בתהליך..המתן בבקשה.

יוסי לוי

מילות מפתח: אימון לניהול זמן , ניהול זמן והתייעלות , אימון אישי , הגדלת הכנסות , אימון עסקי , סדנאות והרצאות , אימון ארגוני , אימון שיווקי , שיפור תוצאות עסקיות , אימון מנהלים ועסקים

אודות העסק

השלב הבא - ליווי עסקי ואישי: https://www.thenextstep.co.il/

'השלב הבא' נועד לבעלי עסקים שכבר עברו ייעוץ עסקי כלשהו, ואומרים לעצמם "אוקיי, עשיתי את כל מה שאני יודע, מה עוד אפשר לעשות כדי לקדם את העסק שלי?"

בליווי מקבלים את הכלים איתם אני יוצר תוצאות כבר 15 שנים בארגונים כמו אלקטרה, מוטורולה, בזק בינלאומי וחברות מוכרות רבות נוספות.
תוצאות אלו גבוהות מאד ותוכלו לראות אותן כאן בתיק העבודות בדף ב...

קרא עוד...

שירותים

'השלב הבא' באימון עסקי - לאלו אשר עברו תהליך אימון כלשהו ורוצים את קפיצת המדרגה הבאה בעסק
תהליך האימון שלי מיועד לכל אלו שכבר עברו אימון עסקי או אישי, ורוצים לעלות ל'שלב הבא'.

באימון 'השלב הבא' תקבלו את הכלים איתם יצרתי תוצאות במשך 15 שנים בארגונים
עסקיים גדולים כגון אלקטרה, מוטורולה, בזק בינלאומי וארגונים רבים מוכרים נוספים.

תוצאות אלו גבוהות מאד ותוכלו לראות אותן באתר שלי: https://www.thenextstep.co.il/

וגם כאן: https://www.bizmakebiz.co.il/Members/bd074556-778e-4be4-b1e6-3aecc6ae29dd/Portfolio/
קבלת פרטים
פגישת אימון ממוקדת אחת לפתרון דילמה ספציפית
בפגישה אחת של שעה וחצי תתארו את דילמה נקודתית
ותקבלו פתרון ממוקד עבורה, הכולל כלים ליישום פיתרון זה מיידית.
קבלת פרטים
תהליך 3X3
כולנו כבר יודעים מה זה 4X4, אבל מה זה 3X3 ?

קבוצה אינטימית של 3 מתאמנים יחד איתי, שמטרתה המובהקת היא -
הגדרת תוצאה מדידה אחת והשגתה תוך 3 מפגשים.

התוצאה יכולה להיות:
- הגדלת מכירות ממוקדת
- הגדרה מחדש של ההתנהלות בעסק - שירות, מכירות ותפעול שוטף.
- סדר יום הישגי לבעל העסק - לנהל את עצמו נכון במקום 'לרוץ כמו עכבר' ו'לכבות שריפות'.
ועוד...

מטרת קבוצה אינטימית זו היא לתמוך אלו באלו להשגת התוצאה שכל אחד רוצה להשיג,
וזאת בהנחייתי מתוך מיומנות של 16 שנים בתחום זה.
קבלת פרטים

כל השירותים (5)

חוות דעת

אלי  שפיר אלי שפיר

יוסי הינו מנטור מאוד מקצועי, אמין, והכי חשוב בן אדם. מומלץ למי שמתלבט כיצד לקדם את העסק שלו ובמה להתמקד.
קרא עוד...

מיכל ידגר  עיצוב פנים והתאמות דיור מיכל ידגר עיצוב פנים והתאמות דיור

הסדנה הייתה מרתקת ומעשירה ביותר. נהנתי מאוד. יוסי היה קשוב לכל שאלה, ענה על הכל וכל הסדנה עברה באווירה מדהימה. לאחר הסדנה המשכתי עם יוסי אימון עסקי....
קרא עוד...

בלוג

כיצד להימנע מפגישת סגירת עסקה שלא ניתן לסגור בה עסקה – טיפ עסקי קצר מס' 9 כיצד להימנע מפגישת סגירת עסקה שלא ניתן לסגור בה עסקה – טיפ עסקי קצר מס' 9

כיצד תימנעו מבזבוז זמן על פגישה שבה אין לכם אפשרות לסגור עסקה? ודאו מראש שהאדם אתו אתם נפגשים הוא מקבל ההחלטות ויכול לסגור עסקה אתכם!לדוגמה – אם פניתם...
קרא עוד...

איך הלקוח ימכור לעצמו את השרות שלך - טיפ עסקי קצר מס' 8 איך הלקוח ימכור לעצמו את השרות שלך - טיפ עסקי קצר מס' 8

מה תעדיפו - למכור ללקוח את המוצר או השרות שלכם, או שהוא ימכור אותם לעצמו? אם בחרתם את האפשרות השניה, חפשו את ההזדמנות לשאול את הלקוח לגבי התועלת שיפיק...
קרא עוד...

'מי מנהל את מי' בפגישת סגירת עסקה - טיפ עסקי קצר מס' 7: 'מי מנהל את מי' בפגישת סגירת עסקה - טיפ עסקי קצר מס' 7:

נפגשתם עם לקוח במטרה לסגור עסקה. לאחר שהצגתם את עצמכם ואת השרות שלכם, הלקוח מתחיל לשאול אתכם שאלות ענייניות לעומק על שירותכם, ואתם עונים על שאלותיו בפ...
קרא עוד...

כשהלקוח שואל "כמה זה עולה?" כבר בהתחלה - טיפ עסקי קצר מס' 6 : כשהלקוח שואל "כמה זה עולה?" כבר בהתחלה - טיפ עסקי קצר מס' 6 :

פגישת סגירת עסקה עם לקוח פוטנציאלי נפתחה. רק התחלתם לתאר את השרות או המוצר שלכם, והלקוח כבר שואל - "כמה זה עולה?"מה תענו לו? אם תמהרו לציין מחיר כדי ל...
קרא עוד...

לפרגן בכנות בפגישת סגירת עסקה - טיפ עסקי קצר מס' 5 : לפרגן בכנות בפגישת סגירת עסקה - טיפ עסקי קצר מס' 5 :

בפגישת סגירת עסקה עם לקוח, חפשו מה מעניין אתכם באדם שמולכם ופרגנו לו על כך ממקום אמיתי. וכן! ברוב המקרים יש על מה.לדוגמה, שעוני יד 'עושים לי את זה', ו...
קרא עוד...

'קריאת' הלקוח בתחילת הפגישה - טיפ עסקי קצר מס' 4 'קריאת' הלקוח בתחילת הפגישה - טיפ עסקי קצר מס' 4

נכנסתם לחדרו של לקוח פוטנציאלי, על מה כדאי להסתכל כבר בהתחלה?הנה 3 דברים: 1) האם החדר מסודר ונקי או מבולגן ועמוס? 2) מה הוא לובש - האם שמרני ומחויט או...
קרא עוד...

לכל העדכונים

יוסי לוי השלב הבא

השלב הבא - קידום העסק שלך ל...