בתהליך..המתן בבקשה.

סער ברעם - מומחה פייסבוק / בלוג

הפייסבוק לא אוהב את הדף העסקי שלי. מה יכול להיות שעשיתי לא נכון?

05/04/2017 16:56

  • כשדיברתי על חשיפה בפייסבוק בעסקים עושים עסקים קבוצת הוד השרון (שנפגשת באלישמע), הרבה התפלאו לשמוע על המשוואה ה"נפלאה": עריכת פוסטים בפייסבוק = צניחה בחשיפה.

    לכן הכנתי עבור בעלי עסקים טבלה שמציגה את כמות החשיפה בפוסט ביחס לזמן ועוזרת להם לגזור מספר מסקנות מרכזיות:
    1. לעולם (!) לא עורכים פוסט ב-36 שעות הראשונות שלו באוויר. ממש לבחור נקודה בגרף בה תרצו לפגוע בחשיפה שלכם. פייסבוק אוהב אותנו ספונטניים וקלילי דעת. מכאן ל-
    2. בוחנים כל פוסט כמה פעמים בעיון לפני שמפרסמים אותו, במיוחד אם אתם אנשים ששגיאות הכתיב הכי קטנות מפריעות להם. אולי גם הטלפון או המייל כתובים לא נכון. שימו לב.
    3. אם ברשותנו עסק קטן, לא לירות על הקוראים הרבה תוכן ואז להבין שרוקנו את המחסנית ונגמר. המטרה שלכם היא ליצור איתם מערכת יחסים ולקרב אותם לדף במהלך הזמן.

    הגרף מצ"ב -
    וכשאתם מנתחים אותו בעצמכם, שימו לב לערך ה"שעות" - זה ייתן לכם עוד יותר פרופורציה.

    בהצלחה,
    סער ברעם - 050-7823478

תגובות

סער ברעם מומחה פייסבוק

מומחה פייסבוק, מנהל קמפייני...

עסקים מומלצים בתחום