בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים / בלוג

אז מה הסיפור שלך?

08/09/2019 21:25

  • אז מה הסיפור שלך?
    אני נפגשת עם הרבה מאוד בעלי עסקים, הקושי לשווק קיים אצל רובם.
    אלו שכבר עושים את זה לרוב יתמקדו בתחום שלהם, יספרו כמה הם מקצועיים וכמובן... שירותיים...
    אז מה זה אומר? שהקולגות שלהם לא?
    חלקם לא, רובם כנראה כן. אז מה יעזור לאנשים להתחבר אליכם?

    הסיפור שלכם הוא הבסיס השיווקי שלכם
    כשהסיפור שלכם יהיה ברור לכם, יעלו ממנו המסרים שלכם והם יחד הבסיס לכל מהלך שיווקי.
    תוכלו להפסיק לחפש - לא תצטרכו בכל פוסט, הצגה עצמית בנטוורקינג, פגישה... או כל מהלך שיווקי לשבור את הראש מה להגיד, כי הסיפור שלכם יהיה חלק מכם.
    עסקים עושים קודם כל עם אנשים - הסיפור שלכם הוא מי שאתם, ספרו אותו במקום למכור בכל הזדמנות, אנשים יבחרו למה הם רוצים דוקא אתכם.
    יצירת ביטחון - תוכלו לספר אותו בביטחון, ללא התלבטות ותשמעו אמינים ולא כמי שמדקלם מסר שיווקי שלא מוכר או טבעי לו.
    התחברות ואמינות - לאנשים קל להתחבר אלכם ותהיה הלימה בין הציפיות שנוצרו למציאות.
    ייחודיות - הייחודיות שלכם תנבע מתוך הסיפור האישי שלכם, דרך העבודה, המוצר, השירות.... לא תצטרכו להדביק את הקצב ולהתנהל מתכתיבים של השוק או של המתחרים, הסיפור שלכם הוא הבסיס לעסק שלכם.

    הסיפור שלכם
    כבעלי עסקים קטנים אתם הייחוד הכי גדול של העסק שלכם. אבל מתי באמת עצרתם לאחרונה להבין מה הסיפור שלכם. לספר את הסיפור שלכם זה להבין את התחנות של החיים, זה להבין מה אספתם בדרך לתרמיל שלכם, זה לזכור למה ומתי יצאתם לדרך, מה הדליק את הבערה, מה באישיות שלכם מיחד את העבודה, מה תהליך העבודה שלכם ואיך הוא נוצר, במה ה״אני״ האישי שלכם מעצב ומרכיב אותו....

    אז אתם רוצים להתחבר לסיפור שלכם ולקבל כלים כיצד לספר אותו מוזמנים לדבר איתי ללא התחייבות
    אשמח לדבר איתכם ולתת פרטים נוספים - 054-2400388 רונית

    #יוצרים_בסיס_שיווקי
    #מיקוד
    #כשמיתוג_ואימון_נפגשים



תגובות

רונית ברק מיתוג ועיצוב אתרים

תהליך מיקוד ואפיון העסק | ע...