בתהליך..המתן בבקשה.

פיני שרגיל בן סירה - מומחה לטיפול בדחיינות / בלוג

הבניין המסתורי של ביז

15/04/2015 23:42

  • .

    שורה תחתונה ואז הקדמה

    אנחנו חיים בעידן האינסטנט שבו אין לנו סבלנות לקרוא פוסטים ארוכים ולהבין מה רוצים מאתנו, אז כדי לספק מייד את הצורך בשורה תחתונה אומר רק שבפוסט הזה אני מספר איך בשנה שאני בביז מאה מחברות וחברי הארגון כבר השתתפו בהרצאות שלי על טיפול בדחיינות. אני גם מסביר איך עושים את זה וכמובן מה יכול לצאת לכם מזה. אבל מעבר לשורה התחתונה אני אדבר על הבניין המסתורי של ביז.

    למה בניין ולמה מסתורי? בניין הוא פשוט הדימוי שעלה לי בראש כאשר החלטתי לכתוב על הנושא בעקבות ההרצאה שקיימתי השבוע. דמיינתי בניין רחב ידיים ורב-קומות. אי שם בקומות העליונות נמצא הדבר הזה שכולנו מחפשים. עסק עצמאי מצליח, שיש בו זרימה קבועה של לקוחות, שכיף לנו לנהל אותו ולעבוד בו, שמוכר שירותים ומוצרים איכותיים, שהוא רווחי, שמאפשר לנו להתפרנס כפי שהיינו רוצים ולהנות מהכסף שאנחנו מייצרים. אלא מאי? בבניין הזה אין מעלית ישירה לקומות העליונות וכשנכנסים אליו לגמרי לא ברור איך, אם בכלל, ניתן להגיע אליהן. לכן הוא מסתורי. יש בו מסדרונות, גרמי מדרגות, חדרים, אולמות, מעליות (כאמור, לא ישירות), חדרי המתנה ושאר מרכיבים של בניין. והשאלה – איך מוצאים את הדרך בסבך הזה, איך מגיעים, כמה זמן זה לוקח, האם המסע בתוך הבניין בכלל שווה את המאמץ ובטח יש שאלות נוספות.

    .

  • .

    השתלשלות האירועים

    אני בעל עסק עצמאי כבר 13 שנים אבל חבר קבוצה בביז בסך הכל שנה. באתי לעבוד. ידעתי מה זה נטוורקינג (אתה לא באמת יכול להיות נשוי לאלופת הנטוורקינג ולא לדעת מה זה), ביקרתי במפגשי נטוורקינג בביז וב-BNI ואפילו הכרתי את המושגים, כי שמעתי אותם כל הזמן בבית. התנסיתי כמה פעמים בשישים שניות, ידעתי מהי פגישת אחד על אחד והבנתי מה זה פי שמונה. אבל יש להתנסות טיפה ולדעת קצת ויש להיות חבר קבוצה שמתחיל לעשות את הדברים בפועל ובאופן רציף וקבוע.

    את עומר כהן פגשתי בכמה מפגשי קבוצות ומהר מאד קבענו אחד על אחד. נפגשנו אחרי שהוא התארח אצלנו בשהם והיתה לנו שיחה פורה ומעניינת. זמן קצר לאחר מכן התארחתי במפגש הראשון של "כלים לקידום העסק" שעומר יזם בתחילת מאי 2014. במקביל הכרתי גם את ג'וד ברק וגם איתה נפגשתי לאחד על אחד. גם עומר הכיר אותה ונפגש איתה ושוב, לא עבר הרבה זמן ועומר פנה אל שנינו והציע לנו לחבור אליו למפגש נוסף של כלים לקידום העסק, הפעם כמרצים אורחים. וכך היה. בסוף יולי 2014 התקיים המפגש וכל אחד משלושתנו העביר בו הרצאה של חצי שעה. בעקבות ההרצאה קיבלתי תגובות ופרגונים מצוינים וזה עשה לי חשק לעוד. אני מאד אוהב להרצות ועושה זאת שנים רבות, אני מאד אוהב את התכנים שבבסיס העבודה שלי וכאמור – באתי לעבוד. אז בתחילת נובמבר קיימתי את ההרצאה הראשונה שלי בביז כמרצה יחיד. חודש לאחר מכן קיימתי הרצאה נוספת והשבוע עוד אחת. סך הכל, בטווח זמן קצר יחסית, מאה חברות וחברי ביז השתתפו בהרצאות שלי, שמעו אותי מדבר ונחשפו לתכנים שלי. נחמד, לא?

