קבוצות הנטוורקינג של עסקים עושים עסקים

לרשימת הקבוצות

עסקים עושים עסקים זה ארגון שתמיד שואף להתפתח ולגדול יחד עם חברי הארגון . במהלך השנים נבנו בקפידה והשקעה רבה צינורות שיווקיים שונים שיוכלו להתאים לבעלי העסקים השונים . אחד מאבני היסוד של עסקים עושים עסקים הן קבוצות הנטוורקינג שלו . הקבוצות השונות נמצאות בפריסה ארצית ותמיד ממשיכים ליזום ולפתוח עוד קבוצות ברחבי הארץ. כיום ישנן כ 51 קבוצות נטוורקינג , כולן קבוצות פעילות עם מפגשים שוטפים בדרך כלל פעם בשבועיים למשך שעתיים וחצי . כאשר ישנן קבוצות בוקר וישנן קבוצות ערב .

כללי הארגון בכל הקבוצות השונות:

  • - כל חבר באתר רשאי להיות חבר בקבוצה אחת
  • - יו"ר הקבוצה רשאי לקבל או לדחות את בקשתו של החבר להיכלל בקבוצה.
  • - חבר באתר רשאי לבקר בתור אורח בקבוצות עד פעמיים בטרם יחליט לאיזה קבוצה להצטרף.
  • - חבר בקבוצה יכול לבקר בצורה חופשית במפגשי קבוצות אחרות.
  • - ניתן להחסיר עד פעמיים בחצי שנה מהמפגשים של הקבוצה.
  • - פעילות הקבוצה תלווה ע"י האתר וכל העסקאות שמבוצעות ע"י חברי הקבוצה, יעודכנו באתר.
  • - כאשר עסקה נסגרת בין חברי אותה קבוצה מספר הנקודות שיקבלו עבור אותה עסקה יוכפל.

בכל פעם שאנו פוגשים בעלי עסקים שמתלבטים או סקפטיים לגבי שווק בעזרת קבוצות נטוורקינג אנו נתקלים באותן שאלות:

1. מה יבטיח את ההצלחה שלי בקבוצה ?

בדיקת התאמה לקבוצה - בעזרת ביקור בכמה קבוצות תוכל להחליט לאיזה קבוצה אתה מתאים יותר.
שיתוף ומעורבות - חשוב שתפגין מעורבות בקבוצה ותשתף את חברי הקבוצה בניסיון שלך וחוויות מקצועיות שלך ומצד שני תהייה קשוב לחברי הקבוצה האחרים .
פרגון הדדי - אם ידעו את היכולות המקצועיות שלך ועל סמך היכרות אישית יוכלו להפנות אליך פרויקטים או ליצור שיתופי פעולה ומצד שני אתה תוכל להפנות לחברי הקבוצה לקוחות וליזום שיתופי פעולה.

האם אני מחויב להביא הפניות על מנת להיות חבר בקבוצה ?
כחבר בקבוצה אתה מחויב לרף פעילות ובאופן טבעי גם להפניות לחברי הקבוצה ולחברי ביז בכלל. להיות חבר בקבוצה זאת זכות ולשם שמירת המקום בקבוצה עליך לבצע פעילות כמו הפניות , התארחות במפגשים נוספים וכמובן מתן שירות מקצועי ומקצועני לחברים בארגון.

2. מה עושים במפגשים ?

התכנסות ומינגליג - אולי החלק הכי חשוב במפגש.
בחלק זה האורך חצי שעה חשוב להגיע מוכנים עם רימה של האנשים שרשומים למפגש וכדאי גם לדעת עם מי היית רוצה ליצור קשר אפילו לפני המפגש.

פתיחת מפגש -
  • - הסבר קצר על הארגון ועל כך שהקבוצה הזו היא חלק ממנו.
  • - הצגת בעלי התפקידים שקשורים לקבוצה ואורחים מהארגון.
  • - הסבר על מהות הקבוצה ועל סדר היום.

סבב 60 שניות
כל משתתף במפגש מקבל 60 שניות להציג ולשווק את העסק שלו לשאר המשתתפים.

חבר מרכזי
חבר בקבוצה או אורח (שעליו לעמוד בפרמטרים של חבר מרכזי ) מספר בהרחבה על העסק שלו ורותם את שאר המשתתפים לשווק אותו החוצה לקהל היעד.

סבב המלצות עסקיות
  • - לכל חבר במפגש ניתנת האפשרות להמליץ על חבר אחר בקבוצה במשך 30 שניות.
  • - העסק המומלץ חייב להיות נוכח במפגש.
  • - הממליץ יכול להמליץ אך ורק על עסק ממנו הוא או הפנייה שנתן קיבל שירות ממשי.

דברי סיכום
יו"ר הקבוצה מסכם את המפגש ומסביר את נהלי ההצטרפות למשתתפים החדשים הודעה על המפגש הבא.

3. האם עסקים עושים עסקים מוגבלת בצינור שיווק הנטוורקינג בלבד או שיש אפשרויות להוסיף ולשלב צינורות שיווק אחרים ?

לעסקים עושים עסקים 2 נתיבי שיווק נוספים בנוסף לנטוורקינג:
שיווק באונליין - קבלת דף פרופיל באתר ואפשרות לפרסום מכרזים / הצעות מחיר למכרזים שפורסמו לפירוט מורחב יותר על שיווק עסקים באונליין
קהילות עסקיות של עסקים עושים עסקים - כיום ישנן 8 קהילות עסקים מתחומים שונים - נדל"ן , משפטים , פיננסים , דיגיטל , בריאות , ארועים , B2B ומשפחה.
להסבר מפורט על האפשרויות במסלול השיווקי של הקהילות הקליקו כאן