בתהליך..המתן בבקשה.

כרמלה טלמיטינג / בלוג

סגירת עסקה

08/12/2014 17:30

  • שלום חברים,

    בשעה טובה ומוצלחת הגענו לשלב סגירת העסקה. זו יכולה להיות סגירה בפגישה פרונטלית או בשיחה בטלפון.

    כמה כללים: שלב הסגירה הוא אקוטי וחשוב לבצע אותו כהלכה. בתקופת עבודתי כשכירה במוקדי טלמיטינג/טלמרקטינג נתקלתי לא אחת במתאמים שניהלו דיאלוג ענייני, מלהיב - כאשר הגיעו לסגירת העסקה כל כך התרגשו , דעתם השתבשה קמעא ואז ניהלנו דיאלוג מהיר, מבולבל, שכחו לוודא פרטים חשובים כמו פרטי כרטיס אשראי וכו'. חבל! זהו המקצה האחרון של שיחת המכירה ורצוי שיתבצע בנינוחות ואסרטיביות. קודם כל להמשיך להיות בהקשבה טוטאלית ללקוח, להיות בנוכחות! הוא אינטלגנטי ומבחין בזאת. לוודא שכל הפרטים זהים להזמנה, לוודא תאריך הספקה, לדייק את פרטי כרטיס האשראי. אם חשים שאיזו התנגדות לא נפתרה זה המקום לישר קו. קצב הדיבור צריך להיות בקצב שמובן ונהיר ללקוח - מזכירה הוא החשוב בתהליך. עכשיו הגיע הזמן לשחרר.... במקרה של סגירת פגישה חשוב לוודא שהלקוח רשם את התאריך ביומנו, להשאיר טלפון למקרה הצורך (לא לפחד מפתח מילוט אם הפגישה צריכה להתקיים היא תתקיים...) לאשר אותה יום טרם וליצור מחוייבות אצל הלקוח להיות ערוך עם חומר (אם הפגישה דורשת זאת). בהצלחה!

תגובות

כרמלה טל תיאום פגישות עיסקיות

טלמרקטינג, טלמיטינג, תיאום ...