בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים

מילות מפתח: אימון , עיצוב גרפי , תהליך אימווני , עיצוב אתרים , מיתוג , מיקוד עסקי

אודות העסק

סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים.
היי, אני רונית ברק, אני מלווה עסקים בתהליך שמטרתו לתת להם כלים שיווקיים כשהעיצוב הוא רק השלב הסופי של התהליך.
האני מאמין שלי, שעסקים קודם כל עושים עם אנשים ורק אחרכך עם בעלי מקצוע.
הלקוחות שלנו מחפשים דרך - תהליך, חוויה ושינו. לכן בשלב ראשון חשוב לי להכיר את בעל העסק לפני שאני לומדת להכיר את העסק.
הלקוחות שלי עוברים איתי תהליך בו יחד אנחנו לומדים להכיר...

קרא עוד...

שירותים

מיקוד עסקי
אחד הדבכרים שמאפיינים מותג על פני עוד עסק בתחומו הוא דף מסרים ברור שמאפיין ומגדיר את העסק.
כשלעסק יש מסר ברור ומסרים תומכים שמלווים אותו בתהליך השיווק, הוא יוצר לעצמו זהות ״אישיות״ - זהות עסקית ברורה שמזוהה איתו.
הוא לא צריך ליצור לעצמו כל פעם הגדרות ומסרים חדשים, אנשים לומדים להבין את המאפיינים שלו כמו שיודעים להכיר אישיות והתנהגות של אדם מוכר.

נוסף להיותי מעצבת אני גם מאמנת אישית, הכלים מעולם האימון עוזרים לי ליצור עבור הלקוחות שלי תהליך מיקוד שמחבר בין ה״אני״ הפרטי ל״אני״ העסקי ולאפשר ללקוח להתבונן פנימה לרבדים שלרוב לא ידע להגיע לבד. אני שם שאול שאלות ולעורר מחשבה במטרה למצוא את התשובות הנכונות.

בתהליך מובנה 3 שלבים אני עוברת עם הלקוח תהליך מיקוד עסקי בגישה אימונית.
נקודת המוצא של התהליך היא, שהתשובות נמצאות אצל בעל העסק והתפקיד שלי לעזור לו לעצור, להתבונן מעבר לשיכבת ההגדרה הראשונה.

שלב א׳: שיחת טלפון לצורך היכרות ראשונית, שאלון שנשלח אל הלקוח עליו הוא מתבקש להשיב בכתב ולהחזיר לי אותו לאחר שענה עליו בכתב.

שלב ב׳: פגישת מיקוד בה אנחנו עוברים בצורה מעמיקה על השאלון במטרה לגבש דף מסרים ברור שיהווה בסיס להמשך תהליך השיווק של העסק, בין אם ביכולת הצגה עצמית כתובה או פרונטלית ובין אם כבסיס לתהליך יצירת זהות עסקית מעוצבת ויצירת מוצרים שיווקיים מעוצבים.
בתהליך אנחנו מגדירים את מאפייני העסק, את קהל היעד, ערכי העסק, את חווית הלקוחות שלו ואת הערך המוסף שיקבל כתוצאה מהתהליך/מוצר.

שלב ג׳: לאחר הפגישה אני יוצרת סיכום כתוב של הפגישה, מגדירה בכתב מסר ברור ומסרים תומכים ומשלימים והמלצות שיווקיות ושולחת ללקוח.

במידה והלקוח יבחר להמשיך לתהליך מיתוג מלא - יצירת בידול ויזואלי: עיצוב לוגו וגיבוש שפה גרפית אחידה שתשקף את תהליך המיקוד, תקוזז עלות תהליך המיקוד מעלות תהליך המיתוג.

מוזמנים לאתר שלי להתרשם מהתהליכים ומהעיצוב
https://www.studio-ronit.co.il/
קבלת פרטים
תהליך מיתוג
תהליך מיתוג הוא תהליך שמטרתו ליצור לעסק זהות עסקית מוגדרת ומעוצבת, לבנות תדמית וליצור הבטחה שהוא יוכל לעמוד בה, ליצור לעסק זהו עסקית מוגדרת ומעוצבת וליצור לו כליפ שיווקיים.

ביחד עם הלקוח אני לומדת את הצורך ומגדירה את החבילה הנכונה לו בנקודת הזמן בה אנו נמצאים בהתחשב בצורך שיווקי ובתקציב.

אחד הדבכרים שמאפיינים מותג על פני עוד עסק בתחומו הוא דף מסרים ברור שמאפיין ומגדיר את העסק.
כשלעסק יש מסר ברור ומסרים תומכים שמלווים אותו בתהליך השיווק, הוא יוצר לעצמו זהות ״אישיות״ - זהות עסקית ברורה שמזוהה איתו.
הוא לא צריך ליצור לעצמו כל פעם הגדרות ומסרים חדשים, אנשים לומדים להבין את המאפיינים שלו כמו שיודעים להכיר אישיות והתנהגות של אדם מוכר.

