בתהליך..המתן בבקשה.

סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים / בלוג

סגר זו לא סיבה לעצור

01/10/2020 18:24

  • בתקופת הסגר לא ניתן להגיע לקהלים חדשים וקיימים
    לא ניתן לשווק את העסק, נמנע מאיתנו להפגש עם לקוחות.

    את האמירה הזו אני שומעת מבעלי עסקים רבים בניסוח כזה או אחר.

    אז נכון בחצי שנה האחרונה כמעט ולא יכולנו לקיים פגישת פרונטליות, השיווק המודפס הפך ללא רלוונטי כמעט בכלל.
    אבל זה לא אומר באמת שלא ניתן להמשיך ולשווק בצורה יעילה.
    כל מה שצריך זה לצאת מהמקום המוכר לנו, לחפש ולהתנסות בדרכים לא מוכרות או לתת מקום גדול יותר לכלים מוכרים שלא ממש ניצלנו, לעשות שימוש בכלים שיווקיים שלא השתמשנו בהם כלל או מספיק מבחירה או חסר ידע/היכרות.


    אין ספק שהשיווק הדיגיטלי הפך לעיקר התקשורת שלנו ולאפשרות הכמעט בלעדית ליצירת קשרים עסקיים חדשים ושימור מערכת יחסים עם לקוחות קיימים.
    קיימים כלים שנועדו לחשיפה ולהנעה לפעולה, כלים שנועדו להשאר בתודעה וקיימים כלים המאפשרים ליצור אינטרקציה ישירה כתובה או מצולמת, אינטרקציה מיידית.
    קיימים כלים שנותנום ידע כתוב וקיימים כלים שמאפשרים לנהל פגישות, הרצאות, סדנאות ומפגשים אישיים



    שיווק שנעשה באמצעות כלים שונים דרך האינטרנט.

    בחלקו כל עסק יוכל לנהל אותו לבדו ובחלקו חשוב או צריך להעזר בבעלי מקצוע לפחות ליצירת בסיס טכני, תוכן ועיצוב.
    קיימים כלים שיווקיים שונים וחשוב שכל עסק ידע להכיר מה שיותר כלים, להתנסות ולהבין מה נכון לו יותר, באיזה כלים קל לו יותר להשתמש ומה עובד יותר עבור העסק שלו.
    חשוב להבין שמי שנחשף לשיווק הדיגיטלי שלנו בפעמים רבות נחשף אלינו לראשונה ללא היכרות מוקדמת ולכן חשוב להיות מאוד מדויקים בבחירות, במסרים ובנראות שלנו הן ברמת המסרים והן ברמה הויזואלית.
    העיצוב הוא קבלת הפנים וגיבוש הדעה הראשונה של הקהל עלינו ופעמים רבת הוא יקבע את התפיסה שלו אותנו ואת הבחירה האם לעצור ולקרוא את התכנים שלנו או לעבור לעסק הבא.



    אני משתפת אתכם פה בחלק מהכלים שקיימים לנו ובהמשך אעלה פוסטים המתייחסים לכל כלי בצורה נרחבת יותר, מה תפקידו, המאפיינים שלו ואלו יתרונות יש לו. ואתן טיפים. מוזמנים לעקוב.
    קיימים כלי שמטרתם להגיע לקהלים חדשים מתוך גישה מכירתית/מסחרית וקיימים כלים שמטרתם לשמור על מערכת יחסים רציפה עם קהל עוקב ולקוחות קיימים.
    אחד היתרונות המשמעותיים של השיווק הדיגיטלי על הדפוס הוא השילוב בין תכנים כתובים ומעוצבים לבין סרטונים ועיצובים דינאמיים.
    השיווק הדיגיטלי מאפשר לנו להגיע לקהלים רחוקים בארץ ובחו״ל שלא היינו מגיעים אליהם במפגשים של פנים מול פנים ובכך פותח לנו דלת רחבה לקהלים חדשים.


    פייסבוק - הרשת החברתית נותנת לנו כלים שונים - דף עסקי, עמוד אישי, קבוצות, פרסום ממומן... יצירת הבחנה בין שיווק מכירתי - מסחרי לשיווק אותנטי - אישי היא המפתח להתנהלות נכונה. ניתן להשתמש בפייסבוק ככלי מכירה אבל כוכה של פייסבוק היא היתה כלי שמאפשר לנו יצירת חיבורים אישיים ופיתוח מערכות יחסים על בסיס אישי ועסקי, שיתוף בידע ונתינת ערך. שילוב של תמונות וסיפורים אישיים ועסקיים.


    בלוג הוא במה ליצירת תכנים עבור קהל שבוחר לעקוב אחרינו באופן רציף. הוא מעיין יומן עסקי בו כותב הבלוג משתף במחשבות, רעיונות, סיפורים, חוויות וידע הקשורים לתום/עסק עבורו נועד.
    קיימים אתרים יעודיים ליצירת בלוג או שניתן לשלב בלוג בתוך האתר של העסק.


