סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים
מילות מפתח:
אימון ,
עיצוב גרפי ,
תהליך אימווני ,
עיצוב אתרים ,
מיתוג ,
מיקוד עסקי
אודות העסק
סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים.
היי, אני רונית ברק, אני מלווה עסקים בתהליכים שמטרתם לתת להם כלים שיווקיים כשהעיצוב הוא רק השלב הסופי של התהליך. אני מעצבת גרפית, ממתגת ומאמנת אישית.
האני מאמין שלי, שעסקים קודם כל עושים עם אנשים ורק אחרכך עם בעלי מקצוע ולכל עסק יש סיפור שמגדיר אותוֿ סיפור שמחבר בין ה״אני העסקי״ ל״אני העסקי״.
הלקוחות שלנו מחפשים דרך - תהליך, חוויה ושינו. לכן בשלב ראשון ...
קרא עוד...
מיקוד עסקי
אחד הדבכרים שמאפיינים מותג על פני עוד עסק בתחומו הוא דף מסרים ברור שמאפיין ומגדיר את העסק.
כשלעסק יש מסר ברור ומסרים תומכים שמלווים אותו בתהליך השיווק, הוא יוצר לעצמו זהות ״אישיות״ - זהות עסקית ברורה שמזוהה איתו.
הוא לא צריך ליצור לעצמו כל פעם הגדרות ומסרים חדשים, אנשים לומדים להבין את המאפיינים שלו כמו שיודעים להכיר אישיות והתנהגות של אדם מוכר.
נוסף להיותי מעצבת אני גם מאמנת אישית, הכלים מעולם האימון עוזרים לי ליצור עבור הלקוחות שלי תהליך מיקוד שמחבר בין ה״אני״ הפרטי ל״אני״ העסקי ולאפשר ללקוח להתבונן פנימה לרבדים שלרוב לא ידע להגיע לבד. אני שם שאול שאלות ולעורר מחשבה במטרה למצוא את התשובות הנכונות.
בתהליך מובנה 3 שלבים אני עוברת עם הלקוח תהליך מיקוד עסקי בגישה אימונית.
נקודת המוצא של התהליך היא, שהתשובות נמצאות אצל בעל העסק והתפקיד שלי לעזור לו לעצור, להתבונן מעבר לשיכבת ההגדרה הראשונה.
שלב א׳: שיחת טלפון לצורך היכרות ראשונית, שאלון שנשלח אל הלקוח עליו הוא מתבקש להשיב בכתב ולהחזיר לי אותו לאחר שענה עליו בכתב.
שלב ב׳: פגישת מיקוד בה אנחנו עוברים בצורה מעמיקה על השאלון במטרה לגבש דף מסרים ברור שיהווה בסיס להמשך תהליך השיווק של העסק, בין אם ביכולת הצגה עצמית כתובה או פרונטלית ובין אם כבסיס לתהליך יצירת זהות עסקית מעוצבת ויצירת מוצרים שיווקיים מעוצבים.
בתהליך אנחנו מגדירים את מאפייני העסק, את קהל היעד, ערכי העסק, את חווית הלקוחות שלו ואת הערך המוסף שיקבל כתוצאה מהתהליך/מוצר.
שלב ג׳: לאחר הפגישה אני יוצרת סיכום כתוב של הפגישה, מגדירה בכתב מסר ברור ומסרים תומכים ומשלימים והמלצות שיווקיות ושולחת ללקוח.
במידה והלקוח יבחר להמשיך לתהליך מיתוג מלא - יצירת בידול ויזואלי: עיצוב לוגו וגיבוש שפה גרפית אחידה שתשקף את תהליך המיקוד, תקוזז עלות תהליך המיקוד מעלות תהליך המיתוג.
מוזמנים לאתר שלי להתרשם מהתהליכים ומהעיצוב
https://www.studio-ronit.co.il/
קבלת פרטים
תהליך מיתוג
תהליך מיתוג הוא תהליך שמטרתו ליצור לעסק זהות עסקית מוגדרת ומעוצבת, לבנות תדמית וליצור הבטחה שהוא יוכל לעמוד בה, ליצור לעסק זהו עסקית מוגדרת ומעוצבת וליצור לו כליפ שיווקיים.
ביחד עם הלקוח אני לומדת את הצורך ומגדירה את החבילה הנכונה לו בנקודת הזמן בה אנו נמצאים בהתחשב בצורך שיווקי ובתקציב.
