בתהליך..המתן בבקשה.
מילות מפתח: שירות לקוחות , ליווי ופיתוח מנהלים , תהליכי עבודה , שינוי ארגוני , אימון מנהלים ועובדים , ייעוץ ארגוני , חווית לקוח , סדנת שירות , ייעוץ קריירה , משאבי אנוש
אודות העסקנעים מאוד, אני מאיה הולנדר-יוגב - הולנדרית. יועצת ארגונית ובעלת תואר MBA עם התמחות במשאבי אנוש .
אחרי למעלה מ-2 עשורים בעולמות השירות ומשאבי אנוש בתפקידים ניהוליים בכירים וסופר מאתגרים, החלטתי לצאת לדרך עצמאית שתאפשר לי לשלב את שתי האהבות הגדולות שלי.
'הולנדרית' נולדה מתוך אהבה לאנשים, לתהליכים ולקסם שמתחולל ביניהם.
נקודת המוצא היא שכדי שכל עסק/חברה/ארגון ימקסם את ההצלחה העסקית שלו צריך להיות ...
מאיה מקצוענית. הפנתי אותה להרצות ליחידה צבאית במילואים. הם חילקו לה שבחים רבים.
קרא עוד...
דל"פ? אני לא מתחברת לשוקולדים ופרחים ביום האישה. אני חושבת שזו החמצה.ובכלל, עבורי יום האישה הוא יום של חגיגה; ב 8 במרץ הפכתי לאמא לראשונה.מגיל צעיר אמ...
קרא עוד...
1. עבודה עם לקוחות זו מערכת יחסים2. ליצירת כימיה נדרשת התאמה לסוג לקוח3. חשוב מאוד לעשות תיאום ציפיות4. הלקוח (לא) תמיד צודק5. לקוחות מרוצים – חוזרים6...
קרא עוד...
בשבת, בעודי צועדת על חוף הים במזג האוויר היה מושלם, מצאתי את עצמי מהרהרת עד כמה צדפים מזכירים לי במובנים מסויימים ארגונים.כל צדף הוא עולם ומלואו, בדיו...
קרא עוד...
המונח Work-Life Balance החל להתפתח, בעיקר בארה'ב, בשנות ה-80 וה-90, ומתייחס ליכולת שלנו לנהל את המחויבויות בעבודה ובחיים הפרטיים באופן שלא פוגע באיכות...
קרא עוד...
שבוע עבודה מלא בפתח כשברקע חזית צפונית בוערת, איום איראני, אי ודאות גבוהה ולפנינו שבוע טעון מאוד בציון השנה ל-7 באוקטובר.הרצון להניע את הפעילות העסקית...
קרא עוד...