    דף דיגיטלי שמגיעים אליו ממקור דיגיטלי אחר (פרסום בפייסבוק, בגוגל, קישור ממייל או אתר...). לדף נחיתה צריכה להיות מטרה אחת והוא צריך להניע לפעולה. דף נחיתה מפשר לשווק מוצר/שירות ספציפיים להניע לכישה, לשווק מדריך....
    דף נחיתה הוא כלי מצויין ליצירת רשימת תפוצה לשיווק בדרכים נוספות כגון ניוזלטר, ע״י השארת פרטים ואישור לשליחת מיילים וחומרים שיווקיים.


    מעיין עיתון דיגיטלי המאפשר על שמירת קשר רציף עם קהל שעוקב מתוך בחירה. מאפשר לתת ידע רציף על פעילות עסקית, שירותים, טיפים.... הוא נשלח בתדירות קבועה ועוזר לנו להשאר בתודעה או ליצור להנעה לפעולה מיידית.


    קיימים אתרים של דף אחד וקיימים אתרים של מספר רחב של דפים. האתר מאפשר לנו להציג את כל המידע הרלוונטי על העסק תוך בניית תדמית עסקית. הוא מאפשר לנו ליצור הנעה לפעולה בדף יעודי או הנעה לפעולה משתנה בהתאם לתוכן וליעוד של דף ספציפי כמו - רכישה, הרשמה להדרכה, קבלת מידע....
    האתר מאפשר לנו לנהל את התכנים שבו באופן רציף - לתקן, לערוך ולהוסיף ובכך להשאר עדכניים וחדשניים.


    ערוצי וידאו כמו זום

    מאפשרים לנו לנהל תקשורת ויזואלית חיה עם קהל ולקוחות. ניתן לבצע באמצעותו פגישות היכרות/עבודה בוידאו בשילוב מצגות וסרטונים. הזום הוא במה לקיום הרצאות, הדרכות וסדנאות באינטרנט וכיום בזמן הסגר הוא הדבר הקרוב ביותר למפגשים אישיים.


    מאפשר לנו להעלות ולאחסן סרטונים, ניתן לפתוח ערוץ יוטיוב בו אנו מנהלים תקשורת רציפה עם קהל עוקב. ניתן לצרף את הסרטונים לערוצי שיווק אחרים כגון פייסבוק, אתרים, דפי נחיתה, הדרכות....


    ניתן להפיץ באמצעות המייל או מערכות דיוור חומרים שיווקיים כמו דפי מידע, ניוזלטר, דפי חברה, פליירים דיגיטליים....
    חשוב מאוד לא לעבור על חוק הספאם.
    #רשתות_חברתיות - בנוסף לפייסבוק קיימות רשתות חברתיות נוספות כמו לינקדאין ואינסטגרם שלכל אחת אופי שונה וכל אחת פונה לקהל שונה. חשוב ללמוד את אופי הקהל והכלים שהמערכת נותנת ולעשות בהם כלים בצורה נכונה ויעילה.


    בגוגל יש כלים שונים שנותנים חשיפה לעסק מעבר לשימוש כמנוע חיפוש.
    קיימות מודעות כחלק מחיפוש בגוגל ומודעות שעולות בזמן חיפוס כפרסומות, אפשרות לקמפיינים ושימוש בבאנרים מסוגים שונים, יש את גוגל מודעות, גוגל לעסק שלי ועוד....




    אל תוותרו על שיווק העסק שלכם. כיימות דרכים רבות ושונות להמשיך ולהגיע לקהלים חדשים וקיימים, לשמור על מערכת יחסים עם לקוחות וליצור חדשים. אם השיווק הדיגיטלי זר לכם תתיעצו וקבלו עזרה מבעל מקצוע. קיימים כלים רבים בהם ניתן לעשות שימוש ללא עלות בכוחות עצמכם - הזמן והנסיון יהפכו אותו למקצועי ונכון יותר עבורכם.


    ספרו לעולם שאתם כאן, מה יש לכם לתת ואיך אתם יכולים לעזור לאנשים. תנו להם סיבה להבין שאתם יכולים לתת מענה לצורך שלהם.


    הגדרות - תגדירו את מטרת השיווק לפני בחירת הכלי, המילים והעיצוב. תגדירו מי הקהל שלכם.


    תנו ערך - תנו לאנשים ידע וכלים להבין שאתם אנשי מקצוע טובים, תנו לאנשים להכיר אתכם כדי שיוכלו לבחור בכם מתוך חיבור אישי.



    אם אתם מתקשים להמשיך לשווק בגלל הסגר, מתקשים במיקוד מסרים ובחירת הכלים השיווקיים, אני מזמינה אתכם לדבר איתי. ייעוץ ראשוני בטלפון ללא עלות וללא התחייבות. במידת הצורך אשמח להפנות אתכם לבעלי מקצוע שמשלימים את עבודת הסטודיו.
    054-2400388


    מאחלת לכולם הרבה בריאות

    ותזכרו אפשר להפוך את הלימון ללימונדה... אבל לא חייבים
    אפשר להמון דברים נוספים.


    https://www.studio-ronit.co.il/
תגובות

רונית ברק מיתוג ועיצוב אתרים

תהליך מיקוד ואפיון העסק | ע...