בתהליך..המתן בבקשה.

כרמלה טלמיטינג / בלוג

מה בין טלמרקטינג לטלמיטינג

20/03/2010 09:02


  • שלום חברים,


    טלמרקטינג זו מכירה ישירה בטלפון. לדוגמא: מכירת לחצן מצוקה - פנייה לקהל יעד מוגדר, הסבר על תכונות המוצר וביצוע המכירה. דוגמא שנייה: מכירת קוסמטיקה - תשאלו מי קונה קוסמטיקה בטלפון? אני עבדתי בחב' קוסמטיקה ולמעשה פניתי ללקוחות קיימים וללקוחות שבעבר השתמשו באחד
    מהמוצרים, הצעתי מבצעים וכו' - מכירה ישירה בטלפון.


    טלמיטינג לעומת זה יוצר את הזדמנות המכירה. מה שאני קובעת למעשה זה פגישה עם לקוחות פוטנציאליים. איך זה נעשה? קודם כל אני לומדת את התחום ומתעדכנת בו - לדוגמא נושא הביטוחים - אני מתאמת פגישות עבור סוכני ביטוח ומתעדכנת כל הזמן (חובה) בתחום. אני מרכיבה תסריט שיחה
    רלבנטי - כל סוכן מרכיב לי פרופיל של לקוחות שהוא מעוניין בהם ועם ארגז הכלים יוצאת לדרך.


    אני לא מוכרת ביטוח אינני סוכנת, אני גם לא מייעצת חלילה אבל אני יוצרת את הזדמנות המכירה עבור הסוכן שמגיע לשטח. המיקוד שלי הוא בלקוח שכן אני מקשיבה לו ולצרכים שלו.


    אם הלקוח אינו זקוק לשירות שלי - ארפה ממנו. שיחות טלמרקטינג/טלמיטנג זוללות אנרגיה וחבל לבזבז אותן לריק. העבודה מחייבת לנהל מעקב מדוייק שכן הרבה פעמים תזמון השיחה שלי עם הלקוח לא מתאים לו - אבל כשאפנה אליו בתזמון המתאים אחרי שהקשבתי לצרכים שלו אצליח לתאם פגישה.


    כמתאמת עצמאית אציין שמדובר באחריות רבה. אני בעצמי סוכנת (מפיצה סאנריידר) כך שאני יודעת מה זו עבודת שטח - כל בעל/ת עסק שעובדים איתי ונשלחים לפגישה בשטח אני מלווה אותם מנטלית ומחזיקה אצבעות שהפגישה תהיה איכותית.


    שיחות הטלפון מחייבות מיקוד וריכוז ,צריך לדעת לדבר בטונוטציה הנכונה, לעורר עניין וסקרנות, מחייב אסרטיביות ולדעת לבצע סגירה נכונה. פגישה שנסגרת בלחץ - הסיכוי שתצא לפועל קטן. כל פגישה מאושרת יום בטרם או מספר שעות לפני הפגישה. לקוח לא אוהב שעושים עליו מניפולציות
    - אחזור לנקודה שאם אינו זקוק לשירות שלי אוותר עליו.


    בברכה,


    כרמלה טלמיטינג


     


תגובות
  • דבוריק  הר-פז דבוריק הר-פז - לפני 3454 ימים

    היי כרמלה, יופי של בלוג. מעבר לזה שכתוב בצורה מעניינת ויפה, יש פה הצצה לעולם שבדרך כלל אני לא כל כך אוהבת. המון אנשים מצלצלים ומנסים למכור כל מיני דברים. הרבה מהם מתחילים בזה שזכיתי במשהו ומגיע לי טיפול פנים או כל דבר אחר ואני כבר יודעת שזה הולך להיות אגרסיבי וזולל כספים. כדי לא ליפול בפח אני כבר עוצרת את השיחה די בהתחלה. אומרת יפה תודה ומנסה לסיים. לעיתים יוצאת מזה שיחת חולין נעימה אבל לפעמים מהצד השני יש אגרסיביות ואז אני סוגרת את הטלפון ולא מרגישה עם זה כל כך טוב. הבלוג שלך מאיר עיניים ומראה את הלבטים של הצד השני. אני רוצה לאחל לעצמי שאם יהיו עוד שיחות כאלו , שזה יהיה מישהו נעים כמוך.תודה לך.

    דבוריק הר-פז
    מרכז 'ספורים חיים'
    ספורים, הרצאות ותיעוד של ספורי חיים.

  • כרמלה טל  תיאום פגישות עיסקיות כרמלה טל תיאום פגישות עיסקיות - לפני 3454 ימים

    אני נוהגת לשים עצמי בצד השני של הטלפון ולחשוב האם הייתי אוהבת לקבל את השיחה?
    באמת, הלקוח חשוב לי ותפקידי למעשה לא לשכנע אותו לפנות את זמנו לפגישה מיותרת, אלא שהוא ישכנע את עצמו שיפיק תועלת מהפגישה.
    בברכת עסקים מוצלחים,
    כרמלה

  • אליאור עין-הגפן.  תרפיית  הגשרים לשחרור מטראומות אליאור עין-הגפן. תרפיית הגשרים לשחרור מטראומות - לפני 2623 ימים

    היי כרמלה,
    כמי שניסתה לעסוק בטלמיטינג, וחוויתי על בשרי את הקושי,
    אני רוצה לפרגן לך
    - שאפו על החיוניות והאנרגטיות שלך!
    מרגישים שאת מקצועית, ומאוהבת במה שאת עושה!!

  • כרמלה טל  תיאום פגישות עיסקיות כרמלה טל תיאום פגישות עיסקיות - לפני 2623 ימים

    וואוו,
    תודה רבה אליאור.
    כרמלה

  •   - לפני 2565 ימים

    כרמלה, נהניתי לקרוא את הפוסט שלך. העבודה שלך נשמעת לי כמו עבודה קשה מבחינה פסיכולוגית, אנשים זרים, בטלפון, מאד קל להם להפסיק את השיחה. אני מניחה שנחנת בכושר התמדה יוצא דופן. אופטימיות טוטאלית.

ציון איכות

  (178 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

1,285
ב 4 החודשים האחרונים
(48,228 סה"כ נקודות)
חבר קבוצה
אנשים עושים עסקים
8,919
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 אשכול 17 הוד השרון 45343
Facebook