מאפיין נוסף, הוא זהות ויזואלת מבדלת - שפה גרפית אחידה שתהיה מזוהה עם העסק ותאפיין את העיצוב של החומרים השיווקיים המעוצבים. העיצוב צריך לתת ביטוי לתהליך המיקוד שנעשה בתחילת התהליך.


כל תהליך מיתוג בסטודיו רונית מתחיל בתהליך מיקוד במטרה ללמוד ולהכיר את הסיפור של העסק ולגבש לו דף הגדרות ומסרים שיהוו בסיס שיווקי וליצור לו זהות עסקית מוגדרת שתהווה בסיס ליצירת העיצוב - לוגו ושפה גרפית אחידה.
בתהליך אנחנו מגדירים את מאפייני העסק, את קהל היעד, ערכי העסק, את חווית הלקוחות שלו ואת הערך המוסף שיקבל כתוצאה מהתהליך/מוצר. אנחנו לומדים להגדיר את ה״למה״ - למה בעל העסק פתח את העסק ולמה דוקא הוא יוכל לתת מענה לצורך של הלקוח שלו - לתת לו פתרון לצורך או לכאב.

התהליך נעשה בשיתוף פעולה מלא ביני לבין הלקוח ונעשה בגישה אימונית שמאמינה שהתשובות תמיד נמצאות אצל הלקוח, התפקיד שלי לשאול שאלות, לתת לו הזדמנות לעצור ולהתבונן על העסק במבט ממוקד ומעמיק מנקודת מבט שהוא לא תמיד מורגל אליה.

העיצוב
העיצוב הגרפי הוא הביטוי הויזואלי של תהליך המיתוג. העיצוב מבחינתי הוא שפה שנותנת ביטוי ויזואלי לזהות העסקית שגובשה - למסרים, לערכים ולתדמית של העסק.

ארגז הכלים שלי
- אני מביאה לתהליך ניסיון של למעלה מ - 25 שנה בעולם הגרפיקה מעבודת ביצע ועד עיצוב דפוס ולדיגיטל וממשיכה להתעדכן וללמוד.
- בנוסף להיותי מעצבת אני גם מאמנת אישית, הכלים מעולם האימון עוזרים לי ליצור עבור הלקוחות שלי תהליך מיקוד שמחבר בין ה״אני״ הפרטי ל״אני״ העסקי ולאפשר ללקוח להתבונן פנימה לרבדים שלרוב לא ידע להגיע לבד. אני שם שאול שאלות ולעורר מחשבה במטרה למצוא את התשובות הנכונות.
- הרבה שנים ציירתי על בד, אני מביאה מעולפ האמנות את היכולת להתבונן על השלם ומרכיביו, את המחשבה ואת הכלים הטכניים שמאפשרים לי ליצור עיצוביים ייחודיים ללקוחות הסטודיו.

מוזמנים להתרשם מהתהליכים ומהעיצוב
https://www.studio-ronit.co.il/branding
קבלת פרטים
עיצוב אתרים
למה חשוב שיהיה לעסק אתר?
היום כולם מחפשים אותנו בגוגל, בין אם דרך מילות מפתח ובין אם חיפוש ישיר לאחר שנחשפו אלינו דרך המלצה, רשתות חברתיות, נטוורקינג, פגישה ובדרכים נוספות.
אם לעסק שלנו לא תהיה נוכחות באינטרנט סיכוי סביר נפספס לקוח פוטניאלי.
קיימים אתרים במבנים ובתקציבים שונים כך שכל עסק יכול ליצור לעצמו נוכחות ברשת גם אם יש לו תקציב נמוך יחסית.

כשיש לעסק אתר יש לו מקום בו הוא יכול להציג את המידע הרלוונטי עבור לקוחותיו, לעדכן ולהתאים אותו לכל זמן וצורך. יש לבעל העסק שליטה על התכנים, מבנה האתר והאופן בו יוצגו, להבדיל מרשתות חברתיות בהן אין לנו שליטה על רוב הדברים. התכנים לא נשארים קבועים ונגישים, אין לנו שליטה על מבנה ועיצוב הדף...

סוגי אתרים:
קיימים סוגי אתרים שונים כגון
- אתר אתר מובנה דף אחד, הוא דומה לדף נחיתה ובעל תכולה מצומצמת. נותן מענה לעסקים עם תקציב נמוך שוצים נוכחות ברשת. היכף העבודה נמוך מאתר רגיל אבל נעשה ללא פשרות על איכות ומקצועיות.
- מיניסייט, אתר בעל מספר עמודים מצומצם 3-5 עמודים.
- אתר תדמיתי שמטרתו להציג את העסק, ליצור תדמית שתותאם לקהל הרלוונטי ותתן מידע רלוונטי למי שמגיע לאתר.
- חנות, אתר שמיועד למכירה של מוצרים או שירותים.
- אתר הוא בלוג בו נרשמים ומעודכנים תכנים באופן קבוע לקהל עוקב.

שירותים משלימים:
- אני עובדת בשיתוף פעולה עם בונה אתרים שהוא מתכנת כך של אתר מעוצב על דף נקי בהתאם לצורך של הלקוח ללא מגבלות.
- במידת הצור קיימים בעלי מקצוע נוספים שאני יכולה להפנות את הלקוח אליהם כמו כותבים שיווקיים, צלמים, מקדמים....

