1 . קהילת ה B2B היא ייחודית ונותנת מענה לעסקים בלבד . לכן יש צורך במקצועיות נישתית שונה מאוד מעבודה עם לקוחות קצה ולכן חשוב שיהיה שיתוף של ידע ותמיכה קהילתית רחבה . 2 . שיתופי פעולה בין חברי הקהילה . 3 . העברת הפניות לחברי הקהילה - חברי הקהילה מכירים אחד את השני מבחינה מקצועית ואישית ולכן ישמחו להעביר הפניות אחד לשני ללא חשש שיפגעו במקבל השירות , במילים אחרות - צינור שיווק נהדר לקבלת לקוחות חדשים .
חשוב לדעת -
- לקהילה תנאי קבלה וועדה אתיקה המסננים את מי שמתקבל אליה ופועל בה על מנת שחבריה יוכלו להרגיש בטוחים לתת הפניות ולעשות שיתופי פעולה . - המידע בעמודי הקהילה חשוף אך ורק לחברי הקהילה ורק הם יכולים ליהנות ממנו . - לקהילה יש כלי שיווק ושיתוף נהדרים , פורום פעיל ומקצועי שזמין גם באתר וגם באפליקציה . חשוב להיות פעיל בכלי אלו כדי שחברי הקהילה יוכלו להכיר אותך יותר - חברות בקהילה מאפשרת לתת ערך מוסף ללקוחות חברי הקהילה והופכת כל חבר קהילה ל - One stop shop .
אירועים
חברי הקהילה זוכים לאירועים שמיועדים אך ורק להם. כנסים מקצועיים, הרצאות ומפגשים נטוורקינג . האירועים הם אירועי רשות ומתקיימים אחת לחודשיים . לשמחתנו הקהילה גדלה מחודש לחודש ושומרת על איכות ורמה מקצועית גבוהה !