בתהליך..המתן בבקשה.

חיה בן-נתן / בלוג

התנעת העסק בביז

28/09/2012 19:04

  • 6.שאלות הקשורות להתנעה העסק בביז המתחילות או מסתיימות באות w
    כדי להתניע את העסק מומלץ לענות לעצמכם על השאלות הבאות:

    1. what -מה מניע אותי בביז?

    • בניית קשרים עסקיים/ חברתיים?
    • היו"ר, הקבוצה?
    • ביקור בקבוצות?
    • עסק כלכלי?
    • חשיפה שיווק ופרסום?
    • נקודות/ קרדיטים?
    • התפתחות אישית?

    2. when -איפה אני נמצא/ת היום ביחס לקבוצה?

    • האם הזהות העסקית מגובשת וברורה?
    • האם אני מחוייב/ת לעצמי ולקבוצה בנוכחות והגעה למפגשי הקבוצה ולקבוצות אחרות?
    • אילו חוזקות יש בי שמקדמות אותי בתוך הקבוצה שלי?
    • מה אני בדיוק מוכר/ת?, איזה שירות אני רוצה לתת ולקבל?
    • מה מבדיל אותי מאחרים? מה מבדיל את הקבוצה מקבוצות אחרות?
    • למה דווקא בקבוצה הנוכחית ולא בקבוצה אחרת?
    • מהם הערכים שמובילים ומקדמים אותי בתוך הקבוצה?
    • האם אני רוצה במפגשים שיהיו לי סוכני מכירות שיעצימו אותי? כן.....האם אני סוכן/נת של חברי?

    3 wher - לאן אני רוצה להגיע? ומהי המטרה שעומדת מולי?

    • מהי מטרת העל שלי ושל הקבוצה?
    • עם מי אני רוצה לעשות שיתופי פעולה? מיהם מעגלי הכח שלי?
    • מה נשיג מעבר לנקודות בקידום העסקים שלנו בביז? (אישי וקבוצתי)

    4. how- איך?

    א. .- פנו לעצמיכם זמן לפני כל מפגש-
    • תתכוננו והתמקדו איך תציגו ספציפית היום את העסק? איזו פעולה אני אעשה אחרת?
    • חיזרו לעצמיכם מהי המטרה ולאן אתם רוצים להגיע היום?
    • מידע ברור, מלהיב וממוקד=תוצאות
    • שדרו אמינות, רצינות, בטחון , חיוך זה מדבק
    • רשימה של העסקאות הטובות עבורי: כמה אנשים אני רוצה לפגוש במשך השבוע? החודש? כמה טלפונים עלי לעשות כדי ליצור פגישות? כמה עסקאות אני רוצה בחודש הקרוב?

    ב. להתארח בקבוצות אחרות עם רשימת המשתתפים

    ג. לעבוד עם יומן במפגש ולקבוע 1/1, בקבוצה שהנך נמצא (שלך או כאורח)

    ד. לשבת על יד אנשים חדשים- תקשורת לבניית קשריים עסקיים

    ה. לדאוג שיש לכם סוכנים שימליצו עליכם ועל העסק שלכם- פירגון (אל תחסכו בלפרגן
    למישהו שקיבלתם ממנו שירות הולם)

    ו. להיות קשובים לפי 8, סדנאות, מכירה/שירות מיוחדים שיכולים לענות לצרכים

    ז. לבקר בפי8, סדנאות, הדרכות לקידום העסק.

    ח. להגיב בפורום הקבוצתי ופורומים אחרים כדי לשים חותם של מי שאני והעסק .
    כמובן התגובות צריכות להיות קצרות ענייניות וממוקדות

    ט. אל תשכחו לכתוב חוות דעת על שירות / מוצר/ סדנא שקיבלתם, חוויתם הרי גם זה סוג של
    סוכנים מרוצים שיכולים להעצים את העסק שלנו.

    י. היו אמינים והוגנים כלפי האתר וכלפי חברי ביז.
    עיבדו ע"פ הכללים, העבירו עסקאות דרך האתר ותגמלו את החברים בקרידיטים הולמים.


    5.when מתי?

    עכשיו , מרגע זה.....בכל מקום שתהיו על ביז תדברו.
    אתר ביז ספר טלפונים מהלך. תפקחו עיניים ותקשיבו לצרכים של הסובבים אתכם.


    6. מי- מיהם בעלי המקצוע בביז שיכולים לשרר אותי הכי טוב?

    את מי אני יכול לשגרר  בין מכרי והסביבה?

    לסיכום זכרו:
    נטוורקינג = עבודה עשייה= עסקים תוצאות.
    עבודה שמטרתה בניית קשרים עסקיים.
    דורש מיקצועיות, מיקוד, סבלנות התמדה ועבודת צוות.
    רק כך אנו יכולים להתניע את החלום שלנו : תנו קבלו תצליחו....
    בהצלחה

תגובות

חיה בן נתן מגשרת לצרכנות ועסקים

מגשרת לצרכנות ועסקים