מעברים - מיון וארגון מסמכים וחפצים
מילות מפתח:
פינוי דירה ,
עשיית סדר בחיים ,
סדר בבית ,
מיון חפצים ,
מעבר לדיור מוגן ,
מסמכים ,
ירושה ,
ניירת בייתית ,
ניירת ,
ארגון מסמכים.
אודות העסק
שמי לאה אורבך - פרונט, בהכשרתי המקצועית אני עורכת דין עם התמחות בביטוח.
עם השנים צברתי ידע וניסיון רב בתחום המשפט והביטוח אותו בחרתי לנתב לטובת רוב האנשים שלא מסתדרים עם ניירת, על מנת להקל עליהם במצבים שונים בחייהם ע"י מתן ייעוץ וטיפול מקצועיים.
לצורך כך הקמתי את העסק שלי "מעברים – מיון וארגון מסמכים וחפצים".
קהל היעד המרכזי שלי הוא אנשים מבוגרים.
הצורך שלהם, או של בני משפחתם, בשירותים אותם ...
קרא עוד...
מיון וארגון מסמכים וחפצים בעת מעבר לדיור מוגן
אתם עוברים לדיור מוגן?
זקוקים לעזרה במיון וארגון המסמכים והחפצים שנצברו, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל... ולילדים אין זמן וגם לא את הסבלנות לעזור לכם ...
יש לי פיתרון עבורכם!
שמי לאה אורבך - פרונט, עו"ד ומומחית לביטוח.
הקמתי את "מעברים – מיון וארגון מסמכים וחפצים" כדי להקל עליכם את תהליך המעבר לדיור מוגן ע"י טיפול מקצועי במסמכים ובחפצים שנצברו.
יש לי כבוד רב לעברכם ולרכוש שצברתם.
אני מעניקה שירות אישי, סבלני ויסודי. מבטיחה שמירה מלאה על הפרטיות.
השירות ניתן במחיר השווה לכל נפש.
"מעברים" מציע מגוון שירותים, וביחד עם הלקוח נעשית התאמה אישית של השירותים לצרכיו:
* מעבר יסודי על הניירת שנערמה במהלך השנים, בדיקת תוקפו וחשיבותו של כל מסמך, החלטה אילו מסמכים לשמור
ובאיזה דרך, וארגון ותיוק הניירת החיונית בצורה יעילה ונוחה לשימוש.
בסוף התהליך המידע יהיה מסודר וניתן לשליפה ושימוש יעיל ונוח.
* מיון של כל תכולת הבית – כלים, בגדים, רהיטים, מזכרות, ספרים, אלבומים, מזכרות וכו' – כדי לאפשר בחירה נוחה
מה רוצים לשמור, מה אפשר למכור, ומה לתרום.
* טיפול במסירת חפצים – איתור ויצירת קשר עם גורמים שונים ו/או עמותות רלוונטיות על מנת למכור מה שניתן למכירה
ולתרום את השאר.
קבלת פרטים
מיון וארגון מסמכי ביטוח וחיסכון:
מי לא מכיר את התופעה הזו ? מדי כמב חודשים "נוחתות" בתיבות הדואר שלנו מעטפות מחברות ביטוח וגופים פיננסיים שונים עם עדכון על קרנות הפנסיה, ביטוחי המנהלים, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות, ביטוחי החיים והבריאות, חסכונות למיניהם וכו' של כל בני המשפחה.
מסמכים חשובים המכילים מידע על הנכסים העיקריים בחייו של כל אדם.
נכסים שיקבעו את רמת ואיכות החיים של כל אדם, במקרה של חלילה אובדן כושר עבודה, פרישה מעבודה, פנסיה.
למרות החשיבות העצומה של מסמכים אלו - למי יש כוח לפתוח את המעטפות? ולקרוא את הדוחות? ולנסות להבין מה כתוב שם?
והניירת הזו נצברת (לעיתים קרובות אפילו לא פותחים את המעטפות) ומעיקה ואי טיפול מקצועי בה עלול לגרום נזק לכל אחת ואחד.
מעברים – מיון וארגון מסמכים וחפצים, מציעה לכם פתרון!
