קהילות עסקיות

קהילות עסקיות אלו הן קהילות של בעלי עסקים אשר פונים לאותו קהל יעד. הקהילה מורכבת מבעלי עסקים שונים , מקצוענים ופעילים בתחומם אשר מעבירים אחד לשני ידע מקצועי, משתפים פעולה ומפנים לקוחות אחד לשני.

לאחר חשיבה מרובה ותהליך פיתוח קיבלנו את אחד מכלי השיווק הייחודיים והיעילים שקיימים בעולם השיווק.
ופתחנו בשלב ראשוני שמונה קהילות בתחומים שונים:

  • - קהילת הנדל"ן
  • - הקהילה המשפטית
  • - קהילת האירועים
  • - קהילת הבריאות
  • - קהילת המשפחה
  • - קהילת הפיננסים
  • - קהילת הדיגיטל
  • - קהילת ה B2B

כאשר בכל קהילה יש את כל חתך המקצועות של אותו התחום , לדוגמא:
בקהילת הנדל"ן תמצאו - עורך דין נדל"ן , שמאות ותיווך , שיפוצים , עבודות אינסטלציה , עבודות חשמל , עבודות גבס , מעצבי פנים , הום סטיילינג ואדריכלי קבלנים, תיווך השכרת דירה , הובלות ותיווך נכסים מסחריים .

כל המקצועות הללו נותנים מענה לצרכים שונים ללקוחות שונים , אבל כולם ללא יוצא מהכלל שייכים לעולם הנדל"ן .
כל חבר קהילה צריך לעמוד בקריטריונים מקצועיים כדי להתקבל לקהילה .
כך בנינו והגדרנו את קהילת הנדל"ן , ובצורה דומה את שאר הקהילות .
בנוסף, לכל קהילה ישנו צוות של מובילי קהילה שתפקידם:

  • - לשמש כוועדת אתיקה אשר בודקת את מי שמתקבל אליה ופועלת בה על מנת שחבריה יוכלו להרגיש בטוחים לתת הפניות ולעשות שיתופי פעולה .
  • - ליזום שיח מקצועי פורה בפורום , להגיב לשאלות חברי הקהילה ולייעץ להם.
  • - קבלת פנים וחניכה לחברי קהילה חדשים.

מה היתרונות בהשתייכות לקהילה עסקית ?

  • - הכרות אישית עם אנשי מקצוע מכל חתך המקצועות שמרכיבים את התחום.
  • - מכרזים שיוצאים לחברי הקהילה בלבד.
  • - גיבוי מקצועי מחברי הקהילה בפורום של שאלות ותשובות , מאמרים מקצועיים וחוות דעת.
  • - מפגשים מקצועיים עם חברי הקהילה בנושאים מקצועיים שונים ביוזמת הקהילה ובשיתוף עם הארגון.
  • - הטבות לכלים מקצועיים.

להשארת פרטים הקליקו כאן

מה עלי לעשות בתור חבר קהילה ?

חשוב להבין שחברות באחת מהקהילות השונות לא אומרת שבצורה אוטומטית מקבלים הפניות ומכרזים יש צורך שחברי הקהילה יכירו אותך כדי שיוכלו לדעת אילו יכולות מקצועיות יש לך ? מה ההתמחות המרכזית שלך ? איכות השירות וסוג הלקוחות להם אתה נותן את השירות ( מגזר הפרטי או העסקי ) .

הדרך הכי פשוטה לגרום לחברי הקהילה להכיר אותך היא מעורבות . לכל קהילה יש פורום משלה בו אפשר לשתף פרויקטים שעשיתם לפרסם מאמרים שכתבתם ולשאול שאלות בנוסף להגיב על פוסטים של חברי הקהילה האחרים וליצור אינטראקציה ככל שתהיו מעורבים יותר ופעילים יותר כך יכירו אתכם יותר וירצו לשתף אתכם פעולה או להפנות אליכם לקוחות .

דוגמא טובה בקהילת האירועים למשל הצלם ימליץ על שירות קייטרינג או תקליטן ולהפך אם הם לא היו מכירים אחד את השני ויודעים לתאר את היכולות של כל עסק אז הם לא היו מפנים לקוחות אבל בזכות המעורבות שלכם בקהילה כל החברים יכירו אתכם ושיתופי הפעולה וכמות ההפניות יעלו בהתאם.

בנוסף חברי הקהילה מוציאים מכרזים לפרויקטים שלהם ואם יכירו אתכם ואת היכולות שלכם אז יש לכם יתרון גדול על אנשים שלא פעילים ומעורבים כמוכם .

כמה זמן זה צורך ממני ?

5 דקות ביום מספיק שתעלו פוסט לפורום או תגיבו לפוסטים של חברי קהילה אחרים 5 דקות ביום , ההשפעה של זה תהיה משמעותית מאוד לכם ולעסק שלכם.


האם יש פעילות נוספת חוץ מהדיונים בקהילה ?

כן , יש מפגשים שרלוונטיים לכל קהילה וקהילה , בכל המפגשים תוכלו למצוא עשרות חברים שיש להם מחנה משותף אתכם ובנוסף יש להם את הרצון להכיר אתכם לכל מפגש יהיה את הערך המוסף בצורת הרצאה של חבר מהקהילה המתמחה בנושא מעניין או מרצה חיצוני מוביל בתחומו . ההשתתפות באירועים הללו אינה חובה אך האפקט שהשתתפות באירוע כזה משאיר הוא חסר תקדים.