    .

  • .

    בשביל מה זה טוב?

    כדי לענות בכנות ובפשטות אתחיל בתועלת החשובה ביותר שצמחה לי מההרצאות – אני פשוט אוהב את זה. אני נהנה לעמוד מול קהל ולדבר. זה עושה לי טוב. מה צריך יותר מזה? אבל יש כמובן סיבות נוספות וכדי למנות אותן כדאי, כמו תמיד, להיזכר במטרה. כלומר, בסיבה שבגללה נכנסתי לאותו בניין מסתורי מלכתחילה. נכנסתי אליו כדי להמשיך להצמיח את העסק שלי. אז...

    כבעל עסק די ותיק, שכאמור מאד אוהב להרצות, אני יכול לספר עוד ועוד על כמה זה לא פשוט לייצר לעצמנו הזדמנות שבה יגיע קהל לשמוע אותנו מדברים ואפילו ישלם לנו עבור התענוג. לגמרי לא פשוט. הנה דוגמה – יש לי רשימת תפוצה איכותית וענפה שאני מטפח כבר כמה וכמה שנים. המנויים שלי מקבלים ממני מגוון עשיר של תכנים שאני מייצר בעמל רב. הדרכות בוידאו, מאמרים ועוד. המעורבות של המנויים שלי בדיוורים שאני שולח היא מעל הממוצע ברשימות תפוצה, הכל תוצאה של עבודה קשה וסיזיפית לאורך זמן. אבל עובדה, בפעם האחרונה בה ניסיתי להניע אנשים מהרשימה שלי להגיע להרצאה שהעברתי, ההיענות המרשימה הסתכמה ברכישת כרטיס אחד ויחיד וגם הוא נרכש על ידי מנוי שהיה כבר לקוח שלי. ככה זה. קשה להניע אנשים לפעולה, לגרום להם לצאת מהבית, לשלם כסף ולהשתתף בהרצאה. לעומת זאת, בביז זה קל. אני חוזר: בביז זה קל! קל לייצר אירוע ולמלא אותו במשתתפים ועוד מעט אסביר איך עושים את זה.

    יצירת סמכות היא יתרון נוסף וכל כך משמעותי של ההרצאות. כשאנשים משתתפים בהרצאה, מקשיבים לך ומקבלים ערך מהתכנים שלך אתה הופך, באופן בלתי נמנע, לאוטוריטה בתחום שלך. אתה נתפס אחרת ובהמשך יקשיבו לך אחרת, כי אתה הסמכות בתחום.

    יצירת יתרון יחסי – בבניין הנטוורקינג המסתורי שלנו מסתובבים עוד בעלות ובעלי עסקים מאותו תחום שלנו. אני באמת ובתמים מאמין בכך שיש מקום לכולם, אבל זה לא סותר את העובדה שהתחרות קיימת. זוהי, בראש וראשונה, התחרות על תשומת הלב של אלה שמשווקים אותנו ושל לקוחותינו הפוטנציאליים. ובתחרות הזו, כשעוד ועוד אנשים מקבלים את ההזדמנות לשמוע אותך לא רק בשישים שניות אלא הרבה מעבר לכך, נוצר לך יתרון יחסי מובהק.

