בתהליך..המתן בבקשה.

נטורופתית ומרצה בתחום הבריאות

מילות מפתח: הרצאה במתנסים , חיזוק מערכות הגוף , הרצאה בארגונים , תזונה אישית טבעית , הרצאות יצירתיות , בריאות רפואה משלימה , הרצאה , בריאות , הרצאות , הרצאות בתזונה

אודות העסק

היא שאלה אותי ישירות: אם פתאום משהו יקרה לך מחר, זה היה שווה כל האורח חיים הבריא הזה?
עניתי: ברור. כי עד שזה קרה הרגשתי מיליון דולר, חייתי הכי טוב שיכולתי.

ההרצאות שלי:

לסבתא שלי יש חגורה שחורה בקראטה - על האנשים המבוגרים, הבריאים והמאושרים ביותר בעולם. מה הם יודעים שאנחנו עדיין לא?

אני כבר אשן בקבר - איך השינה וחוסר השינה יכולים להשפיע על הבריאות ומה אפשר לעשות כדי לשפר את איכות השינה.  

מבטט...

קרא עוד...

שירותים

טיפול נטורופתי
מה מרכיב את הטיפול?

בנטורופתיה מטפלים במחלות באמצעות שינוי אורחות החיים:

תזונה
פעילות גופנית
שינה
הפחתת סטרס
הימנעות מעישון
צמחי מרפא ותוספים - אם יש צורך

אוכל, מזון, מזין, מאוזן וטעים
זה כבר ידוע שתזונה יכולה לגרום למחלות קשות אפילו עד כדי מוות (סרטן, התקפי לב, שבץ וכו'). באופן מפתיע, פחות ידועה ההשפעה של התזונה על מחלות ותופעות "קלות" (=לא מסכנות חיים) כמו מיגרנות, דיכאון, כאבי מחזור, תופעות גיל המעבר, דלקות פרקים, כאבים בנרתיק, דלקות בדרכי השתן, עייפות ואפילו מחלות חורף! האם האוכל שאנחנו צורכים הוא החבר הכי טוב שלנו או האויב הכי גדול? השאלה הזאת מופנית אליכן. זוהי שאלה של החלטה. ניתן לגייס את האוכל לצידנו או להפנות אותו נגדנו. אחרי שלוקחים את ההחלטה להפוך את האוכל למקור לחיים בריאים רק צריך ללמוד איך. בתיאוריה לעיתים הדברים נראים ברורים ופשוטים אבל צריך לדעת איך ליישם זאת בפועל.

אוכל, אוכל ועוד אוכל
איזה מזל שרוב האנשים אוהבים לאכול. לא סתם קיים הצירוף המוכר: "תיאבון בריא". להיות עם תיאבון זה בריא. ביש מזל הוא שהאוכל שאנחנו בדרך כלל אוהבים לאכול זה לא בדיוק המתכון לבריאות מיטבית. הבשורה הטובה היא שזה בהחלט יכול להשתנות. ניתן לגרום לגוף לרצות לאכול בריא, לחשוק במזונות בריאים ולא להתעניין במזון שגורם לנזקים בריאותיים. לא מדובר בקסמים ובכישופים, אלא בכמה צעדים הגיוניים ועקביים במסלול הנכון לבריאות.

פעילות גופנית
גם אם מאוד משתדלים, לא ניתן להתעלם מתרומתה של הפעילות הגופנית להשגת בריאות. הרתיעה מביצוע פעילות גופנית מוכרת לי היטב. הסיבות להימנעות מההרגל המצוין הזה הן מגוונות. אגב, עצלנות היא לא אחת הסיבות. לא זכור לי שמעולם נתקלתי במישהו עצלן. פגשתי אנשים עייפים, כאלו שאין להן זמן, שלא מרגישים נוח עם הגוף, שלא אוהבים להזיע, עם מחלות שונות וכל אלו ועוד, הם שגרמו להימנעות מהמפגש עם הפעילות הגופנית. לא העצלנות. הסיבות מגוונות והפיתרונות מגוונים גם הם. פעילות גופנית יכולה להפוך מפעילות של סבל לתחביב של ממש. התוצאות לא מאחרות להגיע ולעודד. היום, הבחירה להתחיל לבצע פעילות גופנית היא קלה מתמיד. האפשרויות מגוונות, ומדריכי הכושר עובדים קשה כדי שהמתאמנים שלהם יהנו במיוחד מהאימונים ויחזרו אליהם שוב ושוב. השינוי של אורח החיים לא חייב להתרחש בבת אחת. כל דרך מתחילה בצעד אחד בלבד.

שינה
לישון זה חינם, זה נגיש, פשוט ובנאלי כל כך שיש לנו נטייה להתעלם מההשפעות של שינה טובה.
אנשים מוכנים להשקיע אלפי שקלים בתרופות לפני שישקיעו בשינה טובה. מחקרים מצאו שאנשים עם חסך בשינה חולים יותר, וסובלים יותר מהשמנת יתר, מחלות לב, כולסטרול גבוה ודלקתיות.
בזמן השינה כשהגוף נח, יש הזדמנות למערכת החיסונית לתקן, להתחדש ולהתחזק. ככל שהשינה תהיה איכותית יותר ומספקת, כך מערכת החיסון תתפקד יותר טוב. היא קריטית לבריאות הפיזית ולא פחות חשוב גם לבריאות הנפשית.

