בתהליך..המתן בבקשה.

שרית עדי- ייעוץ אישי והנחיית סדנאות לרושם ראשוני ועמידה בפני קהל / שירותים

סדנאות שירות

המשתתפים יעברו משימות במהלך הסדנה שימחישו להם את חשיבות המסרים הבלתי מילוליים במתן שירות 93% לעומת 7%. הקשר בין שפת הגוף, קשר העין, הישיבה בכסא, טון וקצב הדיבור, מהווים עקרונות מרכזיים לשיחה בין אדם לאדם- ההבנה ש"איך שאני נראה משפיע על איך שאני נשמע" מהווה מפתח מרכזי וחשוב בשיחת טלפון בין עובד ללקוח.
אחריות העובד- ההבנה שהנציג מייצג את החברה בפני הלקוח והשירות שהוא ייתן ,ייקבע אם השירות שכל החברה נותנת גבוה או נמוך.
נדבר על אלמנט- רגש גורר רגש - 95% מתהליך קבלת ההחלטות מונע מהרגש.

שרית עדי

יעוץ אישי והנחיית סדנאות

עסקים מומלצים בתחום

עופרה יעקב  הצופן הביוגרפי עופרה יעקב הצופן הביוגרפי
עופרה יעקב -הצופן הביוגרפי
ז'אנה הלשטיין  הרצאות וחקר שורשים ז'אנה הלשטיין הרצאות וחקר שורשים
ז'אנה הלשטיין - DNA בגובה העיניים
ענת שפיצברג  גרפולוגית מוסמכת ענת שפיצברג גרפולוגית מוסמכת
העין של ענת שפיצברג