בתהליך..המתן בבקשה.

STL / בלוג

התדמית שמתאימה לי

25/01/2012 15:18


  • בעולם המודרני מה שקובע בעסקים היא התדמית שלנו.

    אז מהי תדמית? תדמית היא הדימוי של דמות או ארגון המצטיירת בעיני האחר.

    במשך שנים התלבטתי, או בעצם לא ידעתי, מה אמור העסק שלי לשדר. שנים של דימוי עצמי נמוך, למרות שהעבודות שלי קיבלו מחמאות והלקוחות היו מרוצים, אני לא הרגשתי שזה מספיק טוב.

    עם הזמן והניסיון, הבנתי בדיוק מה אני רוצה! אני רוצה שהעסק שלי ישדר אותי-כי אני זה העסק והעסק זה אני.

    הכנתי לוגו חדש, כיוונתי ללקוחות חדשים, אמרתי שלום ללקוחות ישנים שכבר לא התאימו לסוג השירותים שאני נותנת.

    המקום שבו אני נמצאת כרגע הוא לא המקום שבו הייתי לפני 10 שנים. ונשאלת השאלה-האם זה נכון לשנות את הלוגו שלנו והעיצוב שהשתמשנו בו כל השנים?

    התשובה היא, כן! חברות גדולות בעולם שינו במהלך השנים את התדמית שלהם בהתאם לתקופה ולקהל הצרכנים.

    קחו לדוגמא את קוקה קולה, פפסי, נייק ועוד רבים כמוהם, החליטו לזרום עם השינויים התמידיים בעולם.

    אז גם אנחנו, כעסקים קטנים, יכולים לשנות, כי החיים שלנו הם דינאמיים וכך גם העסק שלנו.



    איך בונים תדמית חדשה לעסק?

    נתחיל בלוגו-הלוגו חייב להיות ממוקד, כי ממנו הלקוחות שלכם מקבלים את המהות של העסק שלכם. כי בפעם הבאה שהם יראו את הלוגו שלכם, הם יזכרו מי אתם ומה אתם עושים.

    חומר שיווקי - פליירים, גלויות, כרטיס ביקור, מודעות בעיתון. כל אלה חייבים לשדר אותו קו עיצובי. כאשר לקוח רואה מודעה בעיתון או גלויה פירסומית לכם, הוא יקשר אותם ישירות לפלייר שהוא קיבל ממכם בעבר, או מודעה בעיתון שפרסמתם בעבר.

    חשבו מאוד לשמור על אותו קו עיצובי בכל חומרי השיווק שלכם-כי כך הלקוח יזכור אתכם יותר טוב.

    כמובן שבחירת הקו העיצובי שלכם היא בחירה חשובה. אל תתביישו לקחת חלק עם המעצב, לתת רעיונות-כי רק אתם יודעים מה טוב לעסק שלכם. אנחנו המעצבים אמורים לתרגם זאת לשפה גרפית בצורה הטובה ביותר.

    אינטרנט-אתר אינטרנט, דף נחיתה, רשתות חברתיות ועוד.. גם פה, צריך לשמור על קו עיצובי אחיד. אבל, חשוב לזכור, אין לנו הרבה סבלנות באינטרנט, זמן שהייה באתר, נע בין מספר שניות לשעות ארוכות. האתר שלכם אמור לשדר במה אתם עוסקים בתוך שניות ספורות, אחרת תאבדו את סבלנות
    הלקוחות שלכם מהר מאוד.

    עיצוב נכון וחומרים שיווקיים טובים, יאריכו את זמן השהייה של הלקוחות שלכם באתר.

    אל תזלזלו בעיצוב באינטרנט, אתרים שמציעים לכם בחינם או בעלות נמוכה אינם אפקטיביים במיוחד. זכרו! מה שבחינם, נראה גם כך.



    לסיכום-התדמית שלנו בעסק שלנו, כמו בחיים הפרטיים שלנו, עוזרת לנו לשווק את מה שאנחנו מוכרים בצורה הטובה ביותר.



    ניתן לקבוע איתי פגישת ייעוץ בעלות של 200 שח לשעה. בפגישה תקבלו הכוונה באיזה אמצעי לפרסם, לאיזה כיוון כדאי לבחור בעיצוב התדמיתי, ובקיצור לעשות קצת סדר בבלאגן.

    לקביעת פגישה: טלי לוי ארביב- 054-7700289


תגובות

טלי לוי-ארביב - עיצוב ואיור

מעצבת גרפית ומאיירת