מרכז ההדרכה של אתר עסקים עושים עסקים - מאפשר לכם ללמוד כיצד לנווט ולהתנהל בקלות באתר הארגון

מפגשי הדרכה
הדרכה על האתר ב 4 שעות ממוקדות
מדריכים בעלי ידע וניסיון
פרטים והרשמה
בחר נושא
כמה אחוזים מקבלים הספקים מהאתר על הזמנה מחנות הקרדיטים?
אפשרות זו פתוחה לחברים במסלולים: , משולב

כמו באתרי קופונים, רק הרבה יותר משתלם:

מקסימום 80% ממחיר המוצר או מקסימום 70% ממחיר השירות.

ככל שהאחוז שתגדירו יהיה נמוך יותר, כך תופיעו במיקום גבוה יותר בחנות הקרדיטים.

משמעות הדבר שהאתר מתחייב לשלם לכם עבור כל פריט שלכם שאושר להצגה בחנות הקרדיטים ושיוזמן ממנה.

האם צריכים בנוסף לסגור עסקה באתר ולשלם עוד עמלה?

לא! העסקה נעשית בתמורה לקרדיטים ולכן לא צריך להעביר עסקה נוספת בפרופיל שלכם ולשלם עליה.


כמה מוצרים ושירותים תוכלו להציג בחנות הקרדיטים?

מנויים חברי VIP יכולים להציג עד 3 מוצרים או שירותים בחנות הקרדיטים. 

תוכל להעלות ולשלוח לאישור מספר גדול יותר של פריטים ולבחור איזה מתוכם להציג בחנות הקרדיטים בכל רגע נתון.

במידה והעסק מוכר מאות מוצרים ניתן להציע שוברים כספיים לרכישה.



כיצד נקבע המיקום של המוצרים/שירותים בחנות הקרדיטים?

ככל שתגדירו סכום נמוך יותר שאותו תקבלו מהאתר תמורת המכירה, כך תופיעו במיקום יותר גבוה בקטגוריה שהגדרתם בחנות הקרדיטים.

עוסקים פטורים רשאים להוסיף את שיעור המע"מ למחיר ללקוח, כיוון שבעת משיכת הכסף מחשבונכם באתר יהיה עליכם להפחית את המע"מ מהסכום.


איך מוסיפים פריט חדש לחנות הקרדיטים?

1. לחצו על תפריט "אפשרויות מתקדמות (פרימיום)";

2. לחצו על תת תפריט "חנות הקרדיטים";

3. לחצו על "הוספת מוצר חדש חנות קרדיטים";

4. בחרו "סוג" האם אתם מוכרים "מוצר" או "שירות";

(שימו לב! במידה והגדרתם לא נכון סעיף זה, הפריט לא יאושר ע"י הנהלת האתר).

5. בחרו שם קצר לפריט;

6. הוסיפו תיאור קצר שיופיע בתוצאות החיפוש;

7. הוסיפו תיאור ארוך שיופיע בעמוד המורחב של הפריט;

8. הגדירו "אותיות קטנות" למשל: * תיאום מראש הכרחי לצורך קבלת הפריט בטל: 050-000000 ;

9. העלו תמונה בגודל מתאים;

10. הגדירו באיזה "קטגוריה" תופיעו בחנות הקרדיטים;

11. הגדירו "פג תוקף בתאריך" - הכוונה עד מתי יוצג הפריט שהגדרתם בחנות הקרדיטים;

שימו לב! במידה והתאריך חלף, הפריט לא יוצג בחנות הקרדיטים.

12. הגדירו "השובר תקף עד תאריך" - הכוונה עד מתי ניתן יהיה להשתמש בשובר שנרכש דרך חנות הקרדיטים;

שימו לב! במידה והתאריך חלף, הפריט לא יוצג בחנות הקרדיטים.

13. הגדירו כמות שיש לכם במלאי או במידה וזה שירות - איזה כמות שירותים תוכלו לספק;

שימו לב! במידה והכמות נגמרה, הפריט לא יוצג בחנות הקרדיטים.

14. רשמו מחיר כולל מע"מ - המחיר המלא של המוצר ללקוחות שלכם;

15. רשמו עלות משלוח, במידה ונדרש משלוח;

16. רשמו את הסכום שתקבלו לאחר הזנת קוד שובר;

הסבר: מקסימום 80% ממחיר המוצר או מקסימום 70% ממחיר השירות.

ככל שהאחוז שתהיו מוכנים לקבל יהיה נמוך יותר כך תקודמו יותר במיקומים בחנות הקרדיטים.

מוצר לדוגמא: כד חרסינה - מחיר 100 ש”ח, תקבלו 80 ש”ח.

שירות לדוגמא: עיסוי - מחיר 100 ש”ח מחיר, תקבלו 70 ש”ח.