התהליך:
היכרות שלי עם הלקוח ועם העסק, הבנת הצורך ויצירת אפיון לאתר.
הצעת המחיר מושפעת מתהליך האפיון וקביעת מבנה האתר.
לאחר שהלקוח מעביר חומרים רלוונטיים כמו טקסטים, תמונות במידה ויש, קישורים לסרטונים.... יתחיל שלב העיצוב.
הלקוח יקבל סקיצות ל 2 דפים ולאחר שיבחר כיוון עיצובי נדייק את התהליך, לאחר אישור יעוצבו שאר הדפים באתר.

לאחר אישור העיצוב כולו יועבר האתר לבונה האתרים.
אני ממשיכה ללוות את התהליך גם בשלב הבנייה ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם בונה האתר במטרה שהביצוע יהיה נאמן לסקיצות.

מוזמנים להתרשם
https://www.studio-ronit.co.il/website-design
קבלת פרטים

כל השירותים (8)

חוות דעת

מאיה הדס  עורכת דין ומגשרת מאיה הדס עורכת דין ומגשרת

תודה רונית על עיצוב מושלם לברכה לחג ועל סבלנות אין קץ בבחירת התוכן. זה לא מובן מאליו בכלל.
קרא עוד...

ליאור רוזנטל  תקשורת אפקטיבית לעסקים ליאור רוזנטל תקשורת אפקטיבית לעסקים

הפניתי את רונית ללקוח גדול שלי לעיצוב לוגו לציון 100 שנה להיווסדו רונית מקצועית, מדויקת, יצירתית, שירותית וזמינה במחירים הוגנים היתה קשובה לצרכים, וסב...
קרא עוד...

סרטונים


‏ניר אלעד‏ - ייעוץ אסטרטגי, שיווקי ועסקי
על העבודה המשותפת עם סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים
ניר, לקוח של סטודיו רונית והיועץ האישי שלי.... שמפנה לסטודיו לקוחות לעיצוב אחרי שקבלו ממנו יעוץ

https://www.studio-ronit.co.il/

בלוג

עיצוב אתר עבור חבר הנדסת מפעל עיצוב אתר עבור חבר הנדסת מפעל

חברת הנדסת מפעל התחדשה באתר חדש, עוד שיתוף פעולה מוצלח של סטודיו רונית ושל אסף קולר מתכנת ובונה אתרים, האיש שמאפשר לי תמיד לתת ללוקוחות שלי את הטוב בי...
קרא עוד...

איך צילום אותנטי יכול להפוך קהל עוקב לקהל מתעניין וללקוח איך צילום אותנטי יכול להפוך קהל עוקב לקהל מתעניין וללקוח

מתי הלקוחות שלכם פוגשים אתכם לראשונה?ברוב המקרים הלקוחות שלנו נחשפים לחומרים השיווקיים שלנו לפני שהם פוגשים אותנו באמת.מאחר ואחד הערכים המובילים את הע...
קרא עוד...

אסף קולר - פוסט תודה אסף קולר - פוסט תודה

הגיע הזמן לומר תודה 🙏כדי ששיתוף פעלה יצליח באמת, קודם כל צריך חיבור נכון בין האנשים. חיבור מובנה אמון, תיקשורת מחברת ומעצימה, יכולת לחזק ולהשלים אחד ...
קרא עוד...

התעייפתם מלנסות לדוג לקוחות בפייסבוק? אתם צודקים! התעייפתם מלנסות לדוג לקוחות בפייסבוק? אתם צודקים!

אחד הקשיים של בעלי עסקים רבים לשווק בפייסבוק נובע מהגישה ששיווק הוא פעולה מכירתית. צודקים, לא נעים להיות במקום שמנסה לדחוף מכירה, להכנס למרחב האישי של...
קרא עוד...

״אני מקצוע, שירותי...״ זה לא מה שידבר ללקוח הפוטנציאלי שלכם. אז מה כן? ״אני מקצוע, שירותי...״ זה לא מה שידבר ללקוח הפוטנציאלי שלכם. אז מה כן?

דמיינו לכם שאתם רוצים להגיע ליעד מסויים.אתם מחפשים איש מקצוע שיקח אותכם לשם. הוא יכול לקחת אתכם דרך האוויר, הים או היבשה. יש הרבה בעלי מקצוע, כל אחד מ...
קרא עוד...

נראות יוצרת הוויה שמשפיעה על יכולת התפקוד שלנו. נראות יוצרת הוויה שמשפיעה על יכולת התפקוד שלנו.

מכירים את הרגע הזה שאתם מתכוננים לפגישה חשובה, אתם בוחרים את הבגדים הנכונים, אולי אפילו הולכים למספרה...?אתם עומדים מול המראה ומתכוננים. נועלים נעליים...
קרא עוד...

לכל העדכונים

רונית ברק מיתוג ועיצוב אתרים

תהליך מיקוד ואפיון העסק | ע...