    חשיפה ותגובת שרשרת – מאה משתתפים בהרצאות אומר מאה עסקאות. זה אומר קפיצה דרמטית בכמות הנקודות שצברתי בביז והנקודות הן כלי ניווט והתקדמות מרכזי ומשמעותי במסע שלנו בבניין. מחברות רגילה אפשר להגיע לחברות כסף וממנה לחברות זהב. הניקוד משפיע על החשיפה באתר ועל האפשרות להיות משווקי שבוע או חברי יהלום. כמות הדירוגים וכמות הפרגונים הכתובים באתר גדלות גם הן באופן דרמטי ופתאום אפשר להכנס לפרופיל שלך ולקרוא בו משובים של אנשים שעשו איתך עסקה, קנו ממך שירות או מוצר ושיתפו בהתרשמות שלהם. כמה וכמה פעמים כבר יצא לי להתארח במפגשים של קבוצות ביז אחרות ולקבל בהם זרקור (לפני או אחרי השישים שניות שלי) שנלקח מחוות הדעת הכתובות עלי באתר. וכמובן שכמות הפרגונים שבעל פה במהלך סבב ההמלצות במפגש עולה בהתאם. ממצב בו קיבלתי מעט מאד פרגונים במפגשים (פשוט כי עשיתי מעט מאד עסקאות), הגעתי למצב בו אני מקבל כמות נכבדה של פרגונים בעוד ועוד מפגשים.

    ואם לא די בכל אלה הרי שקיום אירועי פי שמונה או הרצאות מאפשר יצירת תוכן ויראלי בדפים העסקיים שלנו בפייסבוק. מצלמים, כותבים סטטוס קצר ומתייגים את המשתתפים. החשיפה והמעורבות כבר מגיעים.

    ולבסוף, לא נשכח את העובדה שאחרי כיסוי ההוצאות (המאד נמוכות כפי שאפרט מיד) נשארת לנו ביד הכנסה מאד חביבה לחצי יום עבודה, ועבור כל בעלת ובעל עסק עצמאי כמונו זה לא הולך ברגל.

    .

  • .

    וקבלות? מה עם קבלות?

    נתחיל בזה שבעקבות ההרצאות הגיעו אלי לקוחות חדשים מבין המשתתפים. כלומר אנשים השתתפו בהרצאות ובעקבותיהן רכשו פגישות אישיות בתשלום. ואני יודע, מנסיוני, שיהיו לקוחות נוספים מבין המשתתפים. כל אחת וכל אחד והקצב שלהם. חלק מהנוכחים, לאחר שנחשפו לתכנים שלי ואלי, יגיעו אלי לעבודה משותפת בעתיד.

    בנוסף, נוצרה לי הזדמנות פז לצלם את ההרצאה. באחד ממסדרונות הבניין המסתורי פגשתי את יריב דגן והוא צילם לי גם את ההרצאה כולה וגם חוות דעת מהמשתתפים. בהמשך ערכנו סרטון וידאו של עשר דקות ובו תקציר של ההרצאה וסרטון נוסף ובו סדרת חוות דעת מפרגנות מאנשים שנכחו באירוע. התקציר הועלה לערוץ היוטיוב שלי והחל לשמש אותי הן כתוכן מקצועי שאותו אני מפיץ בערוצי השיווק השונים (פייסבוק, רשימת תפוצה, לינקדאין) והן כתוכן שיווקי שבו אני נעזר כדי להמשיך ולשווק הרצאות נוספות. וכמובן שגם סרטון חוות הדעת הפך לכלי שיווקי משמעותי.

    רוצים קבלות נוספות? לחלק מההרצאות הזמנתי גם לקוחות קיימים שלי. חלקם נחשפו כך לתכנים נוספים בהם אני עוסק ולאפשרויות חדשות בעבודה מולי, ובעקבות החשיפה הגדילו את היקף העבודה איתי.

    וגם – מכירים את זה שאדם לומד מקצוע וסוף כל סוף ניגש לראיון העבודה הראשון שלו ואז שואלים אותו אם יש לו נסיון...? אז זה קורה, כמובן, גם למנוסים שבינינו. לפני מספר חודשים הגיע לפתחי בעזרת חבר יקר ליד חם, כזה שפוטנציאל העבודה שהוא טומן בחובו רציני וגבוה במיוחד. אחרי פגישות, מיילים וטלפונים נשאלתי על ידי אחד האנשים שאיתם נעשה החיבור האם הוא יכול לצפות בי כשאני מרצה. אז נניח שאתם מרצים מצוינים שמאד רוצים שלקוח פוטנציאלי חשוב ומשמעותי יצפה בכם מרצים, רק שכרגע אתם לא מרצים בשום מקום. מה אתם עושים? אם אתם חברים בבניין המסתורי אין לכם שום בעיה. במקרה שלי, אמרתי לאותו אדם שבקרוב אכן תהיה הרצאה כזו ושאעדכן ואזמין אותו כשיהיה לי מועד סופי. חיש קל החלטתי על הרצאה נוספת, קבעתי תאריך, שריינתי מקום, פתחתי אירוע, הזמנתי אנשים ואותו לקוח פוטנציאלי אכן הגיע להרצאה שהעברתי השבוע, השתתף, נהנה, התרשם וכבר קבע איתי שיחת עבודה כדי לבחון אפשרויות לשיתוף פעולה.

