בתהליך..המתן בבקשה.
היי יאנה יקרה,
תודה על הפרגון כבר בגוף השאלה (:
שינוי מיתוג הוא פועל יוצא של שינוי מהותי בעסק
אם העסק לא עבר שינוי מהותי דהיינו
הוא ממשיך להתרחב ולהשתדרג באותו כיוון והמיתוג מתאים
לערכי המותג, לשירותי העסק ולקהל היעד, אז אין צורך
לעשות כל שינוי, אלה אם כן בעל העסק מרגיש צורך להתחדש או שקהל
היעד דורש זאת.
במידה ויש שינוי מהותי תמיד אפשר להיפגש ולבחון מחדש את מצב המיתוג
ולבדוק אם צריך לעשות שינוי, דרך אגב שינוי לא תמיד מצריך לטרוף את כל הקלפים
לעיתים משנים רק צבע, מיקום, משפט או סלוגן והכל מקבל דיוק נכון יותר.
בהצלחה!
איריס חן - סטודיו סיאן
052-2531159
מיתוג עסקי | בניית אתרים | ייעוץ שיווקי אסטרטגי | קופירייטינג
www.cyan-s.com
היי יאנה יקרה,
תודה על הפרגון כבר בגוף השאלה (:
שינוי מיתוג הוא פועל יוצא של שינוי מהותי בעסק
אם העסק לא עבר שינוי מהותי דהיינו
הוא ממשיך להתרחב ולהשתדרג באותו כיוון והמיתוג מתאים
לערכי המותג, לשירותי העסק ולקהל היעד, אז אין צורך
לעשות כל שינוי, אלה אם כן בעל העסק מרגיש צורך להתחדש או שקהל
היעד דורש זאת.
במידה ויש שינוי מהותי תמיד אפשר להיפגש ולבחון מחדש את מצב המיתוג
ולבדוק אם צריך לעשות שינוי, דרך אגב שינוי לא תמיד מצריך לטרוף את כל הקלפים
לעיתים משנים רק צבע, מיקום, משפט או סלוגן והכל מקבל דיוק נכון יותר.
בהצלחה!
איריס חן - סטודיו סיאן
מיתוג עסקי | בניית אתרים | ייעוץ שיווקי אסטרטגי | קופירייטינג
www.cyan-s.com
תודה רבה אהובה על השאלה מפורטת ומדויקת