בתהליך..המתן בבקשה.

שרון המר-לוי - סוכנת ביטוח פנסיוני / בלוג

92% - ככה צריך למדוד רמת שרות!

29/10/2018 12:49

  • כשחושבים על מדד שרות בתחום הביטוח, הנטייה היא לחשוב על נגישות למידע, מענה טלפוני ידידותי, וברכות לרגל החג הקרוב...

    בקרן ביט אלו הדברים המובנים מאליהם. לעומת זאת, ההשקעה הגדולה ביותר שלנו מתבצעת דווקא בתחום הנסתר מן העין - מערך התפעול הממוחשב שלנו והצוות המקצועי שמטפל בתביעות והחזרים כספיים ללקוחות - ועל כך גאוותנו.

    בזכות מערך זה, הגענו ל-92% של אישורי תביעות שהגשנו עבור לקוחותינו! 
    נתון שהוא מהגבוהים בענף, אם לא ה...
    ככה צריך למדוד רמת שרות, ככה נותנים שרות עם ערך גבוה.

    נשמח אם תשתפו פוסט זה עם משפחה וחברים - גם להם מגיע לקבל שרות כזה:)

    כתמיד לשרותכם, ישירות או דרך האתר http://bit.ly/contact-us-kerenbit

    צוות קרן ביט

תגובות

שרון המר-לוי סוכנת ביטוח

סוכנת ביטוח פנסיוני

עסקים מומלצים בתחום

עינבל לוי מומחית  פנסיה ביטוח ופיננסים עינבל לוי מומחית פנסיה ביטוח ופיננסים
עינבל לוי - פשוט להבין ביטוח
מיכל כהן  ביטוח וניהול פיננסי מיכל כהן ביטוח וניהול פיננסי
מיכל כהן איזון משאבים בגירושין ותכנון פרישה
אריאל יואב  דביר CFP אריאל יואב דביר CFP
AYD המרכז לתכנון פיננסי ופרישה מתקדם