    אז כן, יש קבלות.

    .

  • .

    אבל למה שאנשים יגיעו להרצאה שלי?

    או! סוף סוף השאלה שחיכיתי לה. סוף סוף אפשר לדבר פה קצת על נטוורקינג. אבל רגע... לפני שאסביר איך ממלאים אירוע בואו נדבר שלוש שניות על העניינים הטכניים. מה שצריך כדי לקיים אירוע זה מקום, כיבוד ועוד כמה דברים קטנים כמו דף הרשמה ומקרן ברקו. אומר רק שזה זול ופשוט. את שלוש ההרצאות האחרונות העברתי במרכז פסג"ה בפתח תקוה. שתיים מהן באולם הגדול והמכובד של המקום. שלושה כרטיסים לאירוע כיסו את העניין הזה והשאירו עודף. שני כרטיסים נוספים כיסו את הכיבוד כולו וגם השאירו עודף. דף אירוע בביז פותחים בדקות ספורות וגמרנו עם כל העניינים האלה. אתם צריכים מצגת לאירוע? בחדרים שונים בבניין שלנו תוכלו למצוא עזרה מעולה גם בנושא הזה. ועכשיו לנטוורקינג.

    צעד עיקרי וכמעט מובן מאליו לשיווק ההרצאות הוא כמובן באמצעות מפגשי הקבוצות. כשלושה שבועות לפני מועד ההרצאה אני מכין שישים שניות שממוקדות בשיווק האירוע, נרשם למפגשים ומייצר הנעה לפעולה. וכדי לחזק את חשיפת האירוע במפגש אני לא מסתפק בשליחת קישור לדף האירוע למי שמרכז/ת את כל אירועי הקבוצה, אלא נכנס לרשימת המשתתפים באותו מפגש ושולח לכל אחת ואחד מהם הודעה אישית עם הזמנה להרצאה. וזה המקום להדגיש – הודעה אישית היא הודעה אישית. זה בסדר גמור ליצור נוסח גנרי שאפשר לעשות לו העתק-הדבק כדי שיחזור בכל הודעה, אבל...! ראשית, אם זו הודעה אישית אז כדאי לפתוח בכמה מילים שיגרמו לנמען/ת להרגיש שאני באמת פונה אליהם באופן אישי. ודבר שני, העתק-הדבק זה סבבה כל עוד מקפידים על לשון זכר/נקבה בניסוח ולא כותבים, למשל, למשתתף גבר "אשמח אם תבואי להרצאה" או ההפך.

    בעקבות חשיפת האירוע במפגשי קבוצה תמיד יהיו כאלה שירצו להשתתף בהרצאה אבל לא יוכלו במועד המדובר מכל מיני סיבות של לוח זמנים והתחייבויות קודמות. אנשים אלו תמיד יגשו אלי בהפסקה או בסיום המפגש וישאלו אם יהיו לי הרצאות גם במועד אחר. זה הזמן לכתוב לעצמכם במקום קבוע את שמות המתעניינים שלא יכלו להגיע במועד הקרוב, כי כאשר תפתחו אירוע נוסף אתם תודיעו להם על כך ורבים מהם אכן ירשמו. זה הופך את שיווק האירוע שלכם לעוד יותר קל. לכל אחת משלוש ההרצאות האחרונות שלי נרשמו אנשים ששלחתי להם הודעה ובה הזכרתי להם שהם ביקשו שאעדכן אותם כאשר יהיה לי מועד נוסף, והנה יש מועד נוסף וזהו הקישור לדף האירוע ואשמח אם הם יבואו ולהתראות. ורבים מהם אכן נרשמים.