מעברים המתמחה במיון וארגון מסמכים וחפצים, הוקמה ע"י עו"ד לאה אורבך-פרונט, בעלת ידע ונסיון רב בתחום המשפט והביטוח, על מנת לסייע לך לטפל באופן מקצועי במסמכים חשובים אלה.
השירות כולל מעבר יסודי על הניירת שנערמה במהלך השנים, בדיקת תוקפו וחשיבותו של כל מסמך, החלטה אילו מסמכים לשמור ובאיזה דרך, וארגון ותיוק הניירת החיונית בצורה יעילה ונוחה לשימוש.
אני מבטיחה לכם עבודה יסודית, אמינות ושמירה מלאה על פרטיותכם.
השירות ניתן במחיר השווה לכל נפש.
קבלת פרטים
בדיקת וארגון מסמכים כסיוע בשלב לאחר אבדן בן/בת זוג:
זה קורה, לצערינו, בכל הגילאים – באופן פתאומי או לאחר ייסורים ממושכים – מאבדים את בן הזוג האהוב ואיתו גם את הביטחון, את מי שעליו סמכנו שיסדר ויארגן וידאג שהכל יתנהל כמו שצריך – שהחשבונות ישולמו, הביטוחים יחודשו, שבבנק הכל יהיה מסודר.
בנוסף על הכאב העצום, קיים גם החשש:
מה יהיה? איך אסתדר? מי יטפל בכל מה שבן הזוג טיפל בו?
יש גם הרבה שאלות קשות:
אלו חסכונות נצברו? יש ביטוח חיים? יש פנסיה? מה מגיע לי עקב פטירת בן הזוג? מה צריך לעשות כדי לקבל את הכספים שמגיעים לי בעקבות מות בן הזוג?
הכאב והדאגה הקיומית נכרכים זה בזה.
לכאב שאת/ה חש/ה - אני לא יכולה, לצערי, לעזור.
אבל אני יכולה ומוכנה לסייע לך בכל הסידורים הכרוכים בקבלת זכויותיך ובהתארגנות מחדש למצב אליו נקלעת. שמי עו"ד לאה אורבך-פרונט, בעלת ידע ונסיון רב בתחום המשפט והביטוח והקמתי את מעברים, עסק המתמחה במיון וארגון מסמכים וחפצים שמציע:
* בשלב הראשון – כדי שתדע/י מה יש לך:
לרכז, למיין ולסדר את כל המסמכים הרלוונטיים לקבלת כספים - מחברות ביטוח, הביטוח הלאומי וגופים
פיננסיים שונים (קרנות הפנסיה, ביטוחי המנהלים, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות, ביטוחי החיים והבריאות).
* בשלב השני – כדי שתוכל/י לקבל מה שמגיע לך:
למלא ביחד איתך את כל הטפסים הדרושים, להתכתב עם הגופים השונים שמחזיקים את הכספים.
* במקביל - כך שיהיה לך קל להמשיך ולתפעל את חשבונות הבית בעצמך:
לרכז, למיין ולסדר את כל מה שקשור בחשבונות הבית ולארגן את החשבונות, זאת תוך התאמה אישית
להעדפות שלך.
השירות כולל מעבר יסודי על הניירת, בדיקת תוקפו וחשיבותו של כל מסמך, החלטה אילו מסמכים לשמור ובאיזה דרך, וארגון ותיוק הניירת החיונית בצורה יעילה ונוחה לשימוש.
אני מבטיחה לכם עבודה יסודית, אמינות ושמירה מלאה על פרטיותכם.
אני מעניקה שרות אישי, מכבד, סבלני ומותאם לצרכים האישיים של כל אחד מלקוחותי, על מנת להקל עליו את ההתמודדות עם הדאגות והצדדים הבירוקרטיים של האובדן, להפחית ככל שניתן את הרגשת החוסר אונים ולהתארגן לקראת המשך החיים.
מבחינתי זה לא רק עיסוק מקצועי, אלא ערך וחזון.
השירות ניתן במחיר השווה לכל נפש (במפורש בלי לקבל אחוזים מהתשלומים שיגיעו לך מהגופים השונים).
קבלת פרטים
כל השירותים (7)