בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו לעיצוב גרפי / בלוג

7 האתגרים של מעצבי אתרים

11/07/2019 08:37

  • אחד האתגרים של מעצבים גרפיים, ובמיוחד כאשר מדובר בעולם האינטרנט, הוא להיפרד מהמחשבה שהדברים חייבים להיות מעוצבים בדרך שבה אנחנו חושבים ורואים. עלינו לשים את האגו שלנו בצד... ולהבין שעיצוב אתר הוא לא הבד שלנו ואנחנו לא פיקאסו.

    הפונקציה העיקרית של אתר היא להיות ידידותי למשתמש, וכמובן אינפורמטיבי. וכשאני אומרת ידידותי - אני מתכוונת שיהיה קל להתמצא בו, שיעלה מהר ותהיה לנו חווית גלישה טובה.
    הגולש באתר מחפש מידע כלשהו הוא לא מבקר אמנות ממוזיאון המטרופליטן... הוא רוצה לקבל את המידע שהוא מחפש באופן קל, מהיר ונוח!

    כשהמטרה הזו תעמוד כל הזמן מול עינינו, נוכל לעצב אתר שהוא גם יפה וגם יעיל.

    כלקוח, כדאי לך להבין מה האתגרים שעומדים בפני מעצב האתר.
    אם מעניין אותך לקרוא על כך - המאמר הבא יתאים לך בדיוק.

    1. העיצוב הוא המלך
    אז זהו שלא. החזון של המעצב עשוי להיות לא פחות גאוני משעוני ההיתוך של סלבדור דאלי, אבל המשתמש המתוסכל שלא יכול למצוא את תפריט הניווט לא מעריך את זה. רוב הסיכויים שהוא יוותר ויחפש אתר אחר בו הוא יכול למצוא במהירות את המידע שהוא צריך.
    הכלל הוא פשוט: העיצוב הוא משני לנוחות שימוש וטעינה מהירה. ולא להיפך. תארו לעצמכם נוסע עסוק, שחייב למצוא את המידע לפני תחנת הרכבת הבאה, ופוגש בעיצוב המפואר של האתר במקום במידע שהוא צריך. ברור שהוא יעבור מייד לאתר אחר שבו ימצא את מה שהוא מחפש.

    2. דף פתיחה
    כדאי לנטוש אותו! זה נספח חסר טעם! כאשר אתרים רב-לשוניים הופיעו לראשונה - המשתמשים הוזמנו לבחור את השפה שלהם. היום, באתרים רב לשוניים, אנו משלבים את בחירת השפה בכל דף באתר, כתפריט הנפתח בחלק העליון של הדף.
    בימים אלה, גולשים נשארים בדף אינטרנט רק שניות בודדות - אם כל מה שהם רואים על המסך הראשי הוא בורר שפות - הם יעברו הלאה.

    3. Flash
    פלאש הפך מיושן ומכביד. הוא לוקח הרבה מקום בשרת בו נמצא האתר, נטען באיטיות והוא כבר לא חידוש שיגרום לגולשים להישאר באתר כאילו זה הסרט האחרון והזוכה בפרס של אקדמיה. לא משנה כמה משעשעת אנימציית הפלאש שהכינו עבורך - היא לא תהיה הסיבה לכך שמישהו יבקר באתר או יישאר בו. מתי בפעם האחרונה שמעת מישהו אומר "אני באתר זה וזה, יש לו intro Flash מגניב כזה? אז זהו... שלא...

    4. צבעים שקטים זה קלאסי?
    לא כאשר הטקסט הוא לבן והרקע אפור פנינה... אתה בקושי יכול לקרוא. ניגודיות נמוכה היא לא טובה וזה לא קלאסי. אם הגולש צריך לאמץ את עיניו כדי לקרוא את הטקסט, האתר מאבד את המטרה העיקרית שלו שהיא: להעביר ידע או מסר כלשהו ​​- הולכת לאיבוד! קודם כל על הטקסט להיות קריא. לאחר מכן אפשר לחשוב על אפקטים אמנותיים.

    5. האתר שלי מיוחד...
    אנשים רגילים לראות אובייקטים מסוימים במקומות מסוימים. הלוגו של החברה למעלה בצד ימין של המסך (או באמצע לפעמים), תפריט הניווט כמו כרטיסיות אופקיות (לפעמים אנכיות מימין), ואת תנאי השירות בתחתית הדף. פונקציות בסיסיות אלה נוסו ונבדקו על ידי אלגוריתמים שונים הקשורים לשדות הראייה של אנשים ונקודות פוקוס. לא מומלץ לנסות להמציא מחדש את הגלגל... כדאי להשאיר את הסדר הזה הפשוט והמוכר לנו.

    6. ענן תגיות נראה היי-טק?
    ענן תגיות הוא פחות רלוונטי היום. רוב האנשים אינם מחפשים באמצעות מילות מפתח. אם אנשים מתעניינים בפריט מסוים באתר, הם יקלידו אותו בתיבת החיפוש. עדיף לשדרג את מראה האתר ואת קלות הניווט שלו על ידי עיצוב תיבת חיפוש קלה לשימוש וזמינה.

    7. הזמינות של אתרי תמונות
    רובנו נתקלים בצילומים שחלקם כל כך נפוצים, עד כדי כך שהגולשים יכולים לזהות באופן מיידי
    מאיזה אתר הן נרכשו. זוהי התאבדות עיצוב. רצוי לבחור תמונות קצת יותר מקוריות או להשתמש בתמונות שצלם צילם עבורנו. זה יבליט את האתר שלנו בין כל האחרים.

    כדאי לאורך כל עיצוב ובניית האתר לחשוב על משתמש הקצה ועל נוחותו, כי בסופו של דבר - זה מה שיביא לאתר גולשים רבים שיישארו לגלוש בו ולהתעניין.

תגובות

ציון איכות

  (4 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

4,124
ב 4 החודשים האחרונים
(7,815 סה"כ נקודות)
סגן קבוצה
עסקים בכפר
416
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 עדעד 13 יבנה 81556
Facebook