בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים / בלוג

כל מה שיבוא אחרי הוא ניסיון לתיקון רושם ראשוני.

10/09/2019 11:42

  • היא עמדה שם וסיפרה שהיא מתעסקת בלשמח אנשים לבושה שחורים כולה. שום דבר בשפת הגוף שלה, בנראות שלה לא העביר לי תחושה של שימחה.
    יכול להיות שהיא אשת מקצוע מופלאה, מצחיקה עד דמעות כשהיא בתפקיד, אבל כשהציגה את עצמה הנראות שלה אמרה בדיוק הפוך.

    המוח שלנו קולט מסרים ויזואליים בשניות בודדות ומאמץ אותם, כל מה שיבוא אחרי הוא ניסיון לתיקון רושם ראשוני.
    המסרים השיווקיים שלכם מגיעים ללקוח הפוטנציאלי שלכם ברוב המקרים קודם כל בצורה ויזואלית, בין אם דרככם ובין אם במיתוג הויזואלי שלכם.

    המפגש הויזואלי הוא זה שישפיע על הלקוח הפוטנציאלי שלכם האם לעצור ולנהל איתכם שיחה, לקרוא את המסרים השיווקיים הכתובים שלכם. אם אין הלימה בינם לבין איך שאתם או המסרים השיווקיים המעוצבים שלכם נראים יהיה לו הרבה יותר קשה להתחבר אליכם.

    תשקיעו מחשבה במה אתם לובשים, בהבעות הפנים, בשפת הגוף.
    תשקיעו בייצירת מיתוג ויזואלי שישקף אתכם, את המסרים והערכים של העסק שיצרו תדמית נכונה ויעזרו לכם לשווק את העסק.

    תנו לנראות שלכם לספר את הסיפור שלכם

    כשמיתוג ואימון נפגשים

    רונית ברק
    ​סטודיו רונית

תגובות

רונית ברק מיתוג ועיצוב אתרים

תהליך מיקוד ואפיון העסק | ע...