLACK

עיצוב גרפי - התמחות במיתוג ...

עסקים מומלצים בתחום

רונית ברק  מיתוג ועיצוב אתרים רונית ברק מיתוג ועיצוב אתרים
סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים
אורית  פרידמן אורית פרידמן
אורית פרידמן עיצוב גרפי
עינת וייזמן  Giraffic Design עינת וייזמן Giraffic Design
מיתוג עסקים וחברות