בתהליך..המתן בבקשה.
11/02/2019 08:39
מערכות יחסים עסקיות הן הבסיס להצלחה!
חמישה טיפים לטיפוח מערכות יחסים עסקיות:
🗯 טיפ #1
⬅️ אותנטיות זה שם המשחק!
אנשים נמשכים לאנשים ״אמיתיים״ שלא מנסים להיות מי שהם לא.. היו מי שאתם, תרשימו באותנטיות שלכם, חייכו את החיוך האמיתי שלכם, אין אנשים מושלמים - יש אנשים ששלמים עם עצמם ואת זה תשדרו!
🗯 טיפ #2
⬅️ נתינה ללא תמורה!
תמיד תהיו בצד הנותן ללא ציפייה לתמורה!
כאשר אתם עוזרים לאחרים להשיג את המטרות שלהם, הם רוצים לגמול לכם בתמורה, חוק ההדדיות.
מול הלקוחות, הספקים והקולגות שלכם... פתחו להם דלתות, תקשרו אותם למכרים/חברים שיכולים להיות מעגל הכוח שלהם, שאלו איך אתם יכולים לעזור וגם עזרה אישית.
🗯 טיפ #3
⬅️ יש לי רק שאלה...
שאילת שאלות מאפשרת להגיע לתשובות.
ככל שנשאל שאלות מדוייקות יותר ולא כאלו שהתשובה עליהן היא: כן/לא/שחור/לבן... נוכל להגיע לתשובה שאנחנו מחפשים.
שאלו את הלקוחות שלכם שאלות ישירות ושאלות שמעודדות חשיבה מעמיקה יותר. התשובות יאפשרו לכם להבין טוב יותר את הצרכים והרצונות שלהם ואף יסייעו לכם במקרים שבהם נקודת ההשקפה שלכם שונה.
שאלות מאפשרות דיון וסיעור מוחות, הן מאפשרות לראות ולבחון את הנושאים מנקודת מבט שונה.
🗯 טיפ #4
⬅️ כאן ועכשיו DOING!
בעולם שבו אנו חיים בתזזיתיות כשהזמן רץ לנו והמשימות מרובות...
אחרי שהבנו שנתינה היא ללא תמורה... והרצון לסייע "מפעיל" בסופו של דבר את חוק ההדדיות, הבטחתם לעזור? עשו זאת עכשיו!
הראו שאתם משתדלים ובאמת מתכוונים לעזור.
לכולנו יש נטייה לשכוח ולכן תהיו ב-doing בו בזמן שראיתם לנכון לחבר בין שני אנשים, לבדוק פעולה מסויימת עבור האחר, לתאם פגישה ביומן ועוד...
🗯 טיפ #5
⬅️ היו נוכחים - BEING!
בכל מערכת יחסים שאנו רוקמים עם הלקוחות, הספקים והקולגות שלנו אנחנו בוחרים איזו מערכת יחסים זו תהיה,
כאשר נבין שבכל מערכת יחסים יש ערך יחסי (!) שמלווה באותנטיות, חיוך, עזרה ונתינה, הקשבה ותקשורת מאפשרת נבין שזה המפתח והבסיס להצלחה העסקית שלנו!
חשוב לזכור: עסקים עושים עם אנשים,
השארו תמיד ב being אצל לקוחותיכם: בתודעה, מאחורי המקלדת, בהודעות וכמובן גם בפרונטלי...
״אנשים לא קונים מוצרים ושירותים. הם קונים מערכות יחסים, סיפורים וקסמים״ (סט גודין)
אהבתי מאוד
כל טיפ זהב
טיפים שווים תודה רבה 🙏