בתהליך..המתן בבקשה.
29/10/2018 12:49
כשחושבים על מדד שרות בתחום הביטוח, הנטייה היא לחשוב על נגישות למידע, מענה טלפוני ידידותי, וברכות לרגל החג הקרוב...
בקרן ביט אלו הדברים המובנים מאליהם. לעומת זאת, ההשקעה הגדולה ביותר שלנו מתבצעת דווקא בתחום הנסתר מן העין - מערך התפעול הממוחשב שלנו והצוות המקצועי שמטפל בתביעות והחזרים כספיים ללקוחות - ועל כך גאוותנו.
בזכות מערך זה, הגענו ל-92% של אישורי תביעות שהגשנו עבור לקוחותינו!
נתון שהוא מהגבוהים בענף, אם לא ה...
ככה צריך למדוד רמת שרות, ככה נותנים שרות עם ערך גבוה.
נשמח אם תשתפו פוסט זה עם משפחה וחברים - גם להם מגיע לקבל שרות כזה:)
כתמיד לשרותכם, ישירות או דרך האתר http://bit.ly/contact-us-kerenbit
צוות קרן ביט