    כולנו מכירים את קבוצת הפייסבוק של ביז. מקום מצוין לפרסם בו את העובדה שאתם מקיימים אירוע. את ההרצאה שקיימתי השבוע פרסמתי בקבוצה בתדירות של אחת לשבוע. שתיים מהמשתתפות נרשמו יום לפני האירוע לאחר שנחשפו לפרסום הזה בפייסבוק. לפוסט שבו אני מזמין אנשים לאירוע אני כמובן מצרף קישור לדף האירוע כדי שלמתעניינים יהיה קל להירשם והם רק יצטרכו ללחוץ על הקישור ולא להתחיל לחפש אותו באתר של ביז. בנוסף, באחד הפרסומים הוספתי את סרטון חוות הדעת שהעליתי לפייסבוק בקלי קלות – עוד מרכיב שיווקי שמניע לפעולה.

    אתר ביז מציע לנו אמצעי שיווקי משובח נוסף – חנות הקרדיטים. ההשתתפות בהרצאה כרוכה בתשלום. אם להניע אנשים זה עניין מאתגר, הרי שלהניע אנשים כאשר גם תשלום מעורב בעניין זה עוד יותר מאתגר. מה לעשות, רובנו לא מאד אוהבים להוציא כסף מהכיס. אבל קרדיטים זה כבר סיפור אחר לגמרי. הפעילות שלנו בבניין המסתורי מייצרת לנו מאגר קרדיטים שרק מחכים שנשתמש בהם. זה אותו כסף, אבל הוא מרגיש אחרת. דן אריאלי, המומחה לכלכלה התנהגותית, מדבר על כך הרבה. כאשר אמצעי התשלום שאנו משתמשים בו הוא לא כסף מזומן שיוצא לנו פיזית מהכיס, קל לנו יותר להוציא אותו. אז אם אתם מקיימים אירוע בביז, למה שלא תאפשרו לאחרים להשתתף בו תמורת קרדיטים? התשובה היא כמובן שאותו עקרון פועל גם לכיוון ההפוך. אתם, כיוזמי האירוע, תעדיפו לקבל כסף מזומן מאשר קרדיטים שנצברים לכם בחשבון ולא נכנסים פיזית לכיס שלכם. אבל גם כאן כדאי לזכור מהי המטרה. המטרה היא לקדם את העסק שלכם. במקרה הזה באמצעות הרצאה. זה אומר להביא אנשים להרצאה הזו. זה מה שחשוב. אז אם השימוש בקרדיטים מאפשר להביא יותר אנשים, תשתמשו בקרדיטים!

    אבל הכי הכי חשוב...!  בסופו של דבר, אחרי כל המסדרונות וגרמי המדרגות והמעליות והחדרים והאולמות והאינטרקום והמרפסות ומה לא, אחרי כל אלה הבניין שלנו מורכב בעיקר מאנשים. אנשים שאנחנו מכירים במפגשים, בפגישות אישיות ובאירועים. אנשים שההיכרות שלנו איתם הולכת ומעמיקה. אנשים שבינם לבינינו נוצר קשר של הדדיות. ומה מגניב בקשר הזה? שכאשר מבקשים מאותם אנשים יפה ובפשטות ובבהירות הם בדרך כלל נענים. הנה כמה דוגמאות:

    בהרצאה הראשונה בביז שהעברתי לבד רציתי ליצור אימפקט. רציתי שישתתפו בה אנשים שבעקבותיהם יגיעו אנשים נוספים להרצאות הבאות. אז ביקשתי יפה. ביקשתי וקיבלתי. עשרה ממשתתפי ההרצאה הזו היו יו"ריות ויו"רים של קבוצות בביז, רכזת ורכז בביז ומנכ"ל. של ביז. ההרשמה שלהם להרצאה הובילה להרשמה של אנשים נוספים לאותה הרצאה ולהרצאה שאחריה.