17. לחצו V לאישור שאתם מסכימים לתנאים;

18. להעלאת הפריט לחנות הקרדיטים לחצו על "שמירה ושליחה לאישור";

19. כאשר הפריט שהעלתם יאושר, הוא יועלה באופן אוטומטי לחנות הקרדיטים.

כיצד ניתן לשנות פרטים בפריט שהעליתם?

פריט חדש שטרם אושר להצגה בחנות ניתן לשנות את כל פרטיו. 

פריט חדש שאושר ניתן לשנות תמונה, קטגוריה, כמות במלאי ותאריך תוקף.

ראשי >אפשרויות מתקדמות (פרימיום) > חנות קרדיטים > ניהול מוצרים > לחיצה על שם המוצר תאפשר לערוך אותו.

לא ניתן לשנות פרטים אחרים, כיוון ששינוי התיאור ו/או תנאי הרכישה כמוהו כמוצר/ שירות שונה, ולכן יש להעלותו לחנות מחדש.



איזו תמונה אפשר להעלות למוצרים או השירותים שלכם בחנות הקרדיטים?

תמונה שמתאימה לתיאור המוצר או השירות שאתם מפרסמים בחנות הקרדיטים.

במידה ואין לכם תמונה מתאימה תוכלו להעלות תמונת לוגו. 

יש להתאים את התמונה לפרופורציה של 200 על 200 פיקסלים, רזולוציה 72. פורמט JPG.


איך אתם מספקים את המוצר ללקוח?

אתם מספקים את המוצר או השירות כמו כל מוצר או שירות שאתם מספקים ללקוחות שלכם.

מוצרים – כשאתם מעלים את המוצר לחנות הקרדיטים רשמו האם ניתן לעשות איסוף עצמי ובמידה ויש דמי משלוח. 

אנא צינו זאת במפורש בצורה מפורטת.


איך מנהלים את ההזמנות שקיבלתי בחנות הקרדיטים?

ראשי > אפשרויות מתקדמות (פרימיום) > חנות קרדיטים > ניהול הזמנות לחיצה על שם הפריט תאפשר לכם להזין את קוד השובר שהלקוח נתן לך על מנת שהכסף יעבור לחשבונכם.

שימו לב! לא ניתן להזין קוד שובר במידה והוא פג תוקף.


איך תקבלו את הכסף על הזמנות מחנות הקרדיטים?

הלקוח שהזמין מכם בחנות הקרדיטים, מקבל בהזמנה קוד שובר, בקשו מהלקוח את קוד השובר של ההזמנה. 

היכנסו לניהול ההזמנות והקלידו את קוד השובר, הכסף יעבור לחשבונכם באתר באופן מיידי. 

הכסף ישמר לכם בחשבון באתר ותוכל להשתמש בו לתשלום קרדיטים או לפדותו כנגד הוצאת חשבונית מס/קבלה.

איך מושכים את יתרת הכסף מהחשבון באתר?

לידיעתך - ניתן למשוך כסף מהחשבון רק אם נצברו בו 500 ש"ח לפחות.

1. על מנת למשוך את הכסף מחשבונך יש לשלוח חשבונית מס

שם החברה: א.נ עסקים עושים עסקים בע"מ

רחוב אליעזר ורדינון 3 פתח תקוה ת.ד 7697
או במייל info@bizmakebiz.co.il

2. בפירוט החשבונית צריך להופיע "עבור עמלות שיווק".

3. לגבי הסכום:

במקרה של עוסק מורשה נא לשלוח חשבונית עבור הסכום שברצונך למשוך.

במקרה של עוסק פטור נא לשלוח קבלה על הסכום שברצונך למשוך פחות המע"מ.

לדוגמא: אם רוצים למשוך מהחשבון 500 ש"ח יש לשלוח קבלה עבור 427 ש"ח.

4. יש לשלוח את החשבונית בדואר רגיל או במייל עם אישור ניהול ספרים, ואישור על ניכוי מס במקור.

בצמוד לחשבונית והניירת הנלווית יש לציין פרטי חן בנק להעברה בנקאית: שם ומספר הבנק,הסניף החשבון וכן פרטי בעלי החשבון.

איפה רואים את רשימת ההזמנות שהתקבלו בחנות?

ראשי > אפשרויות מתקדמות (פרימיום) > חנות קרדיטים > ניהול הזמנות

איך מזינים קוד שובר במערכת?

ראשי > אפשרויות מתקדמות (פרימיום) > חנות קרדיטים > ניהול הזמנות לחיצה על שם הפריט תאפשר לכם להזין את קוד השובר שהלקוח נתן לך על מנת שהכסף יעבור לחשבונכם.

שימו לב! לא תוכל להזין קוד שובר במידה והוא פג תוקף.



איפה אני רואה את הכסף שנכנס לי לחשבון?

ראשי> החשבון שלי > תנועות כספיות.



נקודות וקרדיטים- איך זה עובד עבורך כעסק באתר?

להלן הסבר על ההבדלים בין מכירה רגילה ומכירה בחנות הקרדיטים