כאשר נשלחת אליכם עסקה שלא הגדרתם במסגרת השירותים שלכם, עליכם לרשום כמה קרדיטים תתנו לשולח אם תיסגר העסקה.
במקרה שמדובר בעסקה לא רלוונטית, עסקה שנוצרה עקב מכרז שהתפרסם בתחום עיסוקכם ושלא מומש או הודעה אישית שנשלחה כעסקה, יש לרשום 5 (מינימום הקרדיטים לתגמול על עסקה), ללחוץ על כפתור "הצגת פרטי הלקוח" ואז להעביר את העסקה ל"לא רלוונטי".
לא ניתן למחוק מרשימת העסקאות שקיבלתם עסקה שנשלחה אליכם.
טיפול בעסקאות שהתקבלו וסגירת עסקאות שבוצעו הנו כלל בסיסי באתר, ולפיכך אין להשאיר עסקאות שקיבלתם לא מטופלות.