בתהליך..המתן בבקשה.

סיגל איל יחסי ציבור שמבינים תקשורת

מילות מפתח: כתבה פירסומית , ייעוץ אסטרטגי , כתבה בעיתון , יח"צ , ראיון בעיתונות , חשיפה בתקשורת , אסטרטגיה שיווקית , ראיון בטלוויזיה , תקשורת שיווקית , כתבה

אודות העסק

שמי סיגל איל והתמחותי היא ביחסי ציבור לעסקים קטנים ובינוניים.

אני עיתונאית לשעבר ולתחום יחסי הציבור עברתי לפני 12 שנים. הרקורד המקצועי העשיר שלי כעיתונאית כולל תפקידי עריכה וכתיבה בכלי תקשורת מובילים, ביניהם ידיעות אחרונות, אתר ynet, גלובס, לאישה, מגזין הורים וילדים ואתרי אינטרנט רבים.

עבודתי כאשת יחסי ציבור מושפעת מניסיוני כעיתונאית ובאה לידי ביטוי בכמה היבטים:
• הבנה מעמיקה של כללי המשחק בכל...

קרא עוד...

שירותים

חשיפה תקשורתית למטפלים
קידום חשיפה תקשורתית ממוקדת למטפלים במדיות המבילות בישראל.
עבודת יחסי הציבור כוללת גיבוש תוכנית עבודה אישית לכל מטפל/ת בהתאם לתחום התמחותו וקהלי היעד שלו במטרה למקסם את החשיפה התקשורתית. העבודה מתבצעת במספר מישורים:
1) פרסום מאמרים מטעם המטפל/ת באתרים מובילים ברשת (קרדיט ולינק לאתר של המטפל/ת בכל פרסום).
2) שילוב המטפל/ת כמומחה בכתבות רוחב בתקשורת בנושאים שקשורים לתחום התמחותו/ה.
3) קידום ראיונות עם המטפל/ת בתוכניות טלויזיה ובתוכניות רדיו בנושאים מגוונים שלרוונטיים לתחום ההתמחות.
4) קידום ראיונות עם המטפל/ת בכלי תקשורת שרלוונטיים לקהלי היעד שלו.
קבלת פרטים
חשיפה תקשורתית לספרים
חשיפה תקשורתית לספרים מכל ז'אנר בכל המדיות המובילות בישראל.

עבודת יחסי הציבור נמשכת חודשיים וכוללת:

1) הכנת רשימת הפצה לספר של עיתונאים ומובילי דעת קהל שרלוונטיים לנושא הספר.

2) קידום פרסומים על הספר במדורי ספרות בתקשורת, במדורי תרבות שמסקרים ספרים חדשים ועוד.

3) ביצוע תחקיר עם הסופר/ת לצורך גיבוש הצעות לראיונות איתו בתקשורת.

4) קידום ראיונות עם הסופר/ת בעיתונות ארצית, עיתונות מקומית, תוכניות טלויזיה ותוכניות רדיו.

5) קידום פרסום קטע/פרק מתוך הספר בכלי תקשורת מוביל עם קרדיט הולם לספר ולינק לרכישה, במידה ויש.

6) מעקב ואיסוף כל הפרסומים בתקשורת והעברתם ללקוח מיד לאחר פרסומם, על מנת שיוכל לקדם אותם בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד.
קבלת פרטים
חשיפה תקשורתית לסדנאות
חשיפה תקשורתית לסדנה בכל המדיות הרלוונטיות לה ובהתאם לקהל היעד שלה.
מהלך יחסי הציבור נמשך 3 חודשים מינימום וכולל בין השאר:
1) הזמנת עיתונאים לסיקור הסדנה על מנת שיכתבו עליה מתוך התנסות אישית.
2) הזמנת בלוגרים חזקים ברשת לסדנה, במטרה שיכתבו עליה מנקודת מבטם.
4) קיום תחקיר עם מנחה הסדנה וגיבוש הצעות לראיונות בתקשורת.
5) קידום ראיונות עם מנחה הסדנה בתוכניות טלויזיה ובתוכניות רדיו.
6) קידום כתבות על מנחה הסדנה בעיתונות ארצית ומקומית ובאתרים מובילים ברשת.
7) תדרוך לקראת ראיונות בתקשורת.
7) קידום פרסום מועדי סדנאות קרובות בכלי התקשורת הרלוונטים.
קבלת פרטים

כל השירותים (4)

לכל העדכונים

סיגל איל

יחסי ציבור