לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן - פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.
מהי עסקה?מצב בו חבר באתר הפנה לקוח חדש לחבר אחר, דהיינו פעל כאיש שיווק עבורו. הלקוח החדש יכול להיות מישהו ממעגל ההיכרויות של המפנה, או המפנה עצמו.
בכל מצב בו הגיע אליכם לקוח חדש כתוצאה מהמלצה של אחד מחברי האתר, הנכם מחויבים לתשלום עמלה למפנה עם קבלת התמורה מהלקוח.
בכל מצב בו הפניתם לקוח חדש לאחד מחברי האתר, הנכם מחויבים לשלוח אליו עסקה דרך האתר, מתוך מבחר העסקאות שהגדיר.
באם לא מצאתם את העסקה המתאימה, בחרו "אחר" ואותו חבר יקבל עסקה שיהיה עליו להגדיר את התגמול עליה בהתאם להפניה שקיבל מכם.
בסגירת העסקה יועבר תשלום לאתר, וכתוצאה מכך המפנה יתוגמל בקרדיטים כאשר 1 ש"ח= 1 קרדיט.
1. היכנסו לעמוד העסק של מי שאתם רוצים לשלוח לו עסקה;
2. במרכז העמוד מופיעה תיבת פעולות "שלח עסקה";
3. בחרו מתוך הרשימה את העסקה שאתם רוצים לשלוח לבעל העסק או לחצו על "הזן ערך אחר";
במידה ולחצתם על "הזן ערך אחר", רשמו את הבקשה שלכם (איזה עסקה תרצו להעביר לבעל העסק);
4. לחצו על "המשך";
5. בפרטים נוספים, פרטו ככל הניתן במה מדובר ולחצו "המשך";
6. בחרו מתי אתם רוצים שתתבצע העסקה - היום, בעוד כמה ימים, השבוע, עוד שבועיים, מתי שתוכל. רשמו היכן בארץ אתם מעוניינים בעסקה. ולחצו "המשך";
7. מלאו את פרטי ההתקשרות ולחצו על "שלח".
לאחר שאישרתם את השליחה, העסקה תישלח לבעל העסק והוא יצטרך לסגור אותה, באם היא בוצעה והוא קיבל תשלום עבורה.
כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין מתחת לרשתות החברתיות
1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";
2. על מנת לראות את פרטי העסקה לחצו על "שם השירות המבוקש".
כאשר שולחים עסקה לספק באתר עליו לתגמל את השולח בקרדיטים במידה והעסקה נסגרה.
הקרדיטים הינם הכרת התודה של הספק על כך שנשלח אליו לקוח חדש וככל שהכרת התודה תהיה נדיבה יותר כך יהיה למפנה מוטיבציה לשלוח אליכם הפניות נוספות.
מינימום הקרדיטים לתגמול הינם 5 קרדיטים, אך נהוג בקרב הספקים באתר לתגמל בין 5% - 15% מערך העסקה.
כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין מתחת לרשתות החברתיות.
1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";
2. על מנת לראות את פרטי העסקה לחצו על "שם השירות המבוקש";
3. שנה סטטוס ל- בחרו את הסטטוס הרצוי ולחצו על "עדכן סטטוס".
4. בפעם הבאה שתיכנסו לעמוד הסטטוס יעודכן.
כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין מתחת לרשתות החברתיות
1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";
2. על מנת לראות את פרטי העסקה לחצו על "שם השירות המבוקש";
3. לחצו על "סגור עסקה ושלם על הקרדיטים";
4. יתרת הזכות שלכם והסכום שתשלמו יוצגו לכם בפרטי התשלום:
א. במידה יש לכם כסף בחשבון הכסף באתר, סמנו V ליד "אני מסכים לתנאים" ולחצו על "המשך".
ב. במידה ואין לכם מספיק כסף בחשבון - מלאו את הפרטים, סמנו V ליד "אני מסכים לתנאים" ולחצו על "המשך".
