בתהליך..המתן בבקשה.

Sivan Group

מילות מפתח: אסטרטגיה , שיווק מיתוג עיסקי , שיווק , מיתוג , אסטרטגיה שיווקית , מיתוג ובידול העסק

אודות העסק

קבוצת סיון מעל שנות עשייה יצירתית. בית יוצר ייחודי ואיכותי לתקשורת שיווקית המספק מענה יצרתי, מקצועי ואישי ברמה הגבוהה ביותר תוך ראיה כוללת על המותג ועל אופן ניהול התקשורת השיווקית בצורה חכה וקולעת.
אנו מאמינים בחשיבה הוליסטית שיודעת לתרגם רעיונות גדוילם בכל אחד מתחומי התקשורת השיווקית ומעמידים לרשות לקוחותינו ארגז כלים ומכלול שירותים לניהול תקשורת שיווקית פורצת דרך.

אנו מהווים בית לאנשי מקצוע מ...

קרא עוד...

שירותים

אסטרטגיה שיווקית
תכנון אסטרטגי מהווה את היסוד לבניית אבני הדרך בהתפתחותה של חברה להפוך למותג.
באמצעות חשיבה וניתוח אסטרטגי מושכל, חברות משפרות ביצועים וגוברות על מתחרים.
לצורך קביעת אסטרטגיה מנצחת למותג, מבצעים אבחון אסטרטגי מקיף שבו מאפיינים 2 אלמנטים חשובים:
1. צרכים, ערכים, חזון, מטרות, יעדים מרכזיים, יכולת ביצוע.
2. אבחון הזירה התחרותית בה מתמודד המותג והדגשת הבידול.
אסטרטגיה בהגדרה צריכה להיות מותאמת ליכולת הניהולית של המותג, בהתאמה מלאה לתקציב לצורך יישום והטמעה: פנים וחוץ ארגוני.
אסטרטגיה מתחילה בחזון שמגדיר את המטרות והיעדים המרכזיים של המותג, את השאיפות העסקיות (גבוהות ככל שיהיו) במבט קדימה דרך עיני מנהלי החברה.
קבלת פרטים
פיתוח מותג
פיתוח המותג הינו שלב מהותי והכרחי בהתפתחות של כל חברה או מותג, מאחד את שדרת הניהול ועובדי החברה למטרה משותפת, מעצימה ומגבשת.
מותג חזק גורם ללקוחות להעריך, לחפש ולרכוש את המוצר והשירות באופן עקבי.
מיתוג נכון מפיק תוצאות של השפעה לטווח ארוך, להשגת יותר מכירות וכסף!
חברות מתחרות לא רק על כיסם של הצרכנים והלקוחות אלא בעיקר על רגשותיהם, במטרה לייצר העדפה ברורה וחיבור ריגשי אל המותג שיגרום לצרכן לחזור שוב ושוב.
קבלת פרטים
ניהול מותג
בעידן המודרני כל חברה מחויבת לניהול שוטף של המותג ויצירת מערכת בקרה אשר תוכל להגיב לשינויים פנימיים וחיצוניים המשפיעים על חווית המותג. לימוד והדרכת כל הממשקים הבאים במגע עם קהל היעד במטרה להבין, לבטא ולתמוך בערכי המותג ויצירת מסרים תוך שמירת אחידות ועקביות. תפקיד מנהלי המותג לוודא שהרושם והחוויה שנוצרת בראשם של קהלי היעד זהה לרושם שרוצים שיישארו בליבם ובזיכרונם.
כל אחד מהאמצעים השיווקיים שאנו משתמשים על מנת לחזק את המותג בכל אחת מנקודות המפגש עם קהלי היעד, חייבים להיות מסונכרנים כיחידה מגובשת בעלת מסר אחיד, ברור, בולט ורלוונטי.
קבלת פרטים

כל השירותים (8)

לכל העדכונים

קבוצת סיון

אסטרטגיה שיווקית לעסק, מיתו...