    פעמים רבות פוסטים שמפרסמים בקבוצת הפייסבוק של ביז נעלמים מהר מאד במעמקי הפיד של הקבוצה פשוט כי יש הרבה פרסומים נוספים ש"דוחפים" את הפרסום שלכם למטה. אז ביקשתי מחברות וחברי הקבוצה שלי להגיב לפוסט שפרסמתי כדי להקפיץ אותו למעלה וכדי שמערכת פייסבוק תזהה את הפוסט ככזה שיש בו עניין ומעורבות ולכן תחשוף אותו יותר בפידים של אחרים. ביקשתי יפה וקיבלתי. הרבה מאד תגובות מפרגנות, גם של חברות וחברים שנרשמו להרצאה הקרובה וגם של כאלה שהיו בהרצאות קודמות. בעקבות המעורבות הזו הפוסט המשיך להיחשף ואנשי ביז שהשתתפו בהרצאות קודמות שלי ושאינם חברי קבוצה שלי החלו להגיב גם הם. נוצרה תנועה ונוצרו הרשמות.

    אחרי שנה בביז אני מכיר הרבה מאד חברות וחברים בארגון, בעיקר בקבוצות שאני מבקר בהן הרבה. נכנסתי לדפי הקבוצות האלה באתר ושלחתי הודעות אישיות, אחת אחת, לחברות ולחברי קבוצות עם הזמנה להרצאה, כפי שתיארתי קודם. ושוב – היענות והרשמה.

    ולבסוף, נכנסתי לדפי ההרצאות הקודמות שלי (דפי ההרשמה שבהם ניתן למצוא את רשימת המשתתפים באירועים הקודמים) ושלחתי הודעות אישיות לכל מי שהשתתף/ה באחת מאותן הרצאות וביקשתי עזרה באיתור משתתפים פוטנציאליים נוספים להרצאה הבאה שלי. גם במקרה הזה קיבלתי תשובות מפרגנות ונכונות לעזור ולסייע.

    חשוב להדגיש – שיווק דורש הרבה עבודה והרבה השקעה של משאבים. הרעיון והמבנה והדינמיקה של ביז הם כאלה שמאפשרים לשווק הרבה יותר בפשטות וביעילות ובהשקעה נמוכה ועם תוצאות מעולות! זה לא עניין מובן מאליו. תחשבו על זה – כמה כבר עלו לי כל הפעולות השיווקיות שתיארתי...?

    ולסיום סיומת – ההיענות הרבה שזכיתי לה בביז גרמה לי להרגיש בטוח בכל מה שנוגע לנוכחות בהרצאות וזה אפשר לי לפנות למשתתפים פוטנציאליים בערוצים נוספים שאינם קשורים לביז ולעשות זאת בנחת וברוגע משום שידעתי שכך או כך האירועים כבר מלאים. אז עכשיו, אם אצליח לגייס משתתפים נוספים זה כבר יהיה הבונוס. ואז השתמשתי בערוצי שיווק נוספים כמו רשימת התפוצה שלי ומעגלים נוספים של חברים, קולגות וקשרים אחרים. בנוסף פניתי גם ללקוחות קיימים וזה התברר כצעד מוצלח של שימור וטיפוח הקשר איתם.

    .

  • .

    לסיכום

    לעשות את דרכנו בבניין המסתורי זו חוויה מאתגרת, לפעמים מתסכלת ולפעמים מהנה. לשאוף להגיע לקומות העליונות זה חשוב, חשוב מאד, ואין שום סיבה לוותר על השאיפה הזו. אבל... עצם ההתנסות בשיטוט, בחיפוש, בניווט, בהכרת השטח ובהתקדמות – עצם ההתנסות בכל אלה היא שמובילה אותנו להישגים ולהצלחה.

    .

תגובות
  • מיכל שרגיל בן סירה -  אסטרטגיה מיתוג ושיווק מיכל שרגיל בן סירה - אסטרטגיה מיתוג ושיווק - לפני 1622 ימים

    אני חושבת שיש אדם אחד לפחות בביז
    שיהיה מאד מאושר מהפוסט הזה.

    היטבת להגדיר את התהליך, ותודה על הפירוט
    אתה עושה ביצפר לכל כותבי הפוסטים באשר הם.

    תותח.

    וחוצמזה אחלה הרצאה, אבל זה כבר למקום אחר.

