בתהליך..המתן בבקשה.

LRPR - תקשורת אפקטיבית לעסקים / בלוג

כללי ברזל ליחסי ציבור במחיר קטן

05/08/2014 14:38

  • יחסי ציבור, ובכלל פרסום ושיווק, עלולים להיות עסק יקר מאוד. במיוחד למי שאינם מתמחים בעולם התקשורת שעובר כל הזמן תמורות, טלטלות ושינויים שרק מומחים בתחום התקשורת יודעים לזהות ולמפות.

    ברור שלא לכל בעל עסק יש את היכולת לשכור איש מקצוע שיטפל בו תקשורתית. במיוחד עבור אלה הכנתי כמה כללי אצבע לקידום עצמי ללא הוצאות גדולות, כשאני נותן בהם סימנים הנדסיים:

    העגולה - ניוזלטר לרשימת תפוצה. הקפידו להעביר את המסרים שלכם ברשימות תפוצה מגוונות: אינטנסיביות מול כאלה שכבר מכירים אתכם ואת השירות שלכם, וקצת פחות מול מי שטרם עשו כן. 

    המשולשת - חבר מביא חבר תמורת צ'ופר. אם יש לכם נטוורקר, הקפידו לתגמל אותו, כדי שימשיך לעשות כן. הוקרת התודה מאוד חשובה! בשיטה הזו כולם יוצאים מורווחים.

    המרובעת - שיתופי פעולה בין עסקים הדומים לכם בזהות העסקית או משלימים אתכם. כאשר אתם מחברים בין הלקוחות שלהם ללקוחות שלכם, יש פתאום מאגר גדול ומשמעותי לשיווק.

    רוצים עוד טיפים? דברו איתי

    ליאור רוזנטל - מומחה בתקשורת אפקטיבית

    0523238836

תגובות

ליאור רוזנטל תקשורת אפקטיבית לעסקים

יחצ ושיווק מדויק לעסקים