מרכז ההדרכה של אתר "עסקים עושים עסקים" כולל מאגר ידע גדול שנועד לאפשר לכם ללמוד כיצד להתנהל בקלות באתר ולקדם את העסק שלכם באמצעותו. באתר כלים ואפשרויות רבות שנועדו לסייע לכם בשייוק וקידום העסק שלכם באינטרנט ובקבוצות נטוורקינג ולהביא לכם עסקאות.
אנו ממליצים לכם לקרוא את כל המידע הכתוב כך שתוכלו לממש את מקסימום הפוטנציאל של האתר לקידום העסק שלכם. כמו כן, תוכלו לדפדף בתפריטים מצד ימין על מנת לקבל את המידע הדרוש לכם.
בחלק מההדרכות הוספנו צילומי מסך והסברים בוידאו שתוכלו לצפות בהם.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן - פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.
אפשרות זו פתוחה למנויים באתר.
בעמוד "ניהול העסק" מתחת לכותרת לחצו על "אירועים".
1. לחצו על "צור אירוע חדש";
2. מלאו את שם האירוע ותיאורו;
3. הגדירו קטגוריה בה יכולו למצוא את האירוע שלכם באתר;
4. העלו תמונה טובה שמתארת את האירוע שלכם בפורמט jpg, גודל מומלץ: 200 על 200 פיקסלים או תמונות גדול יותר באותה פרופורציה (שיגדלו בלחיצה);
5. הגדירו את מועד קיום האירוע- תאריכים ושעות;
6. הגדירו איפה מתקיים האירוע;
7. הגדירו את מספר המשתתפים;
8. כתבו מי יהיה המרצה הראשי באירוע;
9. בחרו סוג תשלום - אופליין או אונליין. בתשלום אונליין הלקוח יוכל לשלם לכם בכרטיס אשראי דרך האתר. (סמנו V שאתם מאשרים את תנאי האתר);
10. הגדירו מה המחיר וכמה קרדיטים אתם מוכנים לתת למי שיגיע לאירוע. לחצו כאן להסבר על הקרדיטים;
11.הגדירו הרשאות - מי יוכל לצפות ולהשתתף באירוע;
12. תוכלו לשתף ברשתות החברתיות ע"י סימון "v" ליד כל רשת חברתית אליה אתם מחוברים;
13. לסיום לחצו על "שמור".
לאחר שפתחתם את האירוע באתר חשוב שתפרסמו את דבר קיומו באתר וברחבי האינטרנט, כדי שיגיעו אליו :
- פתחו הודעה חדשה בפורום הכללי, שמזמינה את חברי האתר ואחרים להגיע לאירוע שפתחתם . נסו לנסח כותרת מעניינת שיווקית וגם אינפורמטיבית (למשל: "איך לנהל את הזמן ולהישאר בחיים? - סדנא ב-12.12.12 בגן יבנה"). ההודעה תכלול גם קישור לאירוע להרשמה.
- שלחו הודעות פרטיות שכוללות קישור להודעת הפורום שלכם לכל מי שאתם כבר מכירים באתר, וגם לכאלה שעשויים להתעניין באירוע שפתחתם. כל תגובה שלהם להודעה שלכם תקפיץ אותה לראש רשימת ההודעות בפורום הכללי.
לחברי VIP ישנה גם האפשרות לשלוח הודעה לכל חברי האתר.
- שתפו את האירוע ברשתות החברתיות אליהן אתם מחוברים.
- בקרו במפגשי הקבוצות השונים ושלבו את ההזמנה לאירוע בשיחות עם המשתתפים ובהצגה העצמית שלכם.
- שלחו הזמנה לכל האנשים ברשימת התפוצה שלכם.
- לחברי VIP: תוכלו לפתוח קמפיין בפייסבוק. לחצו להסבר
- עוד לחברי VIP: שיתוף באתר, בדף העסק בפייסבוק ובאתר הסלולרי.
1. היכנס לעמוד העסק שלך (ע"י לחיצה על השם שלך, המופיע בעמוד הראשי או בראש העמוד מצד שמאל);
2. בתפריטים מימין לחץ על אירועים;
3. מתחת לאירוע מופיע קישור "שתף".
השתתפות באירוע פותחת אוטומטית עסקה בינך לבין החבר שנרשם לאירוע, כך שמה שנשאר זה להיכנס לעמוד "העסקאות והבקשות שלי", לעבור על רשימת העסקאות החדשות שקיבלת ולאשר אותן בהתאם.
אם הגדרתם תשלום מראש דרך האתר, העברת התשלום ע"י מי שנרשם תפעיל אוטומטית שליחת עסקה ע"י הנרשם ותשלום הקרדיטים על ידיכם.