  • משה  חרלופסקי משה חרלופסקי - לפני 1622 ימים

    פיני רק מלקרוא את הפוסט והערך שהוא נותן למי שרוצה להבין את ההתקדמות שניתן להשיג בעזרת בי"ס ומקצוענות ריגשת אותי.
    אני מאחל לך ובטוח שזה יקרה שבעוד שנה תכתוב פוסט ולכתוב בעזרת חברי ביז השנה הרציתי לאלף איש.
    במקרה שלך והארגון הנפלא עם האנשים המדהימים שיש פה אין לי ספק שזה יקרה.

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1621 ימים

    מיכל, משה - ככה לשמח את הקירח...?! :)) תודה על תגובות נהדרות שנותנות הרבה רוח גבית לכתיבה ולשיתוף.

  • עמיר קרן - מכירות  בשיטת הגישור עמיר קרן - מכירות בשיטת הגישור - לפני 1621 ימים

    Pיני,

    פוסט מדהים עם המון ערך, עם חשיפה עצמית ועם מלא נתינה.

    מעבר לכך שכל מה שכתבת מדויק וביז זו אכן פלטפורמה שמקלה על מלאכת השיווק כתבת פוסט מניע לפעולה מבלי להזכיר את המילים "לחץ כאן" או "הרשם עכשיו" או "הזדמנות אחרונה בהחלט" וכו'

    שיהיה לך בהצלחה, כל הכבוד על השיתוף.

    עמיר

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1621 ימים

    עמיר, תודה רבה על תגובה כל כך מעודדת ומפרגנת. שימחת מאד :-)

  • יונה עטיה - יונהל'ה  הגלריה Quilt Art Gallery יונה עטיה - יונהל'ה הגלריה Quilt Art Gallery - לפני 1621 ימים

    פיני - לא מכירה אותך אישית... אבל מכירה את זוגתך... הפוסט שלך גרם לי בהחלט לכמה דברים: 1. להכיר אותך... 2 לומר לך תודה מעומק הלב על הצגת אחת הדרכים הטובות לשימוש בפלטפורמה של ביז. 3. להגיע לאחת ההרצאות שלך, כי אם כך אתה כותב - אתה בטח מרצה מעולה!!!
    והכי חשוב - הולכת ליצור קישור לקבוצה שלי - שלא יפספסו את הפוסט הזה :)

  • אורלי  סלומון בר אורלי סלומון בר - לפני 1621 ימים

    תודה פיני. עזרת לי מאוד...ואני מאמינה שגם לאחרים

  • אלונה קטוביץ  גרפיקטו -רעיונות מעוצבים אלונה קטוביץ גרפיקטו -רעיונות מעוצבים - לפני 1621 ימים

    תודה פיני. פוסט מעניין ביותר ומעורר מחשבה. נהניתי לקרוא

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1621 ימים

    יונה, תודה רבה. איזו תגובה מחממת ומרחיבת לב. שימחת עד מאד וכמובן שמאד אשמח לראותך באחת ההרצאות העתידיות :))

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1621 ימים

    אורלי, איזה כיף. שמח שזה עזר. זו בהחלט היתה אחת המטרות - לשתף בידע שיכול לשמש את כולנו.

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1621 ימים

    תודה רבה אלונה. שימחת בתגובתך :))

  • דר' סיגל ביצור  בריאות - דרך חיים דר' סיגל ביצור בריאות - דרך חיים - לפני 1621 ימים

    מה שנקרא המדריך למרצה המתחיל.
    בתור מי שמרצה בעצמה, רוצה להגיד תודה גדולה על שהסרת את המסתורין מעל חלקים טכניים בעיקר ופישטת את התהליך.
    ו...כן, גם ההרצאה הייתה מצוינת.

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1620 ימים

    תודה רבה סיגל, איזו תגובה משמחת ומפרגנת :))

  • כרמלה טל  תיאום פגישות עיסקיות כרמלה טל תיאום פגישות עיסקיות - לפני 1620 ימים

    הפוסטים מבית היוצר שרגיל בן סירה תמיד מרתקים... (נו איך אני יכולה להתעלם ממיכל...) לגופו של ענין פיני תיארת תהליך מדהים ואני רוצה לתת פוקוס על ההנאה מהדרך. זה כל הסיפור! מי כמונו כעצמאים יודעים כמה זה חשוב... נטווריקינג זו עבודה, נקודה! ואתה יכול להבחר ללא ספק כעובד מצטיין. למי מאיתנו שיש לו הסטוריה תעסוקתית כשכיר מבין בדיוק על מה אני מדברת. שמחה עבורך על הדרך שעשית - רק תחשוב אם היית מצטרף לביז לפני מס' שנים ... עם הפלטפורמה השיווקית של ביז השמים הם לא גבול!

