בתהליך..המתן בבקשה.

קייסי קולג' - המרכז לשיווק מתקדם באינטרנט / בלוג

6 עצות להצלחה בשיווק באינטרנט

27/03/2012 11:22

  • אפילו בעלי העסקים המשווקים באינטרנט תקופה ארוכה, יכולים להשתמש בעצות וברעיונות חדשים מידי פעם.

    בזמן האחרון מגיעים אלי עוד ועוד מיילים ממספר אתרים עליהם אני מנויה (בתשלום, לא חינם ברשימת תפוצה) ויכולתי לראות מגמה מאוד ברורה ביחס להכוונה שניתנת ביחס לשיווק באינטרנט.

    קיבצתי את הרעיונות שחוזרים על עצמם ועוסקים כולם כאחד בשאלה -
    מה צריך כדי להצליח בשיווק באינטרנט, והנה הם לפניך :

    1. התחילו עם האסטרטגיה הנכונה

    נקודת התחלה טובה היא להתיישר עם היעדים של העסק ולהגדיר אסטרטגית שיווק שתתמוך בהשגת היעדים של העסק. פעמים רבות אין קשר בין אוסף פעולות השיווק של העסק לבין הדרך הנכונה להשיג את המטרות העסקיות. יתרה מזאת, פעמים רבות, עסקים נוקטים בפעולות שיווק שונות, מאמצים כלים
    שיווקיים רבים ומשקיעים זמן וכסף בפעולות שיווק שאינן מתאימות לאופי או לסוג העסק.


    2. דעו את המטרות שלכם

    את פעולות השיווק שלכם בפלטפורמות השונות יש לקשור אל יעדים שיווקיים מוגדרים. דוגמאות ליעדים שיווקיים הן:

    * הגדלת את הפניות אליכם דרך האינטרנט
    * הבאת תנועה לאתר או הגדלת הנוכחות בוובינר או באירוע הבא שלכם
    עוד לפני שאתם ניגשים לפעולות עצמן, ואחרי שהגדרתם את אסטרטגיית השיווק שלכם, הגדירו סדרה של מטרות הגיוניות וברות השגה.

    אין טעם להציב מטרות נשגבות ולהתאכזב מאי השגתן.

    3. ספקו תוכן רלוונטי.

    עד היום שמעתם את ההצעה "ספקו ערך". שם המשחק בשנת 2012 הוא רלוונטיות ושימושיות.
    אם לדייק, ההצעה היא: לספק את התוכן הנכון, בזמן הנכון, בערוץ השיווק הנכון, ללקוח הנכון.

    כדי להגיע להבנות לגבי "מה נכון" נדרשות שתי פעולות שהן קודמות לכל פעולה אחרת והן: חקירה ותכנון.


    4. פתחו מערכות יחסים משמעותיים

    בעבר הייתי אומרת לכם, פתחו מערכת יחסים משמעותית עם הקהילה שלכם אבל היום הסיפור אחר לגמרי.

    רק ל- 25% מהעסקים יש סיבה שיווקית טובה להקים קהילה. לכן, בהצעה לפתח מערכות יחסים משמעותיים אני מתייחסת למערכות יחסים עם:

    קולגות, שותפים פוטנציאליים, לקוחות פוטנציאליים, ספקים וכמובן לקוחות קיימים. כל סוג עסק, בהתאם למאפיינים שלו,

    יגדיר את הערוץ המתאים בעבורו לפיתוח מערכת יחסים משמעותית ורק אחרי שהגדיר, עם מי הוא מתכוון לפתח מערכות יחסים שכאלה ולאיזו מטרה.



    5. שלבו את השיווק באינטרנט בתמהיל השיווק של העסק

    קיים קשר הדוק בין השיווק באונליין לבין השיווק באופליין, והיום יותר מתמיד בעזרת מכשירי הטלפון החכמים קל לגשר בין העולם הפיסי לעולם הדיגיטלי.

    תמהיל השיווק של העסק צריך לכלול רק ערוצי שיווק שמתאימים לסוג ולאופי העסק ושימו דגש על אינטגרציה בין הערוצים השונים.


    6. תמדדו את מה שחשוב ומשמעותי

    כשתשווקו עם אסטרטגיה שיווקית ויעדים מוגדרים, יהיו לכם משתנים משמעותיים וחשובים למדוד.

    המדידה צריכה להיות חלק מהרוטינה העסקית ואינה עומדת בפני עצמה.
    היא קשורה ונגזרת מכל אחד מהתהליכים והפעולות שאתם עושים: שולחים מייל, מציעים תמריץ חינמי, משיקים אתר חדש וכו'.

    כל פעולה שיווקית באינטרנט ניתנת למדידה וכל תוצאה ניתנת לשיפור.
    כשמשווקים עם ההבנה הזו ומטמיעים את שגרת המדידה, שיעור ההמרה הולך וגדל תודות לתהליכי השיפור.



    **** דיברו אליך הטיפים האלה ? מצאת אותם מועילים לך ולעסק שלך ? ****

    בסדנא "עושים סדר בשיווק" אני עומדת לעזור (תכלס, אחד לאחד לכל המשתתפים):
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    1. להגדיר את אסטרטגית השיווק הנכונה לעסק
    2. לקבוע מהם ערוצי השיווק הנכונים לעסק
    3. לזהות את התוכן הנכון לשימוש בכל ערוץ שיווק בהתאם לאסטרטגיה העסקית שנבחרה לעסק
    4. לצאת עם הגדרה מסודרת של מסגרת עבודת השיווק (Framework) הדרושה לעסק.


    כל הפרטים על הסדנא כולל הזדמנות להצטרף במחיר הרשמה מוקדמת מחכים לך בקישור הבא:

    http://bit.ly/spring_workshop_1

    הסדנא מתקיימת אחרי פסח, במכון מופת בתל אביב, במשך 3 מפגשים של 3.5 שעות כל אחד
    והיא עוצבה כך שאת מירב העבודה בעקבות החומר הלימודי החדש, יעשו המשתתפים על המקום, תוך כדי, עם ליווי וייעוץ אישי שלי.


    לקחתי את עצמי להוציא אותך מהסדנא עם 4 הסעיפים שהגדרתי למעלה:
    אסטרטגיה, ערוצי שיווק, תוכן ותכנית עבודה וזה מה שיהיה לך ביד בסוף הסדנא.

    הבונבוניירה לעסקים בביז : אתם יכולים להצטרף לסדנא תמורת קרדיטים !!!!
    הסדנא נמצאת בחנות קרדיטים !
    גם שיווק במחשבה תחילה וגם אפס שקלים מהכיס !!!!

    אם זו לא מתנה אדירה לעסק שלכם לפסח, מה תחשב מתנה אדירה ?



    נ.ב.
    לסדנא לא מוזמנים :
    משתתפי סמינר אינטרנט אינקום 2012
    משתתפי כל מחזורי החממות.

תגובות

קרן כהן קייסי קולג'

שיווק באינטרנט | ליווי שיוו...

עסקים מומלצים בתחום

פרימיום  Premium פרימיום Premium
פרימיום
עלי שמר  משווקים בקליק עלי שמר משווקים בקליק
טי. אל. ג'י. מערכות בע"מ