בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו לעיצוב גרפי / בלוג

האם הברושור שלך מוכר את המוצרים או השירותים שלך?

12/09/2019 10:35

  • רובנו יודעים שקניה מתבצעת לא בהכרח בגלל צורך אלא בגלל רצון. לכן – בעיצוב הגרפי ובשלב הפקת ברושור או קטלוג מוצרים כדאי לכוון ל-life style נחשק, לרגשות. אנחנו קונים בציפייה להרגיש טוב יותר, להיות שבעי רצון, לחיות בסטייל מסויים.

    אספתי עבורכם טיפים ותובנות שיעזרו לכם להפיק ברושור או קטלוג מעוצב נכון ואפקטיבי טרם תפנו אל  המעצב/ת הגרפי.

    1. עיצוב שפונה לרגש, לדימיון
    עיצוב גרפי נכון – יוצר את התשוקה לקנות מוצר או שירות וגורם ללקוח לדמיין איך הוא ירגיש טוב יותר כשיהיה לו את השירות או המוצר ושבעזרתו ה-life style שלו יהיה טוב יותר. מכאן נובע שכל התכנים והאלמנטים הגרפיים של קטלוגים/ ברושורים מעוצבים, צריכים להעביר את המסר הזה ולשרת אותו.
    גם סגנון הכתיבה והטקסט צריכים לא רק לתאר את המוצרים בפירוט מספיק כדי לגרום ללקוח להחליט לקנות, אלא להמחיש לו איך המוצר או השירות יעזור לו להשיג את ה-life style שהוא חפץ בו, ואיך הוא ירגיש שיהיה לו את המוצר או השירות הזה.
    ​(כמו בתמונה המצורפת - אנחנו, הנשים - מדמיינות את עצמנו יפות כמו האישה עם האודם הלוהט הזה...)

    2. התאם את הקטלוג לקהל שלך
    קטלוג שיביא תועלת הוא זה שמופנה לקהל שלך. אם הקהל שלך צעיר - יש להשתמש בעיצוב ובשפה אחרים מאשר בפנייה לקהל מבוגר. אם אתה משווק לחברות או ללקוחות קצה – יש לכך משמעות וביטוי שונה, לכן חשובה ההתאמה של השפה הגרפית העיצובית לקהל היעד שלך. 

    3. השתמשו בתמונות מרהיבות של המוצר
    כשמפיקים קטלוג – צילומים הם אחד האלמנטים הכי חשובים בקטלוג! צילומים איכותיים, עיצוב גרפי מרהיב והדפסה באיכות גבוהה מעלים את המקצועיות והיוקרה של הקטלוג וגורמים ללקוחות לרצות לקנות ממך.

    4. לתת למוצרים את המרחב שהם צריכים
    למוצרים שנרצה לקדם, או לאלו שריווחיים לנו יותר – כדאי להקצות יותר מקום. ככל שנקצה למוצר יותר מקום ומרחב – הוא יימכר יותר.

    5. פחות זה יותר
    בדרך כלל אני מעדיפה עיצוב נקי, שמעביר את המסר בהתאמה למיתוג של העסק או החברה.
    אני ממעטת להשתמש בסוגי פונט – לא יותר מ-2-3 סוגים, וגם מגבילה את השימוש באלמנטים עיצוביים.
    כדאי לשים לב שהעיצוב לא יאפיל על המוצרים…

    לסיכום: קטלוג או ברושור הם ערוצי שיווק מצויינים. כדאי להגדיר לאיזה קהל הפרסום מיועד ולהתאים את התכנים ואת העיצוב הגרפי כדי שיהיו מושכים ומדוייקים. זה מחזק את המותג שלך.
    כדאי להיות עקבי לגבי ה-LOOK הנבחר כדי שהמותג והתדמית הגרפית שבחרת יוטמעו אצל הלקוחות והספקים.

תגובות

ציון איכות

  (5 מדרגים)
10
מחיר: 10
שירות: 10
זמינות: 10
אמינות: 10

נקודות פעילות

3,577
ב 4 החודשים האחרונים
(8,218 סה"כ נקודות)
סגן קבוצה
עסקים בכפר
491
צפיות בפרופיל

פרטי התקשרות

 עדעד 13 יבנה 81556
Facebook