בתהליך..המתן בבקשה.
04/05/2011 13:18
.חיסכון בזמן - האם במקום לשרת את הלקוחות שלכם ולעשות כסף, אתם עסוקים בלבזבז שעות יקרות ואף ימים יקרים על חשיפה במפגשים עסקיים, ובהכרות עם אנשים
אחד על אחד?
כל החשיפה הזו יכולה לקרות בשבילכם כשאתם מציגים את עצמכם לכל מי שצופה בוידאו שלכם באינטרנט, בלי באמת לבזבז על כך זמן כל פעם מחדש, עם כל לקוח פוטנציאלי.
. יצירת אינטימיות כנובע מהסעיף הקודם: חיסכון בזמן ביצירת אינטימיות עם לקוחות פוטנציאליים.
האם אתם מבזבזים זמן על מפגשים חוזרים ונשנים כדי שלקוח מתלבט יכיר אתכם טוב יותר, האם קשה לכם לגרום
לאנשים שמכירים אותכם לזכור ולהמליץ עליכם לחבריהם וקרובי משפחתם?
יש דרך ליצור אמינות והכרות אינטימית איתכם! וידאו יוצר אינטימיות!
האם תתרגשו לראות ברחוב את הכתב או הכתבת המוכרים ממהדורת החדשות בטלוויזיה?
הסיבה לכך היא כי אתם רגילים שהם מסתכלים עליכם שוב ושוב מבעד למסך טלוויזיה שלכם אצלכם בסלון בבית.
. אמון - משני הסעיפים הקודמים נובע הייתרון הבא: אמון!!!! נכון שתמיד אתם מגדילים את העסק דרך המלצות עליכם מלקוחות מרוצים שלכם
שממליצים עליכם לאנשים שהם מכירים? ומה אם המלצה כזו תינתן לא רק על ידי אדם אחד שאתם מכירים, אלא על ידי חבורה שלמה של לקוחות נלהבים שמוכנים לעמוד ולתאר בפרטי פרטים וברגשות הוקרה עזים את מה שהם קיבלו מבעל עסק מסויים? המלצה כזו יוצרת אמון בכם, ובאיכות השירות/מוצר
שלכם עוד לפני שאנשים שגילו אתכם באינטרנט הכירו אתכם אישית.
אז אתם יכולים לחסוך זמן של התרוצצויות לאירועים שיווקיים שלא תמיד יש זמן ללכת אליהם כי צריך גם לעבוד, ואתם יכולים ליצור אינטימיות
עם אנשים שמעולם לא הכירו אותכם וראו אותכם רק באינטרנט.
. חוסר גבולות פיסיים גאוגרפיים -
באילת מחכה לכם לקוח פוטנציאלי , שהיה משלם לכם ביד נדיבה בשביל פרוייקט גדול אתכם, אבל אתם גרים בחיפה , ורק בשביל ההכרות לא תיסעו עד אילת...אבל את הוידאו שלכם יכול לראות כל אדם מכל מקום, ואז ליצור אתכם קשר.
אתם תל - אביבים , ויש לכם הזדמנות ליצור לקוח גדול למוצרים שלכם בפרדס חנה, אבל הזמן נסיעה הלוך ושוב כולל עם הזמן שדורשת הפגישה עצמה, פשוט תוקע לכם את כל היום המאוד לחוץ שלכם גם ככה...מה הבעיה, שלחו לינק שיראו אתכם מסבירים
על המוצר והשירותים שלכם בוידאו. שלחו להם המלצות של לקוחות מרוצים בוידאו, והלקוח שלכם בשלט רחוק.
מסר של איכות על ומקצועיות גבוהה - המדיום הוא המסר!
כשיש לכם מתחרים, אבל להם יש וידאו מצוקמק, עם איכות תמונה וצבע מחורבנת, ועם קול רועש, או מהדהד או לא ברור או צורם, או
עם הפרעות ולכם יש וידאו שנראה נוצץ, חד, צבעים מדליקים וכיפיים, סאונד איכותי , נקי וברור, עריכה ממומקדת מסר, ולא סתם משעממת ומעצבנת, אז למי אתם חושבים שלקוחות יבחרו ללכת?
למי
שנראה כאילו הוא מוכר על חוף הים?
או
למי שנראה שהעסק שלו כל כך מצליח שהסרטונים שלו נראים כמו פרסומת איכותית של חברה גדולה בטלוויזיה?
התשובה ברורה!
דניאל פישלר -הוידאו מאסטר
בימאי פרסומות מנוסה לשירותכם
ובפעם הראשונה!
אם אתם אנשי עסקים רציניים.
אם קראתם והבנתם שסרט וידאו הוא ההשקעה המקדמת ביותר שלכם.
לכו על הטוב ביותר.
למה?
נכון שהמון פעמים אכלתם חומוס אבל לא תמיד הוא טעים כמו אצל____. כי יש את הלב והידים של מי שמכין.
ככה זה גם בלב, הידים והעיניים של מי שמצלם ועורך.
בתאבון!