אחד הדבכרים שמאפיינים מותג על פני עוד עסק בתחומו הוא דף מסרים ברור שמאפיין ומגדיר את העסק.
כשלעסק יש מסר ברור ומסרים תומכים שמלווים אותו בתהליך השיווק, הוא יוצר לעצמו זהות ״אישיות״ - זהות עסקית ברורה שמזוהה איתו.
הוא לא צריך ליצור לעצמו כל פעם הגדרות ומסרים חדשים, אנשים לומדים להבין את המאפיינים שלו כמו שיודעים להכיר אישיות והתנהגות של אדם מוכר.
מאפיין נוסף, הוא זהות ויזואלת מבדלת - שפה גרפית אחידה שתהיה מזוהה עם העסק ותאפיין את העיצוב של החומרים השיווקיים המעוצבים. העיצוב צריך לתת ביטוי לתהליך המיקוד שנעשה בתחילת התהליך.
כל תהליך מיתוג בסטודיו רונית מתחיל בתהליך מיקוד במטרה ללמוד ולהכיר את הסיפור של העסק ולגבש לו דף הגדרות ומסרים שיהוו בסיס שיווקי וליצור לו זהות עסקית מוגדרת שתהווה בסיס ליצירת העיצוב - לוגו ושפה גרפית אחידה.
בתהליך אנחנו מגדירים את מאפייני העסק, את קהל היעד, ערכי העסק, את חווית הלקוחות שלו ואת הערך המוסף שיקבל כתוצאה מהתהליך/מוצר. אנחנו לומדים להגדיר את ה״למה״ - למה בעל העסק פתח את העסק ולמה דוקא הוא יוכל לתת מענה לצורך של הלקוח שלו - לתת לו פתרון לצורך או לכאב.
התהליך נעשה בשיתוף פעולה מלא ביני לבין הלקוח ונעשה בגישה אימונית שמאמינה שהתשובות תמיד נמצאות אצל הלקוח, התפקיד שלי לשאול שאלות, לתת לו הזדמנות לעצור ולהתבונן על העסק במבט ממוקד ומעמיק מנקודת מבט שהוא לא תמיד מורגל אליה.
העיצוב
העיצוב הגרפי הוא הביטוי הויזואלי של תהליך המיתוג. העיצוב מבחינתי הוא שפה שנותנת ביטוי ויזואלי לזהות העסקית שגובשה - למסרים, לערכים ולתדמית של העסק.
ארגז הכלים שלי
- אני מביאה לתהליך ניסיון של למעלה מ - 25 שנה בעולם הגרפיקה מעבודת ביצע ועד עיצוב דפוס ולדיגיטל וממשיכה להתעדכן וללמוד.
- בנוסף להיותי מעצבת אני גם מאמנת אישית, הכלים מעולם האימון עוזרים לי ליצור עבור הלקוחות שלי תהליך מיקוד שמחבר בין ה״אני״ הפרטי ל״אני״ העסקי ולאפשר ללקוח להתבונן פנימה לרבדים שלרוב לא ידע להגיע לבד. אני שם שאול שאלות ולעורר מחשבה במטרה למצוא את התשובות הנכונות.
- הרבה שנים ציירתי על בד, אני מביאה מעולפ האמנות את היכולת להתבונן על השלם ומרכיביו, את המחשבה ואת הכלים הטכניים שמאפשרים לי ליצור עיצוביים ייחודיים ללקוחות הסטודיו.
מוזמנים להתרשם מהתהליכים ומהעיצוב
https://www.studio-ronit.co.il/branding
קבלת פרטים
עיצוב אתרים
למה חשוב שיהיה לעסק אתר?
היום כולם מחפשים אותנו בגוגל, בין אם דרך מילות מפתח ובין אם חיפוש ישיר לאחר שנחשפו אלינו דרך המלצה, רשתות חברתיות, נטוורקינג, פגישה ובדרכים נוספות.
אם לעסק שלנו לא תהיה נוכחות באינטרנט סיכוי סביר נפספס לקוח פוטניאלי.
קיימים אתרים במבנים ובתקציבים שונים כך שכל עסק יכול ליצור לעצמו נוכחות ברשת גם אם יש לו תקציב נמוך יחסית.
כשיש לעסק אתר יש לו מקום בו הוא יכול להציג את המידע הרלוונטי עבור לקוחותיו, לעדכן ולהתאים אותו לכל זמן וצורך. יש לבעל העסק שליטה על התכנים, מבנה האתר והאופן בו יוצגו, להבדיל מרשתות חברתיות בהן אין לנו שליטה על רוב הדברים. התכנים לא נשארים קבועים ונגישים, אין לנו שליטה על מבנה ועיצוב הדף...