מצב נפשי ומנטלי
כמה היה פשוט אם היינו יכולים לטפל רק בגוף ולהתעלם מכל השאר. המחקרים בעולם המדעי לא יעזרו לנו בעניין. אם הייתה לנו תחושה שהמצב הנפשי והמנטלי משפיע לנו על הבריאות, לא מדובר רק בתחושה, אלא בעובדה שהוכחה במחקרים. סטרס נפשי, משברים, בלבול, דיכאון או סתם מצב רוח רע וכעסים מתמשכים מכרסמים בבריאות לא פחות מהרגלים פיזים שמזיקים לנו. על מנת לצאת לדרך של שינוי באורח החיים חייבים לקחת בחשבון את האדם שמאחורי השינוי הזה. ההתייחסות לתכונות של האדם, יכולות, רצונות, הרגלים, העדפות, תחושות ורגשות הן חלק בילתי נפרד מהרכבת תכנית טיפול מוצלחת ואפשרית ליישום עבור אותו אדם.

צמחי מרפא
ישנם למעלה מ-400 צמחי מרפא מערביים (ברפואה הסינית משתמשים בצמחים אחרים – סינים).
לטובת הטיפול אני משתמשת רק ב-150 צמחי מרפא שעונים על הקריטריונים הבאים:
- צמחי מרפא בטוחים לשימוש.
- צמחי מרפא ללא תופעות לוואי.
- צמחי מרפא שאינם ממכרים.
- צמחי מרפא שהוכחו במחקרים כיעילים.

ישנן תרופות שמופקות מרכיבים שנמצאים בצמחי מרפא. על מנת להפיק את התרופה, מבודדים רכיב אחד מתוך הצמח. הבידוד של אותו רכיב מתוך המכלול של הצמח הוא זה שעלול לגרום לתופעות לוואי ולנזקים בריאותיים בנטילת אותה תרופה. אחד היתרונות של צמחי המרפא הוא שנוטלים את הצמחים עם כל מרכיביהם.

עוד:
- צמחי מרפא לוקחים לזמן מוגבל. ניתן להפסיק ליטול את הצמחים כשמבריאים.
- ניתן ליטול צמחי מרפא יחד עם תרופות קונבנציונליות. יש לדווח לנטורופת/ית על כל תרופה קונבנציונלית שנוטלים או שמתכוונים להתחיל ליטול על מנת שיוכל לבדוק אם השילוב של הצמחים עם התרופות מתאים ואינו מסכן את הבריאות.
קבלת פרטים
הרצאות
הרצאות בתחום הבריאות:

לסבתא שלי יש חגורה שחורה בקראטה - על האנשים המבוגרים, הבריאים והמאושרים ביותר בעולם. מה הם יודעים שאנחנו עדיין לא?

אני כבר אשן בקבר - איך השינה וחוסר השינה יכולים להשפיע על הבריאות ומה אפשר לעשות כדי לשפר את איכות השינה.  

מבטטת כורסא לעדכון גרסא - על המיתוסים שמפריעים לנו לעשות פעילות גופנית, היתרונות שלא מדברים עליהם ועל השיטות שעוזרות להתמיד.

10 דברים שאף פעם לא סיפרו לכם על ירידה במשקל דברים שחובה לדעת כשמנסים לרדת במשקל ואף אחד לא מדבר עליהם.

סודות של רזים - איך הרזים שומרים על המשקל בקלות ומה אפשר ללמוד מהם וליישם כבר מחר ולמה זה לא בזכות הגנטיקה. 

הסודות שמסתתרים בבדיקות הדם שלכם - מה אפשר לגלות בבדיקות דם ומה לא, איך מאבחנים את מה שאי אפשר בכלל לבדוק, וגם איך מטפלים במה שלא תקין.
קבלת פרטים

כל השירותים (2)

חוות דעת

יפעת לוי  ארגונומיה ויציבה נכונה יפעת לוי ארגונומיה ויציבה נכונה

כרגיל מקצועי, מעניין ומועבר בצורה נעימה ורהוטה. חידשת לי ממש הרבה ובחלק כבר אשתמש בהרצאה מחר. תודה!<br /><br />הרצאה מרתקת ומקצועית, למדתי הרבה. כעוס...
קרא עוד...

ליאור  עוז ליאור עוז

ההרצאה של ענת הייתה מעניינת מאוד. הציגה כלים פרקטיים ליישום כבר בהרצאה הבאה שלי. היא הייתה מעניינת ועמדה בציפיות של הכותרת שהציגה. זו נקודה חשובה: להב...
קרא עוד...

סרטונים


להגיד לבנאדם: "רק תאכל פחות ותתאמן יותר" - זאת לא הדרך לרדת במשקל. צריך למצוא את שורש הבעיה ולטפל בו.

לכל העדכונים

ענת טל - נטורופתית ומרצה

נטורופתית ומרצה לתחום הבריא...