בעמוד "ניהול העסק" מתחת לכותרת לחצו על "אירועים"
1. לחצו על "האירועים שלי";
2. לחיצה על שם האירוע תאפשר לכם לצפות בפרטי האירוע ולערוך אותו;
3. לסיום לחצו על "שמור"
בעמוד "ניהול העסק" מתחת לכותרת לחצו על "אירועים":
1. לחצו על "האירועים שלי";
2. לחצו על "שלחית תזכורת";
3. רשמו את הנושא ומסר קצר;
4. לחצו "שלח".
כל אחד יכול להשתתף באירוע שאינו אירוע קבוצה.
1. היכנסו לעמוד אירועים דרך התפריט העליון באתר;
2. חפשו אירוע שאתם רוצים להשתתף בו לפי תאריך, עיר או סוג האירוע (קטגוריה);
3. על מנת לראות את פרטי האירוע לחצו על שם האירוע בתוצאות החיפוש;
4. לחצו על הכפתור הכחול הרשמה לאירוע והמשיכו עד לסיום התהליך;
5. באירועים בהם האירוע בתשלום דרך האתר, תועברו לעמוד תשלום;
6. לאחר סיום ההרשמה לאירוע רשמו ביומן והגיעו לאירוע בזמן.
7. אין צורך לשלוח עסקה למארגן האירוע, ברגע שנרשמתם - עסקה תיפתח אוטומטית בינכם לבין פותח האירוע.
8. לאחר סיום האירוע, המארגן יסגור את העסקה ואתם תקבלו את הקרדיטים והנקודות עבור השתתפותכם. אם שילמתם על השתתפותכם מראש בכרטיס אשראי, תקבלו את הקרדיטים והנקודות מיידית עם העברת התשלום.
למפגשי הקבוצות העסקיות יכולים להירשם חברים בקבוצות או מנויים באתר שאינם חברים בקבוצות, ושנותרו להם ביקורים מתוך מכסת הביקורים שמקנה להם המסלול שרכשו. למי שטרם הצטרף לאחד ממסלולי החברות מוקצים 2 ביקורים, בכדי להתרשם מהפעילות בקבוצות.
1. היכנסו לעמוד קבוצות נטוורקינג מהתפריטים העליונים;
2. בחרו את הקבוצה שלמפגש שלה אתם רוצים להגיע;
3. לחצו על אירועים בצד ימין ובחרו את האירוע במועד שאתם רוצים;
4. לחצו על הכפתור הכחול "הרשמה" לאירוע והמשיכו עד לסיום התהליך;
5. חכו לקבלת אישור במייל מיו"ר הקבוצה.
6. אם לא קיבלתם מייל היכנסו ל"ניהול עמוד עסק" > אירועים > האירועים בהם אני משתתף - שם תוכלו לראות את האם אושרה השתתפותכם באירוע.
7. הגיעו לאירוע לפי הזמנים והמקום המפורטים בפרטי האירוע. אנא הקפידו להגיע בזמן.
בעמוד "ניהול העסק" מתחת לכותרת לחצו על "אירועים"
1. לחצו על לשונית "האירועים שאני משתתף בהם";
2. לחיצה על שם האירוע תאפשר לכם לצפות בפרטי האירוע.
ניתן לבטל השתתפות עד 18 שעות לפני התחלת האירוע.
בעמוד "ניהול העסק" מתחת לכותרת לחצו על "אירועים";
1. לחצו על "האירועים שאני משתתף בהם";
2. לחיצה על שם האירוע תאפשר לכם לצפות בפרטי האירוע;
3. לחיצה על ביטול הרשמה;
4. מלאו את ההערות שלכם מדוע לא תוכלו להשתתף;
5. לחצו על המשך.
בעמוד "ניהול העסק" מתחת לכותרת לחצו על "אירועים"
1. לחצו על "האירועים שפתחתי בעבר";
2. לחיצה על שם האירוע תאפשר לכם לצפות בפרטי האירוע.
בעמוד "ניהול העסק" מתחת לכותרת לחצו על "אירועים":
1. לחצו על "האירועים שהשתתפתי בהם בעבר";
2. לחיצה על שם האירוע תאפשר לכם לצפות בפרטי האירוע.
בעמוד הראשי יש ללחוץ על "אירועים".
בדף שייפתח יופיעו כל האירועים העתידיים בסדר כרונולוגי.
1. בחיפוש אירועים יש להכניס תאריכי התחלה וסיום (אם מדובר על תאריך מסוים יש לרשום את אותו תאריך בשני המקומות);
2. אפשר גם לציין את המיקום ו/או את קטיגוריית האירוע;
3. לבסוף יש ללחוץ על "חיפוש באירועים".
ניתן ללחוץ על איפוס לשם מחיקת הנתונים שנרשמו ורישום אחרים.