סוגי אתרים:
קיימים סוגי אתרים שונים כגון
- אתר אתר מובנה דף אחד, הוא דומה לדף נחיתה ובעל תכולה מצומצמת. נותן מענה לעסקים עם תקציב נמוך שוצים נוכחות ברשת. היכף העבודה נמוך מאתר רגיל אבל נעשה ללא פשרות על איכות ומקצועיות.
- מיניסייט, אתר בעל מספר עמודים מצומצם 3-5 עמודים.
- אתר תדמיתי שמטרתו להציג את העסק, ליצור תדמית שתותאם לקהל הרלוונטי ותתן מידע רלוונטי למי שמגיע לאתר.
- חנות, אתר שמיועד למכירה של מוצרים או שירותים.
- אתר הוא בלוג בו נרשמים ומעודכנים תכנים באופן קבוע לקהל עוקב.
שירותים משלימים:
- אני עובדת בשיתוף פעולה עם בונה אתרים שהוא מתכנת כך של אתר מעוצב על דף נקי בהתאם לצורך של הלקוח ללא מגבלות.
- במידת הצור קיימים בעלי מקצוע נוספים שאני יכולה להפנות את הלקוח אליהם כמו כותבים שיווקיים, צלמים, מקדמים....
התהליך:
היכרות שלי עם הלקוח ועם העסק, הבנת הצורך ויצירת אפיון לאתר.
הצעת המחיר מושפעת מתהליך האפיון וקביעת מבנה האתר.
לאחר שהלקוח מעביר חומרים רלוונטיים כמו טקסטים, תמונות במידה ויש, קישורים לסרטונים.... יתחיל שלב העיצוב.
הלקוח יקבל סקיצות ל 2 דפים ולאחר שיבחר כיוון עיצובי נדייק את התהליך, לאחר אישור יעוצבו שאר הדפים באתר.
לאחר אישור העיצוב כולו יועבר האתר לבונה האתרים.
אני ממשיכה ללוות את התהליך גם בשלב הבנייה ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם בונה האתר במטרה שהביצוע יהיה נאמן לסקיצות.
מוזמנים להתרשם
https://www.studio-ronit.co.il/website-design
קבלת פרטים
כל השירותים (8)
יוצרים מיקוד עסקי 4
הלקוחות שלי הם הראי שלי, הם עוזרים לי לדייק את עצמי, את המהות, המשמעות ולהתפתח.״אני חייב לשתף אותך במשהו״ אמר לי הלקוח בשיחת טלפון וצחק.זה היה לקוח שס...
קרא עוד...
יוצרים מיקוד עסקי 3
לפני הרבה שנים כשהחלתי את דרכי כשכירה חברה עברה על קורות החיים שלי ושאלה, ככה את רוצה למצוא עבודה? אחרי שיחה קצרה איתה, הבנתי שלכתוב מקומות עבודה, תפק...
קרא עוד...
יוצרים מיקוד עסקי - 2
קבעתי עם חברה להגיע למקום כלשהו ברחובות. מאחר ולא נפגשנו הרבה זמן ניצלנו את ההזדמנות וקבענו להפגש לפני לקפה. אני: אפשר בפארק המדע ברחובות.היא: פארק המ...
קרא עוד...
יוצרים מיקוד עסקי 1
פוסט ראשון מתוך סדרת פוסטים חדשה שאעלה בנושא מיקוד עסקי. מוזמנים לעקוב.#יוצרים_מיקוד_עסקיבעלי עסקים רבים משווקים את עצמם מתוך הגדרת המקצוע שלהם בלבד, ...
קרא עוד...
תחפושות ומיתוג
זוכרים את הבוקר הזה שפורים הגיע, אתם עומדים מול המראה, מתאפרים או נכנסים לתוך מסכה, לובשים בגדים שהם לא אתם בשגרה ומתרגשים לראות את עצמכם הופכים לדמות...
קרא עוד...
שיווק בזמן המלחמה ובכלל - 2 נקודות מבט
תקופת המלחמה גרמה לרבים מאיתנו לעצור מתוך בחירה או שלא. לעצור כי לא נעים לנו, כי אנחנו מרגישים פחות רלוונטיים בימים אלה, כי אין פניות של לקוחות, כי אנ...
קרא עוד...