(מנויים לאתר יכולים גם להמיר קרדיטים לכסף)
5. לסיום הפעולה לחצו על "אישור" בחלון שיפתח.
כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין מתחת לרשתות החברתיות
1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";
2. מתחת לכותרת לחצו על הצג את "העסקאות ששלחתי";
3. על מנת לראות את פרטי העסקה לחצו על "שם השירות המבוקש";
4. לחצו על הכפתור הכחול "דווח על עסקה שלא שולם עליה קרדיטים למרות שבוצעה";
5. בחלון שיפתח, כתבו את ההערות שלכם ולחצו על "המשך";
6. הודעתכם תשלח למערכת. לאחר בירור, ובמידה והחבר לא יסגור את העסקה באתר, הוא יחסם לפעילות.
לאחר סגירת עסקה דרך האתר, מי שקנה ממך או הפנה אליך לקוח חדש יכול לתת לך דירוג.
הדירוג הוא אנונימי וכולל את הפרמטרים הבאים: מחיר, זמינות, שירות ואמינות.
ציון האיכות מופיע בעמוד העסק שלך מצד שמאל וכולל את מספר המדרגים.
ניתן לדרג עסק לאחר שהוא סגר עסקה ששלחתם אליו ושילם את הקרדיטים.
כשאתם מחוברים לאתר, בעמוד הראשי בתפריטים מימין, מתחת לרשתות החברתיות אליהן אתה מחובר.
1. הקליקו על תפריט "העסקאות והבקשות שלי";
2. מתחת לכותרת הצג את "העסקאות ששלחתי";
3. על מנת לראות את פרטי העסקה ודירוגה לחצו על "שם השירות המבוקש";
4. דרגו את העסק, וציינו אם כמות הקרדיטים שקיבלתם הייתה הוגנת;
5. לסיום לחצו על "דרג".
1. היכנסו לעמוד העסק של מי שאתם מעוניינים לתגמל אותו;
2. במרכז העמוד מופיעה תיבת פעולות "תמול בקרדיטים";
3. בחרו מתוך הרשימה את העסקה שאתם רוצים לתגמל עליה או לחצו על "הזן ערך אחר";
במידה ולחצתם על "הזן ערך אחר", רשמו את העסקה שעליה אתם מעוניינים לתגמל.
4. מלאו את מספר הקרדיטים שאתם מעוניינים לתגמל את אותו חבר;
5. בהערות, פרטו במה מדובר ולחצו "המשך";
6. כעת מלאו את פרטי התשלום והעברת הקרדיטים הושלמה ושניכם תקבלו נקודות בהתאם.
הצלמית (אייקון) "בקשות לשירות" מופיעה בצד השמאלי העליון של האתר, וסימנה הנו לחיצת ידיים.
בכל פעם שנשלחת אליכם עסקה חדשה, או שמתפרסם מרכז חדש בתחום עיסוקכם, תופיע על כך התראה.
במקרה של עסקה ההתראה תיעלם לאחר שתצפו בפרטי הפניה.
התראה על מרכז תיעלם אם תציעו הצעה למכרז, או לאחר שיחלוף התאריך האחרון להופעת המכרז באתר.
כאשר נשלחת אליכם עסקה שלא הגדרתם במסגרת השירותים שלכם, עליכם לרשום כמה קרדיטים תתנו לשולח אם תיסגר העסקה.
במקרה שמדובר בעסקה לא רלוונטית, עסקה שנוצרה עקב מכרז שהתפרסם בתחום עיסוקכם ושלא מומש או הודעה אישית שנשלחה כעסקה, יש לרשום 5 (מינימום הקרדיטים לתגמול על עסקה), ללחוץ על כפתור "הצגת פרטי הלקוח" ואז להעביר את העסקה ל"לא רלוונטי".
לא ניתן למחוק מרשימת העסקאות שקיבלתם עסקה שנשלחה אליכם.
טיפול בעסקאות שהתקבלו וסגירת עסקאות שבוצעו הנו כלל בסיסי באתר, ולפיכך אין להשאיר עסקאות שקיבלתם לא מטופלות.