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1619 ימים

    כרמלה, תודה רבה על מה שכתבת. אכן, כל כך הרבה פעמים אנחנו פשוט שוכחים להינות... תגובתך מפרגנת ומעודדת להמשך עשיה. :))

  • בלהה קריצר-אריכא  טיפול גוף נפש ורוח בלהה קריצר-אריכא טיפול גוף נפש ורוח - לפני 1618 ימים

    פיני תודה רבה. הפוסט מאוד ברור ואני אשמור אותו לשימושי האישי ולהכנת פי 8. פשוט אעבור על הצעדים שכתבת אחד אחד ואיישם. קורס שלם בפוסט אחד! נהדר.

  • בלהה קריצר-אריכא  טיפול גוף נפש ורוח בלהה קריצר-אריכא טיפול גוף נפש ורוח - לפני 1618 ימים

    אחד המטופלים לי כתב ספר "הבניין בתחנה המרכזית", שבדיוק כמו שכתבת מדמה את ההתפתחות האישית של כל אחד לבניין מוזר ומורכב ומסביר איך עולים בקומות הבניין. דרך אגב אני עשיתי את העריכה הספרותית.

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1618 ימים

    בלהה, תודה רבה על התגובות החמות. כיף שמצאת עניין וערך בפוסט. אכן מקווה שהוא ישמש אותך בהכנת האירועים שלך בביז. בהצלחה! :))

  • עומר כהן  בניה ועיצוב אתרים עומר כהן בניה ועיצוב אתרים - לפני 1617 ימים

    פיני פוסט מעולה, נהנתי לקרוא על הכלים שאתה משתמש בהם, המקצועיות והשיטתיות בעבודה שלך ניתן ללמוד מהפוסט המון.
    שמח שהיה לי חלק קטן במסע שלך, אין לי ספק שתמשיך לכבוש פסגות.
    בהצלחה

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1617 ימים

    עומר, תודה רבה על מילים כל כך חמות וחבריות ומפרגנות. שימחת מאד!

  • תמר  דורון - בריאות שלמה תמר דורון - בריאות שלמה - לפני 1616 ימים

    תודה רבה פיני על הפוסט המושקע. זה לא פוסט, זה כבר מאמר. קראתי עד הסוף:-). אני עושה סדנאות ומאד אוהבת להרצות וזהו חלק מאד חשוב מהעסק שלי. אני מסכימה עם כל מה שכתבת לגבי החשיבות והתרומה של סדנה לעסק וגם לגבי העבודה הרבה ולעיתים סיזיפית, שיש להשקיע כדי למלא סדנאות. אני רוצה להסב תשומת לב לפן לא כלכך נחמד בעשייה הזו: אנשים שנירשמים ולא מגיעים מבלי להודיע. לכן אני ממליצה לכל אלו שרוצים לעשות סדנה, להשקיע בטלפונים לרשומים לפני הסדנה, כדי לוודא שהם אכן מגיעים. וזה גם המקום להודות לך על הסדנה המעניינת שלך על הדחיינות שמניעה רבים וגם אותי. בהצלחה

  • ד"ר ג'ני טבק  תובנות בגובה העיניים ד"ר ג'ני טבק תובנות בגובה העיניים - לפני 1613 ימים

    תודה רבה על הפוסט המעניין והפרקטי. השאיר הרבה נקודות למחשבה.

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1613 ימים

    תמר, תודה רבה על התגובה והמילים המפרגנות. שמח שקראת ומצאת בו ערך :))

  • פיני שרגיל בן סירה מומחה  לטיפול בדחיינות פיני שרגיל בן סירה מומחה לטיפול בדחיינות - לפני 1613 ימים

    תודה רבה ג'ני :))

ציון איכות

  (53 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

0
ב 4 החודשים האחרונים
(7,815 סה"כ נקודות)
